FrankBjarne Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Du bruker nightly build. Det er ikke stabilt. Case closed. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Irriterer meg over pcen for at den må boote på disken, må jeg sette satakabel ut og inn hver gang. (ikke nå lenger). Og når jeg bruker den i 10 min, får jeg bsod. Skal fikse når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg brukte op månedens spotify free den 02.08. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg brukte op månedens spotify free den 02.08. Jeg i forrige måned. Fortsatt premium Lenke til kommentar
sevs Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Heldiggris. Eneste grunnen til at jeg bruker spotify er at limiteren i equalify fungerer skikkelig. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Du bruker nightly build. Det er ikke stabilt. Case closed. Men det er 64 bit slik at jeg får logget inn i banken. Jævlig irritert fordi skattepengene ikke har kommet enda. Jævla Staten.. Endret 7. august 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Men det er 64 bit slik at jeg får logget inn i banken. Jævlig irritert fordi skattepengene ikke har kommet enda. Jævla Staten.. Ran staten, problem solved. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ran staten, problem solved. Hvordan rane staten? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Men det er 64 bit slik at jeg får logget inn i banken. Jævlig irritert fordi skattepengene ikke har kommet enda. Jævla Staten.. Bruk vanlig Firefox til vanlig shit og nightly build til bank shit da. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) "Hva er steam? Høres ut som en dampmaskin" Han her, han vet ikke hva steam er. Fysj. Hvordan rane staten? Ta pengene deres. Fremgangsmåten har meget lite å si. Endret 7. august 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bruk vanlig Firefox til vanlig shit og nightly build til bank shit da. Bruker Chrome til annet skitt, dessuten funker Nightly nesten alltid uansett, er mange måneder siden jeg måtte laste ned et eller annet om igjen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Whaaat? Win+D hva er det for noe? Ingen youtube vil spille, bare i et par sek. Adobe flash player has chrashed. Flash på youtube i 2013? Jeez, n00b. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 HTML5 beta plox! Ikke at den avspilleren er helt plettfri enda. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Singlet på gutter. Sterk eller pingle, det ser dritstygt ut. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Singlet på gutter. Sterk eller pingle, det ser dritstygt ut. Takk, tar det som en kompliment Endret 7. august 2013 av Durochris Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Takk, tar det som et kompliment Ikke gjør det. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Singlet på gutter. Sterk eller pingle, det ser dritstygt ut. Hva skal man bruke når det er 27 grader i sola da? eller på trening når det er 35+ grader i det svette lille drivhusoppvarma kjellergymmen? alternativet er baris og helsetrøye Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Veldig stor forskjell på vanlig t-skjorte og singlet ja. Varmeforskjellen er nok enorm. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Uh. T-skjorte? Ingen som har lyst å se de svette armhulene dine. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Singlet på gutter. Sterk eller pingle, det ser dritstygt ut. Blir du bokstavelig talt irritert eller er det bare det at du ikke liker å se det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå