Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Tenkte mer i retning av at det er greiere å poppe et par omega 3-piller, enn å tvinge i seg ekkel fisk. Om du tenker kostnadseffektivitet, så er proteinpulver billigere enn det meste av proteinholdig mat. Går samtidig mye fortere. Jeg er dog enig i at det finnes veldig mye unødvendig dritt blant helsekostprodukter. På en annen side, der er ikke helsekostindustrien alene.

 

Fisk er ekkelt? Tror ikke du har prøvd skikkelig fisk fordi det er satans godt. Steinbitfilet med egg nudler, skikkelig kokt torsk eller riktig tilberedt laks/ørret er verdens diggeste mat. Synd at for mange velger å kalle fisk for fisk fordi de har fått ihjelkokt torsk eller spist fiskekaker og sier at det er fisk og all fisk smaker slik. Blir litt som å si at kylling og svinekam smaker det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at kroppen min er såpass stiv at jeg trenger hjelp med å klippe negla på føtta. Helt utrolig at jeg har mjukheten til en gammal mann på 90, skal ikke værra sånn i en menneskekropp som ikke engang er tredve år enda.. Håpløst..

Heldigvis så trener jeg, så får satse på at mjukheten blir bedre etterhvert.

Lenke til kommentar

Folkens. Vi må bare begynne å takle litt OT i en OT-bar. Har du en generelt tema så VIL det grene seg ut diskusjoner som gjerne kunne hatt sin egen tråd. Jeg har loket i denne tråden siden starten, lenge før jeg ble en del av crewet, og var den brukeren som fikk opprettet V2.0 nettopp på bakgrunn av mer toleranse for off-topic.

 

Om dere virkelig vil at denne tråden skal bli til små sutringer så kan jeg ta det opp til diskusjon, men jeg personlig, har hatt denne diskusjonen før. Send meg PM om dere er interessert.

 

følte bare dere var veldig on topic til å være i off topic-delen av forumet

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over mye, men noe av det som irriterer meg mest her i verden er begjær. Det er jo en positiv ting med tanke på at det kan være en motivasjon for å komme i gang, men når man har slitt i årevis og ikke ser ut til å komme noen vei er det ikke så bra.

 

Begjær er en av tingene som gjør at jeg er deprimert. Det spiller en stor rolle i dagens samfunn, og jeg er ikke noe unntak. Jeg bare føler at uten det ville livet mitt vært så mye mer givende. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke fokusere på det og til tider fungerer det. Da kan jeg sette meg på et berg og se ut på havet og være lykkelig. Men dessverre er det ikke så ofte. Selv om jeg ikke sitter og tenker på det jeg ønsker vet jeg allikevel om det og det kommer hele tiden opp til overflaten. Hadde jeg vært i en bedre situasjon (ikke tro at jeg ikke gjør alt jeg kan for å oppnå det) hadde det ikke plaget meg så mye, for da hadde jeg jo hatt penger til det jeg vil ha.

 

Materialisme, selv i liten grad er noe dritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HATER at når klokken er 0230 om natten, og jeg må drite, så innser jeg i akten at jeg er tom for toalettpapir! Jeg har gått rundt naken i et kvarter nå og lett i huset etter noe papir, men ingenting å finne. Tørkepapir ja, men det er siste løsning! Mesteparten er rent der bak nå, men 'føler' meg skitten. To av mine potensielle naboer (spørs om de er der) er på Facebook men ingen svarer.. bastards.. Får vel bli tørkepapir.

 

Jupp, jeg er naken og skulle ønske jeg satt på toalettet nå med papir, istedetfor å skrive her til dere.

Lenke til kommentar

HATER at når klokken er 0230 om natten, og jeg må drite, så innser jeg i akten at jeg er tom for toalettpapir! Jeg har gått rundt naken i et kvarter nå og lett i huset etter noe papir, men ingenting å finne. Tørkepapir ja, men det er siste løsning! Mesteparten er rent der bak nå, men 'føler' meg skitten. To av mine potensielle naboer (spørs om de er der) er på Facebook men ingen svarer.. bastards.. Får vel bli tørkepapir.

 

Jupp, jeg er naken og skulle ønske jeg satt på toalettet nå med papir, istedetfor å skrive her til dere.

 

Høres ut som du er ung eller student.

 

For ille at det skal være noe sånt......

 

 

Prioritet nr 1. Mat Prioritet 2. Hygiene/toalettpapir. Dersom du følger denne prioriteten så kommer du aldri til å savne et eneste tørk.

 

Vet at Zarac her på forumet har rådet studenter til å "tørke med sokker" for å spare Peng til treningstudio, men please, ikke gjør det.

 

 

Europris har kjempesalg på toalettpapir av god kvalitet ca en gang i måneden. Stikk dit en tur når du ser du får reklame på at de har salg. Da kan du stacke opp toalettpapir for lang tid for liten pris. De pleier også ha salg på Dusjsåpe også. Pleier å kjøpe flere kartonger.

 

Sett flere russejenter som kjøper og selger toalettpapir fra sånne salg( til russebil ).

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...