Datasmurf Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Fnis. Fnis, du. Jeg kan ikke bruke høyrearma til noe. Ikke engang holde opp en bok uten at smerten stråler ut i armen og ned mot rompa. Det verste er når jeg gjesper eller puster dypt vel og merke, noe som gjør nettene til et helvete. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Irriterer meg at jeg ikke vet helt hvorfor jeg er irritert. Jobba i dag når jeg ellers alltid har helgene fri. Sola skinner. Dagen ble noe ødelagt pga jobbingen, kanskje derfor.. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Ultimatum, dilemma, usikkerhet og misforståelser. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Ultimatum, dilemma, usikkerhet og misforståelser. facebook pls Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Ingen vil spille Savant på fest berre dj biroller bargvh:.... 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 DJ broiler var kult for 2 år siden. Nå er det bare gammelt og kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 DJ broiler var kult for 2 år siden. Nå er det bare gammelt og kjedelig. Pest+Kolera http://www.youtube.com/watch?v=ddgZ4qxGNC8 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Datasmurf Skrevet 6. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. juli 2013 DJ broiler var kult for 2 år siden. Nå er det bare gammelt og kjedelig. DJ Broiler var aldri kult. 12 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 DJ Broiler har alltid vært kult. Jeg kjenner kun hipstere som ikke liker de så.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 DJ Broiler var aldri kult. Tror du misforstaar hva jeg mente med kult her... Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Kult er alt anna enn vroiler fy faen Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Dere som ikke liker DJ Broiler er en gjeng med pappagutter som har fått to tette og en badehette av gutta fra PRO GYM!! 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Fitte Posten. Har venta siden forrige torsdag på rekommanderte nettbankpassordet mitt ska komme så i dag tok jeg og ringte banken for sporingsnr og rekommanderte har faen ligget på postkontoret siden mandag! Har ikke fått en helvetes hentelapp eller noe! HATER POSTEN SÅ JÆVLIG! Verna drittbedrift. Jeg må alltid gå og sjekke selv om det er noe. Ellers får jeg alltid hentelapp samme dag som pakken blir tatt vekk fra kontoret. Makan. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg har NULL selvdisiplin. Et jeg trøtt, sover jeg. Har jeg lyst på sjokolade, spiser jeg. Orker jeg ikke vaske opp, setter jeg meg ned. Det er som om jeg ikke orker å "krangle" med meg selv. Føler jeg for noe, gjør jeg det. Er så forbanna irriterende. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Og derfor er det fint med en nasjonal norm om søndagsro og søndagsfri. Det er motsatt med meg, irriterer meg at det er rett og slett kjedelig på en Søndag! Ingen muligheter 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det er motsatt med meg, irriterer meg at det er rett og slett kjedelig på en Søndag! Ingen muligheter Skjønner knapt at det er mulig. Ikke muligheter? Har du ikke tv, data, hobbier, folk å prate med, besøke, bøker å lese, steder å gå, kino, fotballkamp, fiske, sykle, bade.. En må da være særdeles fantasiløs om en er nødt til å være i ansatt jobbaktivitet og hverdagslige rutiner for ikke å kjede seg. Forstår det rett og slett ikke 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg trur ikke jeg har evnen til å kjede meg. Tiden bare flyr forbi, uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Skjønner knapt at det er mulig. Ikke muligheter? Har du ikke tv, data, hobbier, folk å prate med, besøke, bøker å lese, steder å gå, kino, fotballkamp, fiske, sykle, bade.. En må da være særdeles fantasiløs om en er nødt til å være i ansatt jobbaktivitet og hverdagslige rutiner for ikke å kjede seg. Forstår det rett og slett ikke Joda, gjør masse av de tingene ellers i uken, på en Søndag vil jeg aller helst gå og kjøpe med en 6-pack og legge meg i parken, denied! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Sixpacken kan du vel bare kjøpe en annen dag og spare den til søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå