Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Er bare å banke arbeidsmiljøloven i bordet å si at det har du ikke lov til. :-)

Tror dessverre ikke arbeidsmiljøloven gjelder :/ Jobber ikke hver dag i ukedagene..er fortsatt kjipt å jobbe helg dog..Spesielt når du har fri og har planlagt noe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dessverre ikke arbeidsmiljøloven gjelder :/ Jobber ikke hver dag i ukedagene..er fortsatt kjipt å jobbe helg dog..Spesielt når du har fri og har planlagt noe..

Arbeidsmiljøloven gjelder for alle arbeidstakere og arbeidsgivere. Punktum finale.

Arbeidsgiver har ingenting å stille opp med hvis du sier at du ikke har lov til å jobbe og refererer til arbeidsmiljøloven. Ha korrespondansen skriftlig, og hvis arbeidsgiver tvinger deg så sender du bare et lite tips til arbeidstilsynet.

Avhengig av forholdet til arbeidsgiver så hadde nok jeg sagt at det var greit å jobbe den tredje helga mot 100% overtidsbetaling. :)

Lenke til kommentar

Sitter å hører på film-politiet hvor det er et intervju med en skuespiller fra Breaking Bad, før intervjuet informerer de at "Intervjuet inneholder ingen spoilere". Tenkte så klart at innslaget var trygt, men bokstavligtalt RETT etter intervjuet er ferdig dropper de den meeega spoileren. Er det fuckings mulig? Forventer de liksom at vi skal vite nyaktig når det er ferdig og så bare skru av radion? Makan til inkompetanse.

Da må du ha hørt feil. Hørte samme intervjuet og er 100% sikker på at Birger advarte om spoilers før de startet.

Lenke til kommentar

Angrer mye mer på at jeg begynte med snus.

Brukte det litt i militæreret. Men var ikke vanskelig slutte med. Mye bedre med en røyk, men det har jeg også klaret og slutte med.

Men når det er fint og varmt bare jeg ha øll. Og da blir det fort mye.

Lenke til kommentar

Angrer mye mer på at jeg begynte med snus.

Hvorfor begynte du? Skjønner det virkelig ikke, alle sa sikkert til deg at du kom til å angre, og så gjorde du det likevel. Synes det er så latterlig tankegang blant ungdommer. At folk fortsatt begynner å røyke, så farlig som det er, er for meg en gåte.

/Kjip mann ut.

Lenke til kommentar

Toppkommentarer på youtube-videoer som er tatt helt ut av kontekst. Gjerne etter kommentarkrangler.

"Go home you piece of shit" eller "And thats why there is war in this world".

Sier meg absolutt ingenting om noenting, og om jeg må bla 20 sider bakover for å finne et snev av denne krangelen, så er det gjerne femti kommentarer innimellom de som krangler. Flott!

Lenke til kommentar

Hvorfor begynte du? Skjønner det virkelig ikke, alle sa sikkert til deg at du kom til å angre, og så gjorde du det likevel. Synes det er så latterlig tankegang blant ungdommer. At folk fortsatt begynner å røyke, så farlig som det er, er for meg en gåte.

/Kjip mann ut.

Fordi det føles godt
Lenke til kommentar

Det er vanskeligere og dyrere å få tak i

Nja, har hørt nygårdsparken åpner i 8-9tiden på morgenkvisten og stenger i elvetiden på kvelden, syv dager i uken, tror ikke heroin er spesielt dyrt engang.

Selv antar jeg automatisk at alle som røyker enten er prostituerte, narkomane eller homofile prostituerte, eller har mindreverdighetskomplekser, evt. kombinasjoner.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...