Hyperio Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Når avtaler går til helvete. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Faen altså! Jeg har så lyst å reise til Oslo at det gjør vondt! Har ikke ønsket noe så intenst på flere år. Helvete. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Det står han bor i Nord Korea Ja, mener å huske å ha sett ham der. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Kan umulig bare være meg som synes hele Skaugum festival/ bursdagsfeiringen til vår kjære, store Kronprins Håkon er ganske kvalmt. De rike har sin egen lille kongelige festival for seg selv hvor kun "adelige" slipper inn. Endret 22. juli 2013 av Carlgutt 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Kan umulig bare være meg som synes hele Skaugum festival/ bursdagsfeiringen til vår kjære, store Kronprins Håkon er ganske kvalmt. De rike har sin egen lille kongelige festival for seg selv hvor kun "adelige" slipper inn. Ja det er blitt en sånn ny adel i Norge nå. Det er så toskje at. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Synes det får altfor mye oppmerksomhet. Oi Kronprinsen er 40år og vil ha en fest. Get over it.. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Er jo ikke mulig å stikke hodet utfor døren før man blir sveiseblind og ikke er i stand til å puste med nesa lenger. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Irriterer meg over at folk syter pga at det er litt sol. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hvor er det alle vil kveles av varme da? Ja det er nok i Olso eller rundt østlandet vil jeg tro. Her vest i havgapet er det også blitt sommer for en sjelden gangs skyld Og tempen er helt flott. Litt over 20 bare. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Litt sol? Nærmer seg 30 grader her! Slikt skal vi ikke ha i Norge. Jeg har sittet inne i 3 dager nå, jeg kan ikke bevege meg utendørs før etter 20:00. Jeg liker meg når det er sånn rundt 20-22 grader. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Syns det er helt konge at det er skyfri himmel, masse sol, og høye temperaturer i luften. Men det er jo omtrent _umulig_ å vaske bilen. Alt tørker så ekstremt fort. Bilen er full av pollenstøv og ser jævlig ut, men gir opp med noe annet en bare vann. Trenger overskyet vær! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Irriterer meg over at folk syter pga at det er litt sol. Var vel egentlig mest pollenallergi jeg siktet til der, men når du nevner det så irriterer den alt for høye temperaturen meg også. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Ja sveiseblind av allergi ja ja. Har pollenallergi jeg også, men bruker medisiner og tåler det uten å syte på nett. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Før pleide sommervarmen å plage meg men det blir bare ikke like varmt der jeg bor nå virker det som Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Og der tok min flere år gamle skraphaug av en pc kvelden. Hvil i fred. Ja sveiseblind av allergi ja ja. Har pollenallergi jeg også, men bruker medisiner og tåler det uten å syte på nett. Føler jeg har litt lov til å syte når jeg ikke kan bevege meg utenfor døren om sommeren fordi jeg mister all evne til å puste og se. Går jo selvsagt på medisiner, men både det og vaksinasjon ser ut til å ha hjulpet ganske lite. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Dette er en tråd dedikert til syting. Da må folk få lov til å gjøre det. Dette gjelder også for folk som syter over andres syting, dog. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Svette baller. Spesielt irriterende på jobb. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 spessielt når de blir klamme og henger seg fast i lårene. 3 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Minst like irriterende som å være svett i ræva og boxeren bare siger innover i sprekken 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå