FrankBjarne Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det er en grunn til at jeg alltid har en analog kontroller liggende. Kan liste noen håndfuller med spill som oppleves mye bedre med analog kontroller. Derunder de fleste bilspill og casual roaming spill ala GTA. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jobb i morgen. Kom på det nå. Må legge meg tidlig. Huff. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Får ikkje til å nyte Assassin's Creed. Har prøvd både 1 og 2 no, og begge er elendige konsollifiserte makkverk. Om eg må printe ut dette og lime det på veggen for å kunne forstå noko som helst er spelet ødelagt for meg. Ikke bare den! Du må også rinte ut hvilken tast som er grønn fot, gul hånd eller hva faen det er. fantastisk ruk av QTE-knapper i PC-spill. Tragikomisk. 2 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Fytti f***. Glemte igjen en nesten full melkekartong på kjøkkenbenken, som har stått der i nesten 2 timer. Var fortsatt kald, men herregud den lukta. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Fytti f***. Glemte igjen en nesten full melkekartong på kjøkkenbenken, som har stått der i nesten 2 timer. Var fortsatt kald, men herregud den lukta. 2 timer? Det skal da ikke gjøre noe. 8 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Fytti f***. Glemte igjen en nesten full melkekartong på kjøkkenbenken, som har stått der i nesten 2 timer. Var fortsatt kald, men herregud den lukta. Det skal da ikke lukte mye etter to timer? Har latt melk stå en hel skoledag (8-15), uten at det har luktet mye. 3 Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Når man er sørpe full, ikke åpner dasslokket, setter seg og driter slik at avføringen smører seg utover hele stompen. Fæle greier. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Drittmusikk på full styrke inn i øret når du sitter i tlf kø. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Når man er sørpe full, ikke åpner dasslokket, setter seg og driter slik at avføringen smører seg utover hele stompen. Fæle greier. Piss og drit i dusjen, så kan du bare wafflestompe det ned. 4 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Piss og drit i dusjen, så kan du bare wafflestompe det ned. Nok internett for i dag? Endret 4. juli 2013 av Gnålern 8 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Nok internett for i dag? I am The Internet. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hashtags på Facebook er så jævla latterlig Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Finnes det faktisk folk som bruker det med vilje? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Piss og drit i dusjen, så kan du bare wafflestompe det ned. Forventer virkelig mer fra en forumveileder. 2 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Forventer virkelig mer fra en forumveileder. Dette er jo en litt "useriøs" tråd også, og ikke et "sofistikert" sted som Forumkaféen f. eks, så her kan til og med forumveiledere kan slå seg løs! Finnes det faktisk folk som bruker det med vilje? Utrolig nok, ja Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Forventer virkelig mer fra en forumveileder. Hva hadde du forventet da? Mye mer gøy å ha litt useriøs staff, enn å ha et crew full av seriøse doucher. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hva hadde du forventet da? Mye mer gøy å ha litt useriøs staff, enn å ha et crew full av seriøse doucher. Forventer jo selvfølgelig at han skal få valget mellom en saftig bot eller utestenging fra nettstedet. 2 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kjenner at jeg blir litt frustrert av at UPS velger å bruke Posten til levering av pakker utenfor de aller største stedene i Norge. Hastigheten fra avsender sted/land til Norge er som regel ganske grei, men når da Posten overtar går det jo i stampe fra der av. Her liker jeg heller DHL som faktisk kommer på døra, og leverer selv, ringer på forhånd gjør de og, i motsetning til Posten som leker "ring og spring". Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Det skal da ikke lukte mye etter to timer? Har latt melk stå en hel skoledag (8-15), uten at det har luktet mye. Lukta ille nok til at jeg valgte å helle det ut i vasken. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Nydelig start på dagen å ha et par-tre måser utenfor vinduet klokken 3 om morgenen som setter i en vakker skrikekonsert. NOT. Endret 5. juli 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå