Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lov å ha det gøy med ballonger, er det ikke?

Jo. Har aldri sagt at det ikke er lov eller at jeg ikke synes noe om det. Men mandig er det ikke, det kan du ikke nekte på.

Mine foreldre har kjøpt seg ny bil, men forsikringsselskapet tillater meg ikke å prøvekjøre den.

Du kan levere inn lappen slik at du kan øvelseskjøre med de, for så å kjøre opp på ny. Viss det er verdt prisen, da.

Lenke til kommentar

Synes det er litt irriterende at betjeninger i butikker virker sure når du kommer med gavekort.

Altså at du krever tilbake noe som de skylder på en måte, gjelder særlig i småbutikker.

Kan være noe jeg innbiller meg, men mangler litt service og smil når jeg kommer med kortet.

Blir mye gavekort, da jeg ikke vil at familie skal bruke for mye penger på gaver til meg. Kan jeg heller legge til penger selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Argggh, parkeringsselskapet ga meg bot fordi jeg parkerte feil eller parkerte for lenge. Hvordan våger de?!"

Parkerte selv 1-2 minutt før parkeringa ble gratis å endte likevel opp med 500,- i bot, sånt synes jeg bare er latterlig og unødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det er litt irriterende at betjeninger i butikker virker sure når du kommer med gavekort.

Altså at du krever tilbake noe som de skylder på en måte, gjelder særlig i småbutikker.

Kan være noe jeg innbiller meg, men mangler litt service og smil når jeg kommer med kortet.

Blir mye gavekort, da jeg ikke vil at familie skal bruke for mye penger på gaver til meg. Kan jeg heller legge til penger selv.

Kan være at de har et veldig dårlig system for å håndtere gavekort. Husker selv at det var litt ork på jobben min før vi fikk elektroniske gavekort. Skal selvfølgelig ikke gå ut over servicen da. :)

Lenke til kommentar

Aldring. Det er ingenting som er mer irriterende og deprimerende enn tanken på at jeg ikke forblir alderen jeg er nå. Det er en så fin alder. :(

Med den tankegangen så er du dømt til å være pessimist.

Jeg gleder meg til jeg blir 30, 40, 50, 60, 70 etc. I de årene vil jeg enten ha en trygg og stabil jobb med god lønn, en familie, mer fritid, mindre uroligheter, en pensjonist-tilværelse i Spania/Florida/Thailand eller være en konge av gamlehjemmet.

Akkurat nå så er jeg glad for at jeg er en fattig og stresset student på 20, med en usikker fremtid og ingen familie i sikte. Så kan jeg bruke tiden min på å være ung og dum, grøftefylla og seine netter med forumloking.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Personlig ser jeg med skrekkblandet fryd på fremtiden. En del av meg ønsker fortsatt å dø ung og forlate bekymringene og hverdagsprobleme mine, en annen del av meg ønsker å dø lykkelig i en alder av 75 etter å ha snortet kola fra puppene til en sexy, bikinikledd 20 år gammel pike etter å ha vært på en energifylt konsert og rocka skikkelig ut en siste gang.

Er det ikke 23 eller 25 år som er grensa da? Prøv å argumentere overfor foreldrene dine at det tross alt er bedre du kjører rundt i en sikker bil enn en Lada fra 70-tallet.

Vel, om ladaen er tatt godt vare på og blitt pussa opp, så er den fortsatt ganske sikker. Russerne bygde de tross alt sånn at de skulle tåle å kjøre inn i en bergvegg uten å få noe annet enn noen riper i lakken.

For øvrig irriterer Lada-vitser meg. Jeg liker Lada, kunne godt tenkt meg en Niva.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke redd for alderdom så lenge jeg har helsa med meg. En ny alder er bare et nytt stadie i livet, og jeg kunne fint sett meg som en lykkelig pensjonist.

Jeg vil leve til å se forandringer i verden, og om jeg er heldig med teknologisk utvikling så kan jeg selv velge hvor lenge jeg vil leve, da jeg heller er redd for døden enn å bli eldre.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra at denne generasjonen vi er av vil ha en gjennomsnittlig levealder på 90-100 år. De som dør nå av alderdom ble født rundt 30-tallet. Om vi er skikkelig heldige så kan vi reversere alderdom og immunisere oss mot kreft innen vi blir i faresonen. Det skal dog nevnes at dette er en veldig optimistisk spådom.

På en annen side så er de aller fleste rundt 80 år ganske klar for døden og ferdig med livet sitt. Det er litt redundant siden vi trolig blir lei på grunn av at vi er eldre. Men jeg tror ikke noen trygler om å få leve videre i den alderen.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

faaaaackk....

Avfryste og vasket hele kjøleskapet før jeg dro på ferie, når jeg kom hjem i dag fant jeg ut at jeg hadde glemt noe gammel frukt som var råtnet og muggent. Er det sånn at jeg burde vaske hele kjøleskapet igjen nå pga bakterier og slikt?

Lenke til kommentar

faaaaackk....

Avfryste og vasket hele kjøleskapet før jeg dro på ferie, når jeg kom hjem i dag fant jeg ut at jeg hadde glemt noe gammel frukt som var råtnet og muggent. Er det sånn at jeg burde vaske hele kjøleskapet igjen nå pga bakterier og slikt?

Nope det går fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...