SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det hjelper å tenke positivt, iallefall for min del. Nå vet jeg ikke om dere vil definere mitt forhold som avstandsforhold, i og med at vi ikke bor mer en 10 mil unna hverandre, og ser hverandre relativt ofte. Men har prøvd 80 mil også, og da var det mer å holde en positiv holdning til det med savn Det er ikke desto mindre viktig å holde en positiv holdning til savn når det er snakk om 661,5 mil (Syns det egentlig hørtes litt kort ut, men http://www.mapcrow.info/ sa det. Det er i alle fall snakk om 7 tidssoner) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det er ikke desto mindre viktig å holde en positiv holdning til savn når det er snakk om 661,5 mil (Syns det egentlig hørtes litt kort ut, men http://www.mapcrow.info/ sa det. Det er i alle fall snakk om 7 tidssoner) Du har herved min fulle forståelse. Hvor henne i verden befinner hun seg om jeg kan spørre? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Du har herved min fulle forståelse. Hvor henne i verden befinner hun seg om jeg kan spørre? Takk for det Selvfølgelig kan du spørre. Hun studerer i Iowa :/ Heldigvis er det bare en uke igjen til hun kommer til meg (minus en time faktisk ) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Det hjelper å tenke positivt, iallefall for min del. Nå vet jeg ikke om dere vil definere mitt forhold som avstandsforhold, i og med at vi ikke bor mer en 10 mil unna hverandre, og ser hverandre relativt ofte. Men har prøvd 80 mil også, og da var det mer å holde en positiv holdning til det med savn Det er ikke desto mindre viktig å holde en positiv holdning til savn når det er snakk om 661,5 mil (Syns det egentlig hørtes litt kort ut, men http://www.mapcrow.info/ sa det. Det er i alle fall snakk om 7 tidssoner) Ouch. Er snakk om 115,6 mil her, men jeg får ikke se ham før neste år. Enten i Januar eller Februar. Mest sannsynlig Februar. *sukk* =/ Endret 14. desember 2010 av Therawyn 2 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 SAVN! Gah. >.> Enig i den. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 At oppdateringen ikke stoppet serverproblemene. Lenke til kommentar
Populært innlegg cowboy bob Skrevet 14. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 14. desember 2010 Datalagringsdirektivet. Hvorfor er det ikke FOLKEVALG om noe såpass viktig? Fordi regjeringen er fascister. Jeg håper de dør hele gjengen. 11 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hva er egentlig dette datalagrinsdirektivet? Hørt smått om det, noen som gidder å "give it in a nutshell"? Irrierer meg over 5-kapittlers prøve på torsdag, skal jeg trene i morra eller hva? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 ISP-ene blir tvunget til å lagre alt av IP adresser osv i x-antall måneder (EU vil vel helst at det skal være 12?). Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 At jeg har en eksamen til torsdag. Nå begynner jeg å bli lei lesing kjenner jeg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette skal lagres: Telefoni: •Hvem som ringer •Hvem som blir ringt opp •Når samtalen finner sted •Hvor samtalen skjer •Når og hvor du er når mobilen din kobler seg til internett •De samme dataene lagres også for SMS og bredbåndstelefoni •Tapte anrop er det usikkert om vil lagres Internett: •IP-adressen og navn og adresse til brukeren av IP-adressen •Når du logger deg på og av internett •Hva slags internettoppkobling du har og hva slags utstyr du bruker •Avsender og mottakers e-post-adresse (ikke web-basert e-post som gmail) •Når du bruker e-posten Lenke 2 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette skal lagres: Telefoni: •Hvem som ringer •Hvem som blir ringt opp •Når samtalen finner sted •Hvor samtalen skjer •Når og hvor du er når mobilen din kobler seg til internett •De samme dataene lagres også for SMS og bredbåndstelefoni •Tapte anrop er det usikkert om vil lagres Internett: •IP-adressen og navn og adresse til brukeren av IP-adressen •Når du logger deg på og av internett •Hva slags internettoppkobling du har og hva slags utstyr du bruker •Avsender og mottakers e-post-adresse (ikke web-basert e-post som gmail) •Når du bruker e-posten Lenke WHAT THA FUCK! Dette skulle vi hatt en folkeavstemning for, ja! Hva skal dette liksom være godt for? Hva skjedde med privatlivet? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 At det ikke går an å sende en mail om å få avslutta det forpulte xbox live medlemskapet.. Må faenta meg ringe inn til de satans horene.. De skal faenta meg få høre det når jeg ringer.......... FAEN Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Fått omgangssyke igjen. Dette er andre gangen på en måned at jeg har blitt syk. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette skal lagres: Telefoni: •Hvem som ringer •Hvem som blir ringt opp •Når samtalen finner sted •Hvor samtalen skjer •Når og hvor du er når mobilen din kobler seg til internett •De samme dataene lagres også for SMS og bredbåndstelefoni •Tapte anrop er det usikkert om vil lagres Internett: •IP-adressen og navn og adresse til brukeren av IP-adressen •Når du logger deg på og av internett •Hva slags internettoppkobling du har og hva slags utstyr du bruker •Avsender og mottakers e-post-adresse (ikke web-basert e-post som gmail) •Når du bruker e-posten Lenke POL er plutselig ikke aktivt lenger? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Dette skal lagres: Telefoni: •Hvem som ringer •Hvem som blir ringt opp •Når samtalen finner sted •Hvor samtalen skjer •Når og hvor du er når mobilen din kobler seg til internett •De samme dataene lagres også for SMS og bredbåndstelefoni •Tapte anrop er det usikkert om vil lagres Internett: •IP-adressen og navn og adresse til brukeren av IP-adressen •Når du logger deg på og av internett •Hva slags internettoppkobling du har og hva slags utstyr du bruker •Avsender og mottakers e-post-adresse (ikke web-basert e-post som gmail) •Når du bruker e-posten Lenke WHAT THA FUCK! Dette skulle vi hatt en folkeavstemning for, ja! Hva skal dette liksom være godt for? Hva skjedde med privatlivet? Hva blir det neste? Mikrofoner i alle hjem? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 DET fins allerede. Så vær forsiktig med hvilke apps du laster ned. Lenke til kommentar
boxxx Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 at folk ikke greier å skrive korrekt på internett plager meg grenseløst! når folk på trening ikke spør om de kan trene mellom meg, og bare står å loker mens jeg kjører ferdig 7sett. seriøst folk på trening som spretter med vektene fordi de skal være så faen sterke! mens de smiler til seg selv i speilet selvfølgelig. Ah, hver trening er et eventyr! barnevernet! dårlig samvittighet!! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 at folk ikke greier å skrive korrekt på internett plager meg grenseløst! når folk på trening ikke spør om de kan trene mellom meg, og bare står å loker mens jeg kjører ferdig 7sett. seriøst folk på trening som spretter med vektene fordi de skal være så faen sterke! mens de smiler til seg selv i speilet selvfølgelig. Ah, hver trening er et eventyr! barnevernet! dårlig samvittighet!! Folk som klager på rettskrivning, når de ikke klarer å skrive korrekt selv 6 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 at folk ikke greier å skrive korrekt på internett plager meg grenseløst! Ah, the irony. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå