Datasmurf Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg synes det er tryggere å bare legge mobil, lommebok, kortmappe og kulepenner i sekken når jeg er ute og flyr, fremfor å ha det i lommene. Slipper jeg å legge det fra meg i en boks som skal gjennom maskina og så blir det mindre kø. Hjelper for øvrig ikke å legge det fra seg i boksen, jeg blir tatt til sides likevel. Da skal de gjerne se på det mystiske bokformede objektet i vesken min, som faktisk er en bok og ikke en bombe eller et våpen forkledd som en fuckings pocket. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Irriterer meg at jeg ikke finner noen søkefunksjon på forumet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Irriterer meg at jeg ikke finner noen søkefunksjon på forumet https://www.diskusjon.no/sok/?f=all&start_year=all&sort=relevance&author=&query= Hjelper dette? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Irriterer meg at jeg ikke finner noen søkefunksjon på forumet Kødder du? :o Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Irriterer meg at jeg ikke finner noen søkefunksjon på forumet Øverst i venstre hjørne ? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 At jeg alltid blir stoppet i sikkerhetssjekken på hver eneste flyplass jeg er på. Enten er det meg de skal sjekke, ellers så er det handbagasjen. Jeg har prødv å komme nybarbert og -dusjet og pent antrukket, men blir tatt til siden for rutineskjekk. Ubarbert og greit antrukket, sjekk. Slaskete, sjekk. Russeklær, sjekk (forståelig, det er mye metall på de snekkerbuksene). Uansett hvordan jeg ser ut blir jeg tatt til siden for en ekstra sjekk. Og er det ikke meg de skal sjekke, så skal de gå gjennom handbagasjen. De stopper den for alt mulig. Fra pengebok og kortmappe til mobil og kulepenner. Hva i all faen? Det er sosialist-regimets forsøk på å kontrollere oss. Ved å overvåke kjente medlemmer fra Norges nest største forum håper de å kunne knekke all motstand og kritikk til Stoltenberg. Pass deg! De sitter sikkert klare med beredskapstropp i en kassebil utenfor huset ditt akkurat nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det er sosialist-regimets forsøk på å kontrollere oss. Ved å overvåke kjente medlemmer fra Norges nest største forum håper de å kunne knekke all motstand og kritikk til Stoltenberg. Pass deg! De sitter sikkert klare med beredskapstropp i en kassebil utenfor huset ditt akkurat nå. I motsetning til deg, er jeg ikke paranoid eller en konspirasjonsteoretiker. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Om det er noen fra forumet her som burde bli overvåket, så er det Sjur. 3 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) http://www.rogalands...icle6519165.ece Utrolig flott arkitektur!... Hvorfor sløser de med dyrebar plass i sentrum til så kjedelige prosjekter? Bring Tjuvholmen til stavanger! Endret 2. august 2013 av Amberlamps Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det er sosialist-regimets forsøk på å kontrollere oss. Ved å overvåke kjente medlemmer fra Norges nest største forum håper de å kunne knekke all motstand og kritikk til Stoltenberg. Pass deg! De sitter sikkert klare med beredskapstropp i en kassebil utenfor huset ditt akkurat nå. Hva er norges største? vg? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Aftenposten sier de er norges største avis på forsiden av papirutgaven deres. Kanskje ikke relevant, men de er norges største i noe. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 VG hadde 390 000 lesere i 2002. Da hadde Aftenposten 256 000. I fjor var VG helt nede i 188 000, mens Aftenposten hadde beholdt 225 000 av sine (i runde tall.) Blabla har i samme periode falt fra 190 000 til 88 000. Så Aftenposten er den største papiravisen idag. Men VG er den langt største avisen på nett. Geir 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) VG; norges styggeste nettside siden '99. Har ikke ord for hvor jævlig det designet er. Endret 2. august 2013 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 VG; norgest styggeste nettside siden '99. Har ikke ord for hvor jævlig det designet er. For ikke snakke om VGD. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har ikke ord for hvor jævlig det designet er. Word! Ser ut som noe dretet ut av Geocities på 90-tallet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hey hey hey. De har ihvertfall klart å midtstille siden sin nå da. Eller er det et script jeg bruker. Har de midtstilt siden? Endret 2. august 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Øverst i venstre hjørne ? Haha, sånn går det når man er blind 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hva er norges største? vg? Aner ikke, men mener å ha lest at dette er nest største. I motsetning til deg, er jeg ikke paranoid eller en konspirasjonsteoretiker. Ingen fare. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Bing, hvem faen bruker denne søkesiden? Er jo totalt ræva. Endret 2. august 2013 av Skogslik 3 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det trådløse nettet på hotellet her. http://www.speedtest.net/my-result/i/602939646 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå