FrankBjarne Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Man angrer ofte på forsøk. Om man ikke klarer å ta selvmord en gang burde man egentlig bare ta selvmord. 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Nå irriterer dere meg og. Inngår ikke vi i "alt"? I så fall irriterte vi deg tidligere også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Inngår ikke vi i "alt"? I så fall irriterte vi deg tidligere også. Lager et fallende tre i skogen lyd om ingen er der for å høre det? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Lager et fallende tre i skogen lyd om ingen er der for å høre det? ^enig. Så kart ikke. Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Irriterer meg grønn for at jeg først nå fant frem til "Mine innlegg"-funksjonen. Forundring -> Glede -> Ettertanke -> Irritasjon Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 ^enig. Så kart ikke. Hva har det med saken å gjøre? Det betyr at siden jeg ikke visste om at jeg irriterte meg over dere, så kunne ikke dere inngå i mitt begrep av alt. Det er mulig jeg burde definert "alt" bedre, men jeg gikk ut i fra at alle forstod at jeg irriterte meg over alt jeg opplever og vet om i mitt liv. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Telefonen min dør snart. Det gjør også den viktigste harddisken min. Jeg har ikke råd til backup. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Lurte på hvorfor det var så sinnsykt varmt i stua her. Fant ut at dama har satt på varmekablene, fordi hun frøys litt på bena i går kveld. Vi har akkurat startet på august, ute er det mellom 12-25grader 24/7, hallo?! Også blir a sur fordi jeg ber a heller kle på seg litt mer, jeg sitter faktisk i bokseren og svetter bort.. For ikke å snakke om unødvendig strømbruk Haha amen! Akkurat likt her i gården. 1 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Når vennene mine bytter kjølepastaen i tuben med superlim. Faen altså Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Når vennene mine bytter kjølepastaen i tuben med superlim. Faen altså Det er jo berre rein ondskap. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Folk som tror det heter kjølepasta. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Det man har på CPU(etc) for å lede varme heter kjølepasta ja. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Nei, det heter termisk pasta da den leder varme og ikke kjøler. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Den leder varme fra prosessoren bedre. Så om vi virkelig skal pirke den langt inne i rota så heter det kjølepasta. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Det heter faktisk termisk pasta. Og dermed basta. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hybelværten nektet å fornye leien. Blir på'n igjen da å lete etter hybel. Garantert at alle halveis gode hybler har blitt utleid allerede og jeg sikkert blir nødt å skaffe busskort for å komme meg til skolen fra en ny hybel. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Faen heller, har møter man sannsynligvis drømmejenta, og sender hyggelig og seriøs nok melding, men blir avvist av uvisste grunner. Nå vet jeg at universet nekter å by meg pene jenter. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det er ikke universet som nekter deg pene jenter, det er ansiktet ditt. 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Faen heller, har møter man sannsynligvis drømmejenta, og sender hyggelig og seriøs nok melding, men blir avvist av uvisste grunner. Nå vet jeg at universet nekter å by meg pene jenter. og du har prøvd deg på hvor mange jenter igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå