Bully! Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Jeg går midt i veien. Skulle bare mangle, det er jo staten som eier veien. Og staten, det er meg. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ulven har ingenting å gjøre i Norge. Den ble utryddet for mange, mange år siden, og senere "reintrodusert". Den er meningsløs, og har ingen plass i Norsk fauna. Øk heller antall jaktlisenser på elg og hjort og slikt, så får man unnagjort det problemet også. Hvilket problem? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvilket problem? At det blir for mye av dem. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 At det er så mange skadelige stoffer i våre dagligdagse produkter at skal man unngå alt som er helsefarlig kan man ikke spise eller drikke noen ting. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Folk som tror at E-nummer er en fellesbetegnelse på giftige ting som tilsettes i mat og drikke. 6 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 E-nummerne er jo tilsetningstoffer som farge, smak, osv. og gjør derfor maten "falsk". Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Folk som tror at E-nummer er en fellesbetegnelse på giftige ting som tilsettes i mat og drikke. Det var ikke bare E-stoffene jeg siktet til. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Folk som tror at E-nummer er en fellesbetegnelse på giftige ting som tilsettes i mat og drikke. Det er det også. E951. Aspartam. Kreftfremkallende. Hva vil du fram til a? Endret 17. juli 2013 av Lami Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 E101. Riboflavin. Også kjent som Vitamin B2. Hva er det du vil fram til Lami? 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 At det blir for mye av dem. Kvotene er allerede høye nok. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kvotene er allerede høye nok. da er det ikke noe problem da, hvis det faktisk er høyt nok. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvis man vil være på den sikre siden, spiser man sild og poteter annenhver dag. Grovt hjemmebaket brød, ferske grønnsaker og drikke stort sett vann hele tiden. Masse rent friskt vann. Når man ser hva folk kjører i seg i dag. Hamburgere, pølser, grillmat, cola, sokkelade, chips, kaker og dritt og lort. Ja det er ikke heldig det altså. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 "Syden" er et teit uttrykk. "De reiste til Syden" Ja, hvor i Syden? Syden består jo av flere veldig forskjellige land. Så det sier meg veldig lite når folk sier de skal til Syden. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Husker da vi var oppe i gokk i miltære, så terget vi innboerne der med av vi var fra "syden" Men nå irriterer jeg meg over været vi har om somrene. Her vestpå hvertfall. Det er pokkern meg snart ikke en dag med brukende vær lenger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Det er det også. E951. Aspartam. Kreftfremkallende. Hva vil du fram til a? Du må være forsiktig med å lange ut slike påstander. Det er stor spekulering om Aspartam fremkaller kreft, og vanlig sukker dreper mange med diabetes og fedme, trolig mer enn det Aspartam kan klare å gjøre i moderate mengder, så Aspartam er et veldig godt alternativ til sukker. E-nummerne er jo tilsetningstoffer som farge, smak, osv. og gjør derfor maten "falsk". E150 er sukkerkulør E330 er sitronsyre E901 er bivoks E948 er oksygen Så vet ikke hvor "falskt" du skal ha det til. Endret 17. juli 2013 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 "falsk" ikke falsk... Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 "Syden" er et teit uttrykk. "De reiste til Syden" Ja, hvor i Syden? Syden består jo av flere veldig forskjellige land. Så det sier meg veldig lite når folk sier de skal til Syden. Sier folk på sørsiden av ekvator "jeg reiser til norden", mon tro? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 "Syden" er et teit uttrykk. "De reiste til Syden" Ja, hvor i Syden? Syden består jo av flere veldig forskjellige land. Så det sier meg veldig lite når folk sier de skal til Syden. Det sier folk fordi når jeg sier jeg skal til Santorini så er det mange som ikke vet hvor det er - det hadde ikke hatt noe å si. Folk flest bryr seg ikke om nøyaktig hvor du skal, men at du skal til syden er jo kjekt å vite Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg har alltid koblet "syden" mer med hva man skal gjøre enn hvor man skal. Og når man skal feriere i syden, slik jeg tenker det, så er ikke egentlig navnet på stranda/bassenget/hotellet/baren/byen særlig viktig. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg sier aldri syden hvertfall, det er sikkert og vist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå