KanoKrakk Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 At hele livet mitt er et eneste stor kluss og at jeg er en patetisk jævel uten drivkraften til å noen gang klare å utrette noe meningsfylt. Hva som er meningsfylt er vel opp til hver enkel å definere? Selv synes jeg det er meningsfylt å være fagarbeider. :-) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg hadde nok ikke sluppet unna med å gi et slag tilbake, siden det var et krenkende dytt i skulderen og ikke et kraftig slag. Du skrev jo at han slo. Tolket det da selvfølgelig som et slag med kraft. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 LOL ASS, Du må jo denge enhver som dulter borti deg. Fy faen ass, for ei pingle du er. OLOLOLOL Seriøst folkens? Voks opp... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Blir ikke noen konflikt. Etter et slag og to ligger han jo bare der og spytter blod og angrer seg. Du er så tøff! Lol. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Pøsregn irriterer meg så lenge jeg må dra på jobb. Blir jo klissvåt, og har selvfølgelig ikke regnbukse. Så jeg sitter med våt bukse hele dagen på jobb, når jeg endelig begynner å tørke, er dagen over og jeg kjører hjem, og vips, søkkvåt igjen. >< Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Paraply? Regnet så hardt her att jeg våknet av det i sju tida i mårrest. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Nytter ikke med paraply når man kjører scooter, kjære. Regnet så ille i natt at katten kom og vekte meg ved å stikke hodet inn gjennom vinduet mitt og halvveis sette seg fast i persiennene mine. Selvfølgelig sovnet jeg igjen rett etter at jeg hadde sluppet henne inn, og ble vekt etter et kvarter da hun skrapte på døren og klynket sårt og så høyt at hun overdøvet musikken min. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Leverte død katt i pose Stor fristelse: "Eier du en bil/<noe annet viktig>?! Ikke nå lenger! " Faens rasshøl. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Det å legge om døgnrytmen igjen etter nattarbeid. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Går ikke an å se på TV når det regner her. Kan da umulig være normalt. Irriterer meg også over at Amazon ikke shipper til Norge lenger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Fikk fra Amazon senest i går. ( Amazon.de Tyskland riktignok.) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Går ikke an å se på TV når det regner her. Kan da umulig være normalt. Irriterer meg også over at Amazon ikke shipper til Norge lenger. Å se på TV i et fortelt til en campingvogn er også klin umulig, pga all støyen fra regnet, irriterende. Jeg bestilte et spill fra Amazon.co.uk for en drøy måned sia. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Amazon sender bare enkelte ting til Norge. Ting som bøker, DVD og andre ting i samme kategorier og område. Om du vil bestille en WiFi antenne eller et mr.Blobby kostyme så går ikke det til Norge. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Pøsregn irriterer meg så lenge jeg må dra på jobb. Blir jo klissvåt, og har selvfølgelig ikke regnbukse. Så jeg sitter med våt bukse hele dagen på jobb, når jeg endelig begynner å tørke, er dagen over og jeg kjører hjem, og vips, søkkvåt igjen. >< Ta med den en ekstra bukse på jobb eller døtt beina i en søppelsekk og lag hull til føttene. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Søren heller, hvorfor har OsloKino fjernet siden for kommende filmer?? Likte å vite hvilke filmer som skulle komme resten av året. Eller har de byttet plassen på knappen, og jeg er bare blind... Edit: glemte helt at filmweb eksisterte. Endret 1. august 2013 av Myst Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ta med den en ekstra bukse på jobb eller døtt beina i en søppelsekk og lag hull til føttene. Eller kjøpe seg bil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ta med den en ekstra bukse på jobb eller døtt beina i en søppelsekk og lag hull til føttene. Har ikke en ekstra bukse å bruke på jobb, og fant ingen søppelsekker. Søppelsekk var min opprinnelige plan. Eller kjøpe seg bil. Det inkluderer å ta lappen, noe som krever penger. Det gjør for så vidt en bil også, så det kommer nok ikke til å skje på denne siden av 2038. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Ja, lappen er helt utrolig dyr. Jeg missunner de som fikk den av foreldrene sine. Heldiggriser. Foreldrene mine mener vi barna må klare oss selv når det kommer til penger, selv om faren min tjener langt over gjennomsnittet. Egentlig en fin filosofi. Jeg har ikke fått én krone fra det holdet, etter fylte 18. Tok lappen i våres, i en alder av 27. Det har ikke akuratt vært førsteprioritet. Endret 1. august 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Amsterdam er egentlig en nitrist by. Ikke en dritt å gjøre her bortsett fra å bli totalt stein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå