Skurupu Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Samme her. Jeg våknet egentlig klokken 11. Lå sikkert i sengen i en halvtime uten å sovne, mens jeg vurderte å stå opp. Men, neida, sovnet og våknet ikke før halv 5. Endret 4. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg mister nok alle Man-cardsene mine for dette, men har strevet en god stund her og funnet jeg bare ikke har anlegg for å knytte slips! Ikke de enkleste en gang, ser bare rart ut. Selv søstera mi klarer mange ganger bedre enn dette. FML. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Trikset er å få noen til å knyte for deg, for så å aldri løsne den knuten. Bare la det henge med knuten på i skapet. Har jeg hørt. Har aldri brukt slips. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Da er vi to Myst. Jeg bruker trikset til Skurupu. Irriterende at man må være så ekstremt forsiktig å ikke søle på det, ettersom man må krype til korset å spørre om noen kan knyte det igjen etterpå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Man kan jo også droppe slips da det er helt forferdelig formelt. Det hører hjemme i begravelser. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Joda, pleier aldri å tukle med et ferdigknyttet slips, men når man finner noen kule metoder, vil man gjerne prøve dem ut. Nå tror jeg jeg har fått til noe her da, så nå får den bare bli sånn. Er et par knuter som heter Eldregde og Trinity som ser kul ut. Skal kjøpe et par nye slips og øve på dem til jeg får det til Edit: til under: ja sett mange videoer der, blir bare ikke like pent som dem selv om jeg gjør akkurat som dem. Endret 4. august 2013 av Myst Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hørt om YouTube? Er jo i tillegg like lett som å knyte skolisser, du må bare gjøre det nok ganger, så går det automatisk. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Med internett er ikke sånne ting problem lenger. Hvordan knytte slips Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Beste måten å ødelegge et slips på er å la det henge ferdigknyttet over lang tid. En Four-in-Hand (FiH) er marginalt vanskeligere enn en skolisse, og med litt trening blir den også veldig fin. Suppler med å kunne en dobbel FiH, så har man også knute for krager med stor spredning. Finner man slipsknuter som er "kule" gjør man noe feil. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Alt. Du vet det finnes en løsning? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Trikset er å få noen til å knyte for deg, for så å aldri løsne den knuten. Bare la det henge med knuten på i skapet. Har jeg hørt. Har aldri brukt slips. Jeg knytter slipset til typen, for han får det ikke til. Slipset hans har hengt ferdig knyttet i skapet en god stund nå. Visste ikke at det kunne ødelegge det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Du vet det finnes en løsning? Selvmord? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Blir klein blant deilige jenter. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Selvmord? Det var det jeg tenkte, men det kan jeg ikke skrive offentlig. Kan ikke drive å oppfordre til slikt, heller. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Vil ikke anbefale selvmord, man vil garantert angre på det. Alt sånn sur irritert tilstand går over etter en stund og man føler seg bedre. Kanskje man må jobbe litt med noe av det, men det er bedre å gjøre det da. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Man vil ikke angre på selvmord, fordi man er død. Noe som egentlig er ganske logisk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Man angrer ofte på forsøk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Nå irriterer dere meg og. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Irriterer meg at eg egentlig hadde funne hybel, men at eg no ser etter noke anna fordi utleier plutselig har bestemt seg for at det skal vere dyrt, og at vedkommande stiller mange urimelige krav faenegblirsåsintatææææææ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå