Muggkaare Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor gjør folk slik? Ingenting her i tråden er verre enn det der. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 "Du disser det bare fordi du ikke klarer å lage noe bedre selv *hmfff*." Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Hvordan folk bruker ordet reklamere uten å selv forstå betydningen. Å reklamere er noe helt annet en å markedsføre. Endret 17. juli 2013 av Hugol Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ordet har to betydninger... 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Var på besøk til min mor, som hadde min stefars niese på besøk. Jenta er ikke mer enn 19 år gammel og armene hennes ser ut som noen har prøvd å kutte dem av med tau. Fy faen, hun har brukt hver eneste ledige millimeter av huden til å kutte seg. Fikk veldig vondt av henne. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Var på besøk til min mor, som hadde min stefars niese på besøk. Jenta er ikke mer enn 19 år gammel og armene hennes ser ut som noen har prøvd å kutte dem av med tau. Fy faen, hun har brukt hver eneste ledige millimeter av huden til å kutte seg. Fikk veldig vondt av henne. Hvorfor irriterer det deg grenseløst? Kan du ikke heller prøve å hjelpe henne? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Obs.Hva om hun er her og leser her nå da. Da skjønner hun sikkert fort at det er om henne. Endret 18. juli 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Hvorfor irriterer det deg grenseløst? Kan du ikke heller prøve å hjelpe henne? Det irriterer meg at folk gjør slikt mot seg selv. Hun er en utrolig fin jente, og så ødelegger hun seg på den måten. Jeg kan ikke hjelpe henne når verken nærmeste familie, psykiatrisk avdeling, uttallige leger og psykologer eller venner kan hjelpe henne. Hun bor ikke i nærheten av meg engang. Delvis, ingen i min omkrets som er her inne. Endret 18. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 http://www.youtube.c...eature=youtu.be Fy faen! Er det bare jenter i det plastbassenge? Ser ut som det er tre jenter og to i drag. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Bestilte massevis av filmer som kom inn i går. Den ene var Rescue Dawn. Og når jeg åpnet den ene pakken, fant jeg ut at jeg hadde fått en dobbel-pakning med både Rescue Dawn og American Psycho. Irriterer meg. Noen synes kanskje det er fint å få en ekstra film gratis, men coveret ser stygt ut. Jeg vil kun ha den ene filmen. Endret 18. juli 2013 av Banksy 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Bestilte en genser som var litt for stor. Nå må jeg styre med retur og blæ. Jeg ville jo bruke den i morgen. Endret 18. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Bestilte en genser som var litt for stor. Nå må jeg styre med retur og blæ. Jeg ville jo bruke den i morgen. Bli feit. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Går vel an å krympe dem i vaskemaskin og? Vet ikke Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Bli feit. Jeg er feit. Men ikke feit nok, tydeligvis... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Folk som skal spørre meg om ting når jeg tydeligvis er opptatt med en jobbtelefon. Lenke til kommentar
Evilposelos Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Folk jeg ringer, som midt i samtalen begynner å snakke med noen andre som er rundt dem. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Åh, ja. Mamma gjør det støtt og stadig. Hun kan gjerne la meg vente i 5 minutter på telefonen mens hun snakker med alle andre enn meg. Grusomt irriterende. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hver gang jeg finner en god låt på spotify eller andre steder, hører jeg på den flere ganger om dagen/timen. Blir fort lei den sangen da. Irriterer meg litt at jeg blir så opphengt i enkelte låter. 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hver gang jeg finner en god låt på spotify eller andre steder, hører jeg på den flere ganger om dagen/timen. Blir fort lei den sangen da. Irriterer meg litt at jeg blir så opphengt i enkelte låter. Da er ikke låta bra nok. Virkelig god musikk blir man ikke lei, vøtt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå