Kea Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Pus har en merkelig klump under magen, midt mellom bakbena som bekymrer meg, men dyrlegen er ikke i byen før neste mandag. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Klump under magen mellom bakbeina... Høres ut som noe helt annet. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Gå å ta tabletten din og ro deg ned. Endret 25. juli 2013 av iStereo Bilde lagt i spoiler 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Pus har en merkelig klump under magen, midt mellom bakbena som bekymrer meg, men dyrlegen er ikke i byen før neste mandag. Kjønnsorgan? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 For sein, Slimda. Alt for sein. Irriterer meg fortsatt over øyet mitt. Det er tørt, og såret svir. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Klump under magen mellom bakbeina... Høres ut som noe helt annet. Det er en hunnkatt. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Den nye vitaepro-reklamen. Faen heller altså. "Har du doblet dosen eller?" Endret 25. juli 2013 av Hugol 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Helsekost irriterer meg. Overpriset og akseptert kvakksalveri i høy skala. Men for all del, bare fortsett å kjøp det. Du får som fortjent når du slanker lommeboken din på "et bedre liv". 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Tja, spørs jo hvordan du definerer helsekost. Om det er noe du mangler i kostholdet ditt, så er det lettvint å kjøpe et par piller som gir det akkurat det du trenger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Tran funker greit.. Overdrivelse av tran gjør mer skade enn godt. Spis heller fisk litt oftere. Tja, spørs jo hvordan du definerer helsekost. Om det er noe du mangler i kostholdet ditt, så er det lettvint å kjøpe et par piller som gir det akkurat det du trenger. Om legen din (mangler er ikke noe du skal diagnostisere selv) sier at du har underskudd av noe så får du stort sett anbefaling til forandring i kosthold. Om du absolutt skal ha tilskudd så kan du godt kjøpe deg noen tabletter uten at jeg skal slå deg med stokken min. Jeg tenker i hovedsak på helsekost, ikke tilskudd til mangler som du har fått diagnose fra en lege om. Dessuten trenger ingen å poppe C-vitaminer eller gnage på jernstenger for å kunne balansere kostholdet. 95% av det du får i deg i jerntabletter eller sanasol pisser du ut i form av penger. Endret 25. juli 2013 av Gavekort Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Tenkte mer i retning av at det er greiere å poppe et par omega 3-piller, enn å tvinge i seg ekkel fisk. Om du tenker kostnadseffektivitet, så er proteinpulver billigere enn det meste av proteinholdig mat. Går samtidig mye fortere. Jeg er dog enig i at det finnes veldig mye unødvendig dritt blant helsekostprodukter. På en annen side, der er ikke helsekostindustrien alene. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Overdrivelse av tran gjør mer skade enn godt. Spis heller fisk litt oftere. Om legen din (mangler er ikke noe du skal diagnostisere selv) sier at du har underskudd av noe så får du stort sett anbefaling til forandring i kosthold. Om du absolutt skal ha tilskudd så kan du godt kjøpe deg noen tabletter uten at jeg skal slå deg med stokken min. Jeg tenker i hovedsak på helsekost, ikke tilskudd til mangler som du har fått diagnose fra en lege om. Dessuten trenger ingen å poppe C-vitaminer eller gnage på jernstenger for å kunne balansere kostholdet. 95% av det du får i deg i jerntabletter eller sanasol pisser du ut i form av penger. Jeg har dokumentert D-vitaminmangel. Det jeg tar har jeg kjøpt på apoteket. Der koster en boks med 200 tabletter (multivitamin) 139 kroner. På helsekostbutikken derimot, koster en boks med 100 tabletter 237 kroner. Så jeg er enig når det gjelder helsekost av typen som selges på slike fancy butikker. Skal man absolutt kjøpe tilskudd, kjøp det på apoteket. Endret 25. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Overdrivelse av tran gjør mer skade enn godt. Eh.. hva ligger det egentlig i det du sier der? Har tatt en slurk tran hver morgen siden jeg var lite barn. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Han sier vel at du ikke skal drekka opp en flaske tran på en dag? Sånn ca. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Fant et insekt i en brukt tepose. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Fant et insekt i en brukt tepose. Ta et bilde og skriv et brev, kanskje du får gratis te for et par år. Dette tipset tror jeg også Agurk VG ville premiert med en tusing. Ser det for meg på førsteside... FANT INSEKT I TE-POSE. Ikke den største saken, men på førstesiden sammen med Rihanna trøtt på konsert, og Den Nye prinsen smiler.... Endret 25. juli 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ta et bilde og skriv et brev, kanskje du får gratis te for et par år. Dette tipset tror jeg også Agurk VG ville premiert med en tusing. Ser det for meg på førsteside... FANT INSEKT I TE-POSE. Ikke den største saken, men på førstesiden sammen med Rihanna trøtt på konsert, og Den Nye prinsen smiler.... Insekter er interessant i alle fall. De kunne fått ekspertuttalelser og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå