Javisst Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Irriterer meg at selvmordsbombere faktisk tror at de oppnår frelse og kommer til himmelen hvis de blåser seg selv til himmels og tar masse liv med seg... Hvis jeg springer inn på et handlesenter, blåser meg selv i lufta og dreper MASSE mennesker, er jeg en bra person som kommer til himmelen da? 2 Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Blir gal av at møller ikke vil ta ansvar for dårlig arbeid og at de kommer med forskjellig idiotiske påstander og unnskyldninger. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 At Arsenal tapte mot Manchester United. 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 At uncharted 3 kommer november 11 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 en powernap som varte i 4 timer ellernoe Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Hvis jeg springer inn på et handlesenter, blåser meg selv i lufta og dreper MASSE mennesker, er jeg en bra person som kommer til himmelen da? Ja, da er du en god muslim. 2 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 En av de mest umodne jentene jeg vet om har blitt gravid og har bestemt seg for å beholde barnet! Hun er 17 år og oppfører seg som en fjortis uten like. Hun går andre år på vgs og har dårlig råd, foreldrene har heller ikke god råd. Det er veldig urettferdig mot barnet å måtte få en slik mor, og dette irriterer meg stort! Om man ikke er i stand til å ta vare på og gi barnet et godt og sunt liv bør man etter min mening ta abort (evt. adoptere bort barnet ved fødsel), og det er fra mitt synspunkt helt klart at hun ikke er egnet til å få barn, da hun fortsatt er et barn selv! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 En av de mest umodne jentene jeg vet om har blitt gravid og har bestemt seg for å beholde barnet! Hun er 17 år og oppfører seg som en fjortis uten like. Hun går andre år på vgs og har dårlig råd, foreldrene har heller ikke god råd. Det er veldig urettferdig mot barnet å måtte få en slik mor, og dette irriterer meg stort! Om man ikke er i stand til å ta vare på og gi barnet et godt og sunt liv bør man etter min mening ta abort (evt. adoptere bort barnet ved fødsel), og det er fra mitt synspunkt helt klart at hun ikke er egnet til å få barn, da hun fortsatt er et barn selv! Kanskje dette gir hun perspektiv. Folk kan alltids overraske. Kanskje hun har en moden side du ikke har sett. Skal absolutt ikke se bort i fra det. Et barn er langt viktigere enn jentegjengen, og hvordan hun fremstår i gjengen. Dette vil nok endre måten hun oppfører seg på i svært stor grad. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jenter vokser både i hodet og magen av en unge. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 En av de mest umodne jentene jeg vet om har blitt gravid og har bestemt seg for å beholde barnet! Hun er 17 år og oppfører seg som en fjortis uten like. Hun går andre år på vgs og har dårlig råd, foreldrene har heller ikke god råd. Det er veldig urettferdig mot barnet å måtte få en slik mor, og dette irriterer meg stort! Om man ikke er i stand til å ta vare på og gi barnet et godt og sunt liv bør man etter min mening ta abort (evt. adoptere bort barnet ved fødsel), og det er fra mitt synspunkt helt klart at hun ikke er egnet til å få barn, da hun fortsatt er et barn selv! Mer urettferdig enn ikke å få leve? Jeg ville heller hatt en bedriten oppvekst enn å ikke hatt en i det hele tatt. Barnet kan få et fint liv selv om det vokser opp i et fattig hjem. Skal jeg si deg hva som er urettferdig? Og ikke gi et annet menneske livet. Det er urettferdig. 1 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 En av de mest umodne jentene jeg vet om har blitt gravid og har bestemt seg for å beholde barnet! Hun er 17 år og oppfører seg som en fjortis uten like. Hun går andre år på vgs og har dårlig råd, foreldrene har heller ikke god råd. Det er veldig urettferdig mot barnet å måtte få en slik mor, og dette irriterer meg stort! Om man ikke er i stand til å ta vare på og gi barnet et godt og sunt liv bør man etter min mening ta abort (evt. adoptere bort barnet ved fødsel), og det er fra mitt synspunkt helt klart at hun ikke er egnet til å få barn, da hun fortsatt er et barn selv! Mer urettferdig enn ikke å få leve? Jeg ville heller hatt en bedriten oppvekst enn å ikke hatt en i det hele tatt. Barnet kan få et fint liv selv om det vokser opp i et fattig hjem. Skal jeg si deg hva som er urettferdig? Og ikke gi et annet menneske livet. Det er urettferdig. Si det til alle som runker 4 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 At Viasat ikke sender parabolkort med sine dekodere. