FrankBjarne Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Så ikke svett da. Jeg har 2kg hår under armene og har aldri problemer med svettemerker i armhulene på tskjorta. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Uh. T-skjorte? Ingen som har lyst å se de svette armhulene dine. Veldig stor forskjell på vanlig t-skjorte og singlet ja. Varmeforskjellen er nok enorm. Lei av å ødelegge bomulls-t-skjorter pga de blir jævlig klamme og umulige og få av. (Både wu-tang tskjorten, og en raulph lauren polo har møtt denne kjebnen) Så ikke svett da. Jeg har 2kg hår under armene og har aldri problemer med svettemerker i armhulene på tskjorta. Har selv 3kg hår under armene og får svettemerke over hele ryggen, brystkassa/skuldre samt. under armene bare jeg tenker på bommulstskjorte når det er varmt. Endret 7. august 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 @alle Enten baris eller t-skjorte. Gå med hva dere vil, jeg kan ikke fortelle dere hva dere skal gå med. Men det er utrolig stygt etter min mening. Dessuten er det ikke snakk om veldig mange grader forskjell på singlet og tskjorte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 1. Lær dere å kle av dere ordentlig, uten å ødelegge tøy. 2. Kjøp tøy som tåler mer "bruk". 3. Kjøp tøy som ikke er så ubehagelig i varmen. Mao, shop smarter, shop S-mart. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 OG det finnes t-skjorter i flere stoff en bare bomull. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Mao, shop smarter, shop S-mart. Denne fikk du en pluss for. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Denne fikk du en pluss for. Klassiker. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Lei av å ødelegge bomulls-t-skjorter pga de blir jævlig klamme og umulige og få av. (Både wu-tang tskjorten, og en raulph lauren polo har møtt denne kjebnen) Har selv 3kg hår under armene og får svettemerke over hele ryggen, brystkassa/skuldre samt. under armene bare jeg tenker på bommulstskjorte når det er varmt. Polo? Er det rart den blir ødelagt sier nå jeg 1. Lær dere å kle av dere ordentlig, uten å ødelegge tøy. 2. Kjøp tøy som tåler mer "bruk". 3. Kjøp tøy som ikke er så ubehagelig i varmen. Mao, shop smarter, shop S-mart. Jula-merch tåler mye. Jula-arbeidsdress eller singlet når det er varmt? Hva vil dere helst se? Endret 7. august 2013 av sevs Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Damer med pupper. Jeg blir den første som kjøper "Woman only"-briller. Bort med ufine mannfolk. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Damer med pupper. Jeg blir den første som kjøper "Woman only"-briller. Bort med ufine mannfolk. Folk som kommer med den slags uttalelser har bare godt av å se noen bleike, hårete &lubne styrkeløft-typer fulle av strekkmerker en gang i blant! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 så en kar i dag i parken han hadde singlet og tatovering på armen det var ganske kult i grunn Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Mannfolk i singlet blir automatisk sleske. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Flash på youtube i 2013? Jeez, n00b. Hva? Er ikke så geek og interessert i Data, brukte Internet Explorer helt til jeg fant ut at det var dårlig. Viste ikke at det fantes noe annet enn Adobe engang, så dersom det gjør meg Unuuub å kjøre noe annet så er jo det hyggelig. Endret 7. august 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Du brukte Internet Explorer helt til det ble bra er vel det riktige utsagnet her. Selv om det er bra blir det aldri Chrome kvalitet. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 IE er strengt tatt ikke bra, selv ikke nyeste. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hva? Er ikke så geek og interessert i Data, brukte Internet Explorer helt til jeg fant ut at det var dårlig. Viste ikke at det fantes noe annet enn Adobe engang, så dersom det gjør meg Unuuub å kjøre noe annet så er jo det hyggelig. http://www.youtube.com/html5 Så slipper du å irritere deg over ustabil, bedriten flash. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Bestilte internett 27. Juli kabelen er lagt opp men de har faen ikke klart og levere modemet til posten enda!! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Veldig stor forskjell på vanlig t-skjorte og singlet ja. Varmeforskjellen er nok enorm. Buker bare såkalte piquéskjorter jeg. Må ha den åpningen i halsen, klarer ikke t-skjorter som har den tvers over. Sånne skjorter bruker jeg egentlig hele året. Men kjøper alltid de med brystlomme. Veldig hendig å ha. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 IE er strengt tatt ikke bra, selv ikke nyeste. du er så ung at du ikke vet hvor dårlig IE var 6 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Haha, jo. IE6 var den værste. Brukte den når jeg var yngre. Har også brukt ie5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå