Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

"There are 10 types of people in the world - those who understand binary, and those who don't"

Hvem pokker er det som i hodet kan regne om 10001001001001111101011 til base 10?

Videre - å regne det ut på papir e.l. - man trenger vel ikke være rakettforsker for å klare det.

10001001001001111101011? Husk at hvert tall betyr et annet tall.

4194304 2097152 1048576 524288 262144 131072 65536 32768 16384 8192 4096 2048 1024 512 256 128 64 32 16 8 4 2 1

Og så ser du hvilke som gjelder.

4194304 + 262144 + 32768 + 4096 + 512 + 256 + 128 + 64 + 32 + 8 + 2 + 1 = 4 494 315. Så det så.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var utrolig lytt der vi overnattet i natt, så jeg kunne høre alle som snakket utenfor, fontenen som fosset og musikk og biler osv. Sov lite, med andre ord. Så er dautrøtt nå, men må ut igjen om en halv time. Blæh.

Også irritert over at jeg ikke fikk møtt en god venn av meg, slik vi planla, fordi vi måtte reise så tidlig.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

MTV stod på i stad så kom det et program som het Guy Code. Makan til fucked up program har jeg aldri sett... MTV er faen meg for 14-åringer.

Fy faen TV er så avleggs.

Kjenner nesten at det er flaut å si at jeg har sett på TV i år 2013.

Hva er så galt med det? Skal man ta det seriøst kan man jo gråte, ja.. Men man må jo ta det som humor! :p

Jeg er forøvrig irritert over at det er hundre grader her! </vintermenneske>

Lenke til kommentar

Folk som har det for vane å legge flysetet bak; Hvorfor i alle dager skal flypassasjeren bak lide fordi flypassasjeren foran er en idiot? Dette irriterer meg hver bidige gang jeg tar fly!!! (Og ikke kom å si at da kan man bare legge ned sitt eget sete for å utgjevne det, for de som sitter på bakerste rad kan nemelig ikke legge setet lenger bak, så det vil alltid bli noen det går ut over)

Snakker selvfølgelig ikke om folk på lang distanse reiser som gjerne går over natten eller hvis noen er syke eller unormalt store mennesker etc. men om helt normale, friske folk som legger setet lenger bak på hver eneste korte fly tur rett og slett bare fordi de kan, uten en eneste tanke på stakkaren som sitter skvist bak!!!!

ER det andre som irriterer seg over dette også?

Endret av subramanian
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som har det for vane å legge flysetet bak; Hvorfor i alle dager skal flypassasjeren bak lide fordi flypassasjeren foran er en idiot? Dette irriterer meg hver bidige gang jeg tar fly!!! (Og ikke kom å si at da kan man bare legge ned sitt eget sete for å utgjevne det, for de som sitter på bakerste rad kan nemelig ikke legge setet lenger bak, så det vil alltid bli noen det går ut over)

Snakker selvfølgelig ikke om lange distanse reiser eller syke eller unormalt store mennesker etc. men om helt normale, friske folk som legger settet lenger bak av rett og slett bare fordi de kan uten en eneste tanke på stakkaren som sitter skvist bak!!!!

Fly med Ryanair da! Der kan man nemlig ikke legge ned sete, men hvis man kune gjort det hadde jeg gjort det. Mye deiligere å sitte med seteryggen litt bakover

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Jeg er 192 cm og kjenner meg igjen. Hvis noen legger ned setet sitt, så er det umulig for meg å "utgjevne" ved å legge ned mitt, da knærne mine uansett går opp i ryggen på settet forran.

Men, her er løsningen: spør personen forran deg høflig om å sette opp settet sitt! Det pleier alltid å løse problemet.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Men, her er løsningen: spør personen forran deg høflig om å sette opp settet sitt! Det pleier alltid å løse problemet.

Synes egentlig at den som sitter foran burde være den som snur seg å spør om det går greit å legge ned setet sitt.......det har jeg overraskende nok aldri opplevd!!! Dessverre er jeg nok litt feig og i stedet for å tørre å 'konfrontere' passasjeren foran så lider jeg meg heller gjennom flyturen med onde ord og tanker i hodet :p

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er 192 cm og kjenner meg igjen. Hvis noen legger ned setet sitt, så er det umulig for meg å "utgjevne" ved å legge ned mitt, da knærne mine uansett går opp i ryggen på settet forran.

Er en åttiåtte, men har også merket det av og til. Det jeg pleier gjøre er å dra bena opp med støtte til den ryggen. Ganske behagelig selv om det ser teit ut, men det driter jeg i. Pleide alltid gjøre det på busser og.

Lenke til kommentar

Selv legger jeg aldri ned setet på korte flyvninger på rundt en time, som er det jeg flyr oftest, men er det lengre flyvninger legger jeg det ned- Venter selvfølgelig til matservering er fullført og ryddet, men etter det setter jeg min komfort høyere enn personen bak sin.

Lenke til kommentar

Snakker selvfølgelig ikke om folk på lang distanse reiser som gjerne går over natten eller hvis noen er syke eller unormalt store mennesker etc. men om helt normale, friske folk som legger setet lenger bak på hver eneste korte fly tur rett og slett bare fordi de kan, uten en eneste tanke på stakkaren som sitter skvist bak!!!!

Du tuller nå? Selv er jeg 187 og flyr regelmessig. De fleste flyselskaper har såpass stor benplass at det såvidt er merkbart om passasjeren foran deg tar ned setet.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10112204

- Får Røde Kors det som de vil, blir det påbudt å bruke redningsvest i fritidsbåter som er i bevegelse.

Skal de virkelig tvinge folk som er ute og koser seg i sjekta si til å bruke vest? Selv om det ikke er gjennomført, blir jeg ikke overrasket om det faktisk kommer et påbud. Det finnes ikke noe som heter eget ansvar lengre.

Lenke til kommentar

Samme her. Og det at jeg pleier å sovne på reiser av alle slag kan resultere i forferdelige nakkesmerter etterpå hvis ikke jeg tar setet ned.

Forøvrig irriterer det meg at jeg kanskje ikke får råd til å reise til Oslo 24. Juli likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...