Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Er så deilig å bare stikke nesa dyyyypt ned i svetten etterpå. Elsker bare å ta en laaaaang joggetur med gårsdagens bokser, fyller den godt opp med svette (grå bokser er selvsagt must). Når jeg kommer hjem blir jeg helt rusa av lukta, etter at jeg er ferdig med å sniffe (kan fort bli halvannen time med intens sniffing) trer jeg bokseren over ansiktet og sitter med den mens jeg chiller på pcen ol.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan umulig bare være meg som synes hele Skaugum festival/ bursdagsfeiringen til vår kjære, store Kronprins Håkon er ganske kvalmt. De rike har sin egen lille kongelige festival for seg selv hvor kun "adelige" slipper inn.

Tja, syns det var deilig å sitte på terrassen min og høre musikken på søndag jeg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har ikke noe med samfunnet i dag å gjøre. Det er bare det at folk generelt ikke liker å høre realiteten, som ofte er negativ. Så realistisk = negativ.

 

Jeg irriterer meg over at det virker som at det er umulig for meg å våkne uthvilt med mindre jeg sover 11-12 timer. Virker som jeg bare må godta at jeg kommer til å våkne som en zombie når jeg skal på jobb. Legger meg faen ikke klokka 20.

Lenke til kommentar

Er en jeg jobber sammen med som visstnok har ADHD. Karen klarer _aldri_ å holde verken fokus eller konsenstrasjon på jobb. Han sier at han har så mye energi, og må gi utløp. Måten han gir utløp på er visst ved å sitte foran en PC og sitte på 4chan, 9gag, og funnyjunk.

Gir du han en arbeidsoppgave hvor du må bruke kroppen, går det fem minutter, og han er så tilbake på datamaskinen. (Jobber i en elektronikksjappe/multimedia-sjappe).

 

Han trener aldri, og er heller aldri ute, men maser alltid om at han har ADHD og ikke klarer å holde fokus på noe. Men å holde fokus på WoW fra morgen til kveld er visst ikke noe problem.

 

Veldig hyggelig kar, for all del. Kjenner han faktisk fra ungdomsskolen også, men han eier ikke arbeidsmoral, fokus, eller konsenstrasjon.

Hadde lunsjen min i dag, hvor vi sitter på et bakrom. Han sto da ute i butikken den lille tiden jeg tok pause (15 min). Trodde jeg!

Han hadde så gått vekk fra vår etasje etter bare få minutter (2. etasjers butikk), og det var derfor ingen arbeidere til stede for å bistå kunder. Hører så en kunde, og må da gå ut for å hjelpe kunder i min pause. 20 minutter senere dukker han opp, og beklaget.

Endret av Vertical^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter at katten vår ble observert haltene av en nabo så fant vi henne igjen etter nesten et døgn nå i sta.

Hun lå bak et hus, uttørket og utrolig sliten.

 

Hun klarer ikke gå (drar bakbena etter seg), også kjennes det veldig ut som om at halen har løsnet fra ryggraden (den er også slapp som en død fisk).

Kjennes også ut som om at et hofteben eller noe stikker litt ut på den ene siden hvor hun har mest vondt. Mye tyder på at hun er påkjørt, men dyrlegen hadde ikke tid før kl 10.00 i morgen tidlig :(

Endret av Kjetil_90
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...