Roger Roger Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 At staten skal nekte meg i denne skrivende stund og kjøpe en 6 pakning på min nærmeste dagligvareforretning. 9 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 At staten skal nekte meg i denne skrivende stund og kjøpe en 6 pakning på min nærmeste dagligvareforretning. Krise. Du kunne bare kjøpt den tidligere i kveld. Du skaper deg selv et problem. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Irriterer meg over at ølen i kjøleskapet mitt gjør meg feit. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 ikke om du lar den stå der (kald og god!) Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Krise. Du kunne bare kjøpt den tidligere i kveld. Du skaper deg selv et problem. Nå hadde ikke jeg mulighet til det i dag, men det er ikke det som er poenget uansett. Poenget er at det er idiotisk at staten skal blande seg opp i når folk får kjøpe en pils. Det er ikke noe annet en barnehagementalitet, rett og slett. Turistene våre får jo helt sikkert bakoversveis. 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Idiotisk at staten skal blande seg opp i hva jeg får røyke og ikke også. 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 De gjør vel strengt talt ikke det hvis du ikke broadcaster det heller. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Klarte å rive ned en sånn stang som prislapper i matbutikker o.l. henger på hos Rema i dag, og den falt naturligvis rett på kneet mitt. Nå svir det som bare f... Hele kneet kommer til å være blått om noen dager. Og når jeg er inne på det irriterer det meg at jeg får så lett blåmerker. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Klarte å miste kasseapparatet i gulvet under kassetellingen og få flere hundre kroner til å forsvinne inn bak. Det var jo genialt av meg på min første uke i ny jobb. Heldigvis tok sjefen min det lett, fikk pengene på plass og oppdaget en ny feil i tellingen med det samme han var på saken. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 "le 9gog armi xddd" irriterer meg. (9gag og alle som liker nettsiden med andre ord) 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 "le 9gog armi xddd" irriterer meg. (9gag og alle som liker nettsiden med andre ord) Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 'Det er ikke godt å hate 9gag nei, men å hate mennesker som er svakere enn meg derimot.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 En kamerat har fått Oculus Rift Dev Kit. Jeg vil ha Oculus Rift Dev. også Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 At man ikke kan laste ned Indie spill til Xbox i Norge. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hadde et slags mareritt i natt; drømte at Bing var den beste og den mest populære søkemotoren.. Tror Microsoft har noe innebygd i Windows 8, slik at skumle og skremmende tanker legger seg i underbevisstheten. 3 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Diskusjon.no sidene er så hvite og jævlige at det svir i øya, darkskin hadde vært utrolig deilig... 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Får ikkje til å nyte Assassin's Creed. Har prøvd både 1 og 2 no, og begge er elendige konsollifiserte makkverk. Om eg må printe ut dette og lime det på veggen for å kunne forstå noko som helst er spelet ødelagt for meg. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Samme med GTA4. Utrolig bra spill, men den elendige portingen ødela mye for meg. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Samme søren hvor dårlig optimalisert og porta GTA4 er på pc. Jeg har fortsatