Muggkaare Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Må drite, men sitter så jævla godt. Om jeg reiser meg og går på do vil jeg garantert ikke finne en like komfortabel posisjon som nå, men til gjengjeld slipper jeg å holde meg. Uansett hva jeg gjør nå så blir det feil. Irriterende som faen! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) "«James Bond»-skuespiller funnet død" Bilde av Daniel Craig, som ikke er funnet død. Jævla klikkavispiss. Endret 18. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Beklager sterke ytringer, men fuck Windows, fuck mekanisk disk, fuck Steam og fuck denne maskinen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Folk som avbryter og ikke kan la deg snakke ferdig. Noe av det mest irriterende jeg vet. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Drit der du sitter. Takk. Funka bra. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Folk som lyver. Aller mest i situasjoner der de prøver å legge skylda på andre for noe de har gjort selv. Jeg lyver aldri selv, med mindre det er nødvendig, og det ikke skader noen andre. Endret 18. juli 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Folk som lyver. Aller mest i situasjoner der de prøver å legge skylda på andre for noe de har gjort selv. Jeg lyver aldri selv, med mindre det er nødvendig, og det ikke skader noen andre. Kommer ofte med hvite løyner kun fordi jeg ikke gidder å forklare hele historier for folk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hvite løgner er nok en del av hverdagen til de fleste nordmenn. Jeg tar i bruk hvite løgner hele tiden for å unngå situasjoner jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Alle lyver, det er fakta. Det sosiale samfunnet vårt krever at man lyver. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Har tenkt at når jeg blir så gammel at jeg ikke bryr meg hva som skjer lenger, skal jeg snakke 100 % sant og bli 100 % helt clean på alle måter. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Være alene på jobb, uten å ha noe å gjøre, men sjefene er tilstede så jeg kan ikke tusle hjem. Kan bli en lang dag. Endret 19. juli 2013 av Camorack 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Snart ferdig med dritten, vært forkjølet siden onsdag forrige uke. OT: Vaskekjerrig som står oppi trynet mitt når hun skal spør om noe >_> Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hvite løgner er nok en del av hverdagen til de fleste nordmenn. Jeg tar i bruk hvite løgner hele tiden for å unngå situasjoner jeg ikke liker. The Invention of Lying Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Irriterer meg over personen som gav Den utvalgte kvalitetstempel. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Folk som ikke er fra bygda her som går bananas og skal plukke alle sopper som er og se, og må selvsagt sitte i veibanen og plukke. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Bestilte frikort forrige uke, på onsdagen. Fikk beskjed om at jeg skulle få det innen 5 dager. Nå har det gått 9 dager og har fortsatt ikke fått det. Måtte bestille nytt, om det ikke er her innen 4 dager nå, så får jeg ikke lønn før 15 august igjen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Frikort kommer av seg selv de nå. Har vært sånn et par tre år. Du får uansett tilbakebetalt det overskytende. Tror forresten det skal være registrert hos de du går til selv om du ikke har fått det. Endret 19. juli 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Bestilte frikort forrige uke, på onsdagen. Fikk beskjed om at jeg skulle få det innen 5 dager. Nå har det gått 9 dager og har fortsatt ikke fått det. Måtte bestille nytt, om det ikke er her innen 4 dager nå, så får jeg ikke lønn før 15 august igjen. Jeg fikk frikortet mitt etter 2-3 dager for noen uker siden. Det kan være at du har oppgitt noe feil under bestillingen og at det da må gjennom den norske papirmølla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå