Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Ser litt Adventure Time på Netflix, så er "Topp 10" KUN bestående av stuff fra Cartoon Network.

Og det der "fordi du så på" er helt på jordet. Når jeg virkelig liker en film vil jeg ikke se filmer som ligner heller, de vil mest sannsynlig blekne i sammenligning

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tuller nå? Selv er jeg 187 og flyr regelmessig. De fleste flyselskaper har såpass stor benplass at det såvidt er merkbart om passasjeren foran deg tar ned setet.

Faktisk forskjell på lengden på ben/overkropp på to personer som er ca like høye. Jeg er selv 187 og sliter med benplass når personen forran legger ned sete. Enkelte ganger går det rett og slett ikke fordi setet butter i knærne mine.

Lenke til kommentar

Like-tigging på Facebook. Typ "like if you", "how many likes for", "can I have x likes", "comment=X, ignore=Y" etc.

Uansett om jeg faktisk liker det som blir lagt ut, har det en sånn tekst sletter jeg det av prinsipp. Hater tigging generelt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Skulle endelig bli kvitt panten i leiligheten og tok turen til butikken med en sekk full av pant + 4 poser. Første butikken jeg kommer til er panteautomaten "I ustand". Jeg går videre til neste butikk, "I ustand", tredje butikk, "I ustand".

Yeah right. Jeg vet at det bare er fordi de ikke gidder ta panten, dette skjedde også de to siste gangene jeg skulle ut å pante. Godt mulig disse maskinene ofte tar koken altså men de butikkene i nærområdet mitt må ha noen ekstremt bedritne maskiner isåfall for de er ALLTID "I ustand". Man er vel egentlig pliktig i å ta imot pant så lenge man selger varer med pant men betjeningen ville ikke telle opp for hånd (noe som er forståelig da dette tar tid). Jeg er nummeret unna å kaste panten i søpla, jeg gir beng i pengene jeg vil bare bli kvitt helvetet, det tar opp så mye plass!

Endret av Laurb
Lenke til kommentar

Hvorfor må det være så jævlig varmt?!

Slutt og syt sånn og vær glad dere har fint vær. Jeg skulle gjerne hatt den temperaturen. Jeg irriterer meg over at det er kaldt her. Og blåser.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg klager kun når det er varmt og når termostaten når 24+. Etter det punktet kan jeg ikke fjerne flere klesprodukter for å kjøle meg ned. Om vinteren kan jeg ihvertfall ha på meg flere klær for å motvirke kulda.

hva med vifta til clas? Bor du hjemme hos mamma og pappa så foreslå en sånn vifte til dem.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...