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Si det til alle som runker Det er jo noe helt annet. En sædcelle har ikke liv. Det blir derimot noe helt annet nær sædcellen har befruktete egget. På det tidspunktet er et liv skapt, og fra det tidspunktet er det, etter min mening, moralsk galt å hindre dette livet fra å vokse og leve. 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Kanskje dette gir hun perspektiv. Folk kan alltids overraske. Kanskje hun har en moden side du ikke har sett. Skal absolutt ikke se bort i fra det. Et barn er langt viktigere enn jentegjengen, og hvordan hun fremstår i gjengen. Dette vil nok endre måten hun oppfører seg på i svært stor grad. Likevel, er ikke snakk om å kjøpe en RC-bil for å prøve og se hvordan det er. En beholder ikke ungen fordi det kan hende hu vokser i huet. Og akk, alle argumentene om abort går igjen i det kjedsommelige. Når er det et liv, når er det ikke et liv. Fri abort frem til 18 år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Enig, "runke" argumentet er bare latterlig. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Så kan man ikke sammenligne en bil med et barn heller da. Annet enn hos enkelte menn. Det gjør noe med en om man blir gravid. Det er jeg overbevist om. Uhell eller planlagt. Man vil alltid gjøre sitt beste for at barnet har det bra, dersom man er frisk i hodet. Det vil si.. dersom du ikke lider av noen psykotiske lidelser, går på stoff eller har for store personlige problemer til at du klarer å håndtere de, slik at du kan prioritere barnet. Om hun velger å beholde barnet, er det hennes valg. Hva hvis du var et uhell, som var planlagt abortert? Eller hva hvis en av foreldrene dine var det? Besteforeldrene? Jeg er ikke en motstander av abort, men jeg støtter jenta fult ut dersom hun ønsker å beholde barnet. Det er hennes valg, og ikke ditt. Dersom hun har tatt dette valget, er det mye bedre å støtte hun i det, slik at hun faktisk kan bli en så god mamma som mulig. I de aller fleste tilfeller går dette helt fint. Dessuten er det så mange støtteapparater i velferdsstaten vår, at barnet får det nok godt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Si det til alle som runker Det er jo noe helt annet. En sædcelle har ikke liv. Det blir derimot noe helt annet nær sædcellen har befruktete egget. På det tidspunktet er et liv skapt, og fra det tidspunktet er det, etter min mening, moralsk galt å hindre dette livet fra å vokse og leve. 1+1=9 med andre ord. Skal man følge definisjonen på liv innen legevitenskapen så er eksisterer ikke det før hjernen i fosteret danner egne signaler. Å si at en sædcelle og et egg hver for seg er uten liv, og sammen blir det umiddelbart går i retning av teologi, og ikke noe som har med faktisk liv å gjøre. Skal ikke gå videre på dette grunnet OT(som det er så forbasket mye av,) men med det sagt så sier jeg som Chokke: abort opp til 18 år! 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Irriterer meg at selvmordsbombere faktisk tror at de oppnår frelse og kommer til himmelen hvis de blåser seg selv til himmels og tar masse liv med seg... Hvis jeg springer inn på et handlesenter, blåser meg selv i lufta og dreper MASSE mennesker, er jeg en bra person som kommer til himmelen da? Altså, de blir jo lovet 72 jomfruer! Tenk den gleden! Endret 13. desember 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Fullt mulig hun blir bedre egnet som mor når hun ligger der med ungen på fanget, det er umulig å si. Abortdiskusjonen orker jeg ikke ta nå. Men om hun kommer til å være så umoden som hun er nå, blir hun ikke en godt egnet mor. Ajaco: Selvsagt er det hennes valg, men dette er et forum så jeg tenkte at jeg kunne ytre mine meninger i en passende tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå