Kea Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tenkte nå mer på navnet på landet jeg da. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ligger Thailand også i "Syden"? Jeg har hørt opptil flere ganger at noen sier de skal til "Syden", når de skal feriere i Thailand. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Det er jo også en ting. Ikke alle som er enige om nøyaktig hva Syden dekker. Like greit å bare si hvilket land man skal til. Endret 17. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
medlem-306067 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Fluer. Når man endelig har sovnet og man hører bzz i vinduet men er for lat til å slippe ut flua. Det går en stund og når du endelig klarer å sovne så våkner du av bzz igjen, men siden du fremdeles er lat så blir du bare liggende sånn i flere timer. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Det har jeg aldri hørt. Thailand er i østen. 2 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 En kollega av meg fortalte at hennes foreldre hadde vært på ferie i Spania, og da jeg spurte hvor i Spania, viste det seg at de hadde feriert på Tenerife! Riktignok er vel kanariøyene under spansk overherredømme, men i Spania ligger de ikke. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ligger Thailand også i "Syden"? Jeg har hørt opptil flere ganger at noen sier de skal til "Syden", når de skal feriere i Thailand. For meg er Thailand også syden av samme grunn som Sexylubb1 synes at det er det - fordi det handler om hva som skal gjøres og avslapping, ikke nøyaktig sted. Så etter min mening, ja. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 syden er begrenset til varme steder sørover i Europa imo. Dette fordi det er så mange steder å dra til og derfor ikke like interessant å vite stedsnavn. Stedsnavn er isåfall et oppfølgerspørsmål. Når man drar ut av Europa og over til andre verdensdeler er dette mer "interessant". Det er da en større interesse å vite akkurat hvor man drar. Da nevner man gjerne landets navn. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Bildene av Varg Vikernes. For en vemmelig fyr, ser ut som ei rotte. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Det er jo også en ting. Ikke alle som er enige om nøyaktig hva Syden dekker. Like greit å bare si hvilket land man skal til. Syden dekker alt som er gresk. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Sier folk på sørsiden av ekvator "jeg reiser til norden", mon tro? Kanskje, hvis de faktisk drar til Skandinavia, Finland, Grønland, Åland, Færøyene, eller Island. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Syden er en ekstremt harry benevnelse for folk med dårlige geografikunnskaper. MEN! Siden det er oppe mener jeg Syden er alt i Europa syd for Alpene, samt den nord-Afrikanske middelhavskysten. (Den begrenser seg stort sett til Egypt, Tunisia og Marokko da). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Syden er en ekstremt harry benevnelse for folk med dårlige geografikunnskaper. MEN! Siden det er oppe mener jeg Syden er alt i Europa syd for Alpene, samt den nord-Afrikanske middelhavskysten. (Den begrenser seg stort sett til Egypt, Tunisia og Marokko da). Du glemte Kanariøyene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Bildene av Varg Vikernes. For en vemmelig fyr, ser ut som ei rotte. Ikke mobb kameraten min! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Du glemte Kanariøyene. Kanariøyene er en del av et Europeisk land, og det er syd for Alpene. Men burde kanskje spesifisert det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 De ligger i Atlanterhavet på Afrikansk sokkel og er en autonom spansk region. Stor forskjell, IMO! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=YO0iZJY_A2Y&feature=youtu.be Fy faen! Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Fett. Postet den akkurat i en annen tråd selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå