hugRmunR Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Bing, hvem faen bruker denne søkesiden? Er jo totalt ræva. Havner plutselig på dne siden av og til, jævla rølp. Peter Parker bruker Bing, tenk. Endret 2. august 2013 av Northern Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Peter Parker bruker Bing, tenk. Ah, skal høre med han om de positive sidene med bing! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Lurte på hvorfor det var så sinnsykt varmt i stua her. Fant ut at dama har satt på varmekablene, fordi hun frøys litt på bena i går kveld. Vi har akkurat startet på august, ute er det mellom 12-25grader 24/7, hallo?! Også blir a sur fordi jeg ber a heller kle på seg litt mer, jeg sitter faktisk i bokseren og svetter bort.. For ikke å snakke om unødvendig strømbruk Endret 2. august 2013 av Kjetil_90 4 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 snip Hun har visst aldri hørt om ullsokker. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har aldri skjønt fenomenet "Skru opp varmen, for så kle på meg mer klær". Fryser du kler du på deg. Fryser du fortsatt kler du på deg enda mer. Er det forsatt kaldt så kan du skru opp varmen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Trodde damer flest var fan av å ha sånn 40 grader varme inne jeg? Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Trodde damer flest var fan av å ha sånn 40 grader varme inne jeg? Har varmekabler i gulvet på rommet, ventilasjon, vifte i taket, takvindu og flere vinduer. Rører sjeldent termostaten, men om det er noe skrur jeg varmer ned, og ikke opp. Faller meg rett og slett ikke inn å røre termostaten, spesielt ettersom jeg alltids har et par ullsokker liggende fremme. Røre termostaten < Ullsokker. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg liker tøfler. Noe som minner meg på at jeg trenger noen nye til høsten. Det er irriterende. Hater å shoppe. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg kjøpte noen tøfler av saueull sist gang jeg var i Polen. Beste kjøpet jeg har gjort. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 At det skal være så forbanna klamt når det er tordenvær, samt at bikkja er livredd og står å skjelver som et aspeløv bare fordi det brumler litt... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Har aldri skjønt fenomenet "Skru opp varmen, for så kle på meg mer klær". Fryser du kler du på deg. Fryser du fortsatt kler du på deg enda mer. Er det forsatt kaldt så kan du skru opp varmen. Tull. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Tull. Nei. Fryser du, men ingen andre så kler du på deg mer klær. 2 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 At jeg fikk tilbud om overtidsjobbing, men måtte si nei. :-( AML, drit og dra! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg er ofte kald på føttene, så jeg gikk til innkjøp av noen duntøfler som regulerer temperaturen akkurat passelig. De er bedre enn fotbad. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Har sovet 3 timer i natt, så nå sitter jeg her på jobb dautrøtt og småsover. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Nei. Fryser du, men ingen andre så kler du på deg mer klær. Spørs hvilken temperatur det er. 23-25grader rr passe om vinteren. Ellers blir det pledd Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Endelig på ferie også ble jeg selvfølgelig syk. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Mennesker. Gud så irriterende de kan være! 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg irriterer meg selv med svakheten min. Jeg klarer altså ikke å ta meg sammen om morgenen når jeg er dautrøtt og bare stå opp. Jeg MÅ ligge 5 minutter til, som naturligvis blir til flere timer. Sukk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå