Slimda Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Dataspill er kjedelig. Kan like godt si at "Film er kjedelig" eller "Musikk er kjedelig". 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Ja, det kan man like godt si. Dvs du kan si det. Om det er det du føler. Endret 24. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Har en mistanke om at Sexylubb1 ikke har spilt mye dataspill før. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Tipper jeg har flere dager i WoW og Civ enn noen andre her. Endret 24. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg syntes Sexylubb1 er kjedelig. Videre irriterer jeg meg over at datakomponenter blir tregere! Forstår det ikke helt. Restart maskinen, hvorfor er den like god som første gang?! Og hva skjer med at HTC Desire telefonen min er redusert med 50 % hastighet fra før? Den har aldri hatt plass til særlig, så jeg har ikke akkurat fylt den opp med særlig mye heller. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Datapill kan sikkert være "gøy". Men gjør det ikke, fordi det er unyttig og verdiløst. Da er kryssorløsning bedre, for der lærer man iallefall noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Tipper jeg har flere dager i WoW og Civ enn noen andre her. Jeg passerte 400 dager i WoW før jeg slutta. Du? Men gjør det ikke, fordi det er unyttig og verdiløst. Jeg antar at du aldri gjør noe som er unyttig? Og verdiløst? Alt du gjør hver eneste dag, har en verdi? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg passerte 400 dager i WoW før jeg slutta. Du? Samlet? Tror jeg hadde nesten så mye på en. Gidder ikke betale for å logge inn og sjekke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg antar at du aldri gjør noe som er unyttig? Og verdiløst? Alt du gjør hver eneste dag, har en verdi? Må hvertfall ha noe igjen for det. Hvis det skal være spill, må det gå an vinne penger på det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Datapill kan sikkert være "gøy". Men gjør det ikke, fordi det er unyttig og verdiløst. Da er kryssorløsning bedre, for der lærer man iallefall noe. Hvorfor henger du i denne tråden egentlig? Den er rimelig unyttig. Bare klaging her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hvorfor henger du i denne tråden egentlig? Den er rimelig unyttig. Bare klaging her. Det er nok for enkelt å si. Man kan få et interessant nok innblikk i menneskets natur og relasjoner med en del av det som kommer fram her Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Tipper jeg har flere dager i WoW og Civ enn noen andre her. Antyder det at du har en bred nok erfaring til å kunne konkludere med at "dataspill" er kjedelig? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Antyder det at du har en bred nok erfaring til å kunne konkludere med at "dataspill" er kjedelig? Jepp. Jeg er eldre enn dere og har spilt mer. Jeg er allvitende. (Nei, det var en meget subjektiv påstand og jeg kjeder meg). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jepp. Jeg er eldre enn dere og har spilt mer. Jeg er allvitende. (Nei, det var en meget subjektiv påstand og jeg kjeder meg). Du er eldre enn oss og har derfor blitt kjedelig og grå. (Det var en meget subjektiv påstand, men jeg antar at den er riktig) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Nei, den er uriktig. Jeg har alltid vært kjedelig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det irriterer meg at folk ikke kan akseptere at vi er forskjellige. Dataspill har en verdi for noen, mens andre syns det er tull. Kjæresten min er en slik type. "Hvorfor føler du det sånn og sånn når ikke jeg gjør det?" Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Du er eldre enn oss og har derfor blitt kjedelig og grå. (Det var en meget subjektiv påstand, men jeg antar at den er riktig) Han er bergenser... Du får ha han unnskyldt, de bare er sånn! :-) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Han er bergenser... Du får ha han unnskyldt, de bare er sånn! :-) Jeg er ikke bergenser. Mange uriktige antakelser omkring min person her nå. Endret 24. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Svette baller.. Dette irriterer meg også; har sitti uten t-skjorte i en skinnstol, i sommervarmen, noen timer. Resultat; ryggen er da klistret fast i skinnet, og det føles nesten som at ryggen skal bli rivd i stykker, da jeg først reiser meg opp.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg hadde en drøm der det skjedde en gang. Satt opp fra en stol og svære deler av ryggen satt igjen på stolryggen. Æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå