Anonym259235 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det kan være at du har oppgitt noe feil Nope, ringte de i dag, all informasjon var riktig. Det er enten deres feil, eller posten sin. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Mobilnettet mitt akkurat nå. http://www.speedtest.net/my-result/2847161107 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Denne harry-tv greia NRK har lagt seg til med båter opp og ned alle steder, kjerringer som står på kaier og vifter med flagg og hipp hurra liksom 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 ...og overformynderiet tvinger oss til å betale for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Bildene av Varg Vikernes. For en vemmelig fyr, ser ut som ei rotte. Artigkar det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 "Jeg ser ikke helt hvorfor jeg ikke skal skyte en elg" Trodde MacGyver brukte lommekniven til alt jeg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Folk som skal skravle høylytt utvendig i et veldig tettbygd boligområde etter kl. 23 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Steam er fucka og vill ikke gå online nå... Å fy faen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jævla tilbakestående ugle som tok selvmord foran bilen min! 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Den firesifrede koden jeg bruker for å få engangskoder til nettbanken har på mystifistisk vis endret seg selv, og nå er engangskodeappen min stengt til jeg får ringt i morgen en gang. Greit nok det, om det ikke var for at jeg har en regning som skulle vært betalt inn før midnatt, men som ikke kunne betales grunnet nettopp den driten her. Det purregebyret skal faen meg banken få betale. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Det går jo ingen betalinger på lørdager, din sopp. Og du kan banne på at koden neppe har endret seg selv. Jeeez. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Den firesifrede koden jeg bruker for å få engangskoder til nettbanken har på mystifistisk vis endret seg selv, og nå er engangskodeappen min stengt til jeg får ringt i morgen en gang. Greit nok det, om det ikke var for at jeg har en regning som skulle vært betalt inn før midnatt, men som ikke kunne betales grunnet nettopp den driten her. Det purregebyret skal faen meg banken få betale. Det der er 99 % sikkert din egen feil og ingen andres. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Folk som ikke skjønner at det skal være stille etter kl. 23. Voksne mennesker som spiller kjempehøy musikk, hoier og gaper og skriker klokka ett på natta i et tett nabolag fullt av barnefamilier. Fikk nok og ringte politiet etter at flere folk hadde vært borte og sagt ifra uten at det hjalp. De hadde selvfølgelig ikke nok folk til å komme... Forbanna undermennesker Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Det går jo ingen betalinger på lørdager, din sopp. Og du kan banne på at koden neppe har endret seg selv. Jeeez. Det der er 99 % sikkert din egen feil og ingen andres. Jeg bruker samme firesifrede kode et tosifret antall ganger daglig på jobb, så nei. Red.: Tisifret skulle tatt seg ut. Tosifret* Endret 19. juli 2013 av Saft Suse Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Folk som ikke skjønner at det skal være stille etter kl. 23. Voksne mennesker som spiller kjempehøy musikk, hoier og gaper og skriker klokka ett på natta i et tett nabolag fullt av barnefamilier. Fikk nok og ringte politiet etter at flere folk hadde vært borte og sagt ifra uten at det hjalp. De hadde selvfølgelig ikke nok folk til å komme... Forbanna undermennesker Skal jeg vise deg hvordan man lager en sprettert til å skyte dem i ræva med? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 "There are 10 types of people in the world - those who understand binary, and those who don't" Hvem pokker er det som i hodet kan regne om 10001001001001111101011 til base 10? Videre - å regne det ut på papir e.l. - man trenger vel ikke være rakettforsker for å klare det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 MTV stod på i stad så kom det et program som het Guy Code. Makan til fucked up program har jeg aldri sett... MTV er faen meg for 14-åringer. Fy faen TV er så avleggs. Kjenner nesten at det er flaut å si at jeg har sett på TV i år 2013. 9 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Den firesifrede koden jeg bruker for å få engangskoder til nettbanken har på mystifistisk vis endret seg selv, og nå er engangskodeappen min stengt til jeg får ringt i morgen en gang. Greit nok det, om det ikke var for at jeg har en regning som skulle vært betalt inn før midnatt, men som ikke kunne betales grunnet nettopp den driten her. Det purregebyret skal faen meg banken få betale. Jeg har betalt samtlige telefon regninger et par dager over datoen og der har ingenting å si. Det samme gjelder nok de fleste andre regninger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 "There are 10 types of people in the world - those who understand binary, and those who don't" Hvem pokker er det som i hodet kan regne om 10001001001001111101011 til base 10? Videre - å regne det ut på papir e.l. - man trenger vel ikke være rakettforsker for å klare det. "There are 0 0010 1100 people in the world - those who understand floating point representation, and those who don't" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå