Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fitte Posten.

Har venta siden forrige torsdag på rekommanderte nettbankpassordet mitt ska komme så i dag tok jeg og ringte banken for sporingsnr og rekommanderte har faen ligget på postkontoret siden mandag! Har ikke fått en helvetes hentelapp eller noe!

HATER POSTEN SÅ JÆVLIG! Verna drittbedrift.

Jeg må alltid gå og sjekke selv om det er noe. Ellers får jeg alltid hentelapp samme dag som pakken blir tatt vekk fra kontoret. Makan.
Lenke til kommentar

Jeg har NULL selvdisiplin. Et jeg trøtt, sover jeg. Har jeg lyst på sjokolade, spiser jeg. Orker jeg ikke vaske opp, setter jeg meg ned. Det er som om jeg ikke orker å "krangle" med meg selv. Føler jeg for noe, gjør jeg det. Er så forbanna irriterende.

Lenke til kommentar

Det er motsatt med meg, irriterer meg at det er rett og slett kjedelig på en Søndag! Ingen muligheter

Skjønner knapt at det er mulig. Ikke muligheter? Har du ikke tv, data, hobbier, folk å prate med, besøke, bøker å lese, steder å gå, kino, fotballkamp, fiske, sykle, bade..

En må da være særdeles fantasiløs om en er nødt til å være i ansatt jobbaktivitet og hverdagslige rutiner for ikke å kjede seg. Forstår det rett og slett ikke :hmm:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner knapt at det er mulig. Ikke muligheter? Har du ikke tv, data, hobbier, folk å prate med, besøke, bøker å lese, steder å gå, kino, fotballkamp, fiske, sykle, bade..

En må da være særdeles fantasiløs om en er nødt til å være i ansatt jobbaktivitet og hverdagslige rutiner for ikke å kjede seg. Forstår det rett og slett ikke :hmm:

Joda, gjør masse av de tingene ellers i uken, på en Søndag vil jeg aller helst gå og kjøpe med en 6-pack og legge meg i parken, denied!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...