Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan umulig bare være meg som synes hele Skaugum festival/ bursdagsfeiringen til vår kjære, store Kronprins Håkon er ganske kvalmt. De rike har sin egen lille kongelige festival for seg selv hvor kun "adelige" slipper inn.

Endret av Carlgutt
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kan umulig bare være meg som synes hele Skaugum festival/ bursdagsfeiringen til vår kjære, store Kronprins Håkon er ganske kvalmt. De rike har sin egen lille kongelige festival for seg selv hvor kun "adelige" slipper inn.

Ja det er blitt en sånn ny adel i Norge nå. Det er så toskje at.

Lenke til kommentar

Syns det er helt konge at det er skyfri himmel, masse sol, og høye temperaturer i luften.

Men det er jo omtrent _umulig_ å vaske bilen. Alt tørker så ekstremt fort. Bilen er full av pollenstøv og ser jævlig ut, men gir opp med noe annet en bare vann.

Trenger overskyet vær!

Lenke til kommentar

Og der tok min flere år gamle skraphaug av en pc kvelden. Hvil i fred.

Ja sveiseblind av allergi ja ja.

Har pollenallergi jeg også, men bruker medisiner og tåler det uten å syte på nett.

Føler jeg har litt lov til å syte når jeg ikke kan bevege meg utenfor døren om sommeren fordi jeg mister all evne til å puste og se. Går jo selvsagt på medisiner, men både det og vaksinasjon ser ut til å ha hjulpet ganske lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...