Target.Aquired Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det er absolutt en mulighet, kanskje legge om på rutinene! Jeg er klar over at vi har masse av muligheter men jeg føler vel at en vanlig hverdag er mer givende i forhold til søndag. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Ingen vil spille Savant på fest berre dj biroller bargvh:.... Han har jo kommet med nytt album nå og greier.... fy shame on them.... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg må alltid gå og sjekke selv om det er noe. Ellers får jeg alltid hentelapp samme dag som pakken blir tatt vekk fra kontoret. Makan. Ja skal virkelig begynne med det nå. Men hadde jeg ikke fått sporingsnummeret av banken så hadde jeg ikke fått den rekommanderte tror jeg. Og når jeg hentet nettbankpassordet så er det litt styr og sånt, scanning av brevet og diverse pass-info. Så ringer butikken meg her i går "hei du nede på kiwi fjøsanger i går, det va noe jeg glemte å skrive ned, har du tid å komme ned fortsat molig?" Altså FAEN. Samme skjedde når storesøstra mi hentet nettbankpassordeg, måtte ned til butikken fordi fittefyren glemte å skrive ned noe viktige greier. Lærer du ALDRI?!! Omg! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Dere som ikke liker DJ Broiler er en gjeng med pappagutter som har fått to tette og en badehette av gutta fra PRO GYM!! Flaut. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg ser egentlig for meg at det stort sett er pappagutter som liker DJ Broiler. 9 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Er vel en stooooor (om ikke størst) andel med bygdefolk som swagger seg til broiler ute på den glade landevei, blant gårder og jorder, alt som ligger i hjerterota til en unge rånergutt med verden foran seg. "Løype, løype! WØÆÆAUUuUUUH!!" Endret 7. juli 2013 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Irriterer meg at jeg ikke er rik/ikke gidder gjøre noe for å bli det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Ping som ryker til himmels hele tiden når jeg spiller online, fy faen. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Folk som er viktigper, grinebiter eller annet faenskap. Slapp av, mann... 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Klarte faen meg å sove 13 timer igjen. Dette kan umulig være sunt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Klarte faen meg å sove 13 timer igjen. Dette kan umulig være sunt. Jo det er det. Alltid når du sover, blir du bare halvparten eldre og alt fikser seg dobbelt så fort. Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nå er det jo tid for ferie for mange, og da dukker det opp en helt ny rase av mennesker; Turister! Denne folketypen kommer både fra fjern og nær(les: utland og innland) og fyller veiene med biler. Dette er i og for seg greit nok, da de må få lov til å komme seg frem. Men når de kommer lirkendes på veiene her inne i fjordene på vestlandet, da burde de være såpass opmerksome at de kan svinge seg ut og slippe forbi når de blir tatt igjen. For det er fint lite som er så irriterende som bilister som ikke enser at de hindrer andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 At Jysk er utsolgt for saccosekker når jeg endelig har penger, bil og sjåfør til rådighet. >< 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Alkohol. Gjør folk til idioter og ødelegger forhold. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Alkohol. Gjør folk til idioter og ødelegger forhold. Ja. Det som irriterer meg, er at jeg nesten aldri klarer stoppe i tide nok. Har vært så full jeg ikke husker bæret sikkert hundre ganger. Endret 8. juli 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Irriterer meg at jeg ikke husker hvilken episode av Dr. Who jeg slutta av på sist. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Irriterer meg at jeg ikke husker hvilken episode av Dr. Who jeg slutta av på sist. Irriterer meg at de ikke har alle episodene på Netflix. Endret 8. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jævla drittvarme, faen meg umulig å sovne Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jævla drittvarme, faen meg umulig å sovne Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jævla drittvarme, faen meg umulig å sovne Ditto, har vært oppi 28c i skyggen her. Når det er kaldere i leiligheten enn ute, da hjelper det fint lite å lufte. Har heller ikke noe klimaanlegg eller varmepumpe.. Grr. Tror jeg nesten på flytte hjem til foreldrene hver sommer for å få klimaanlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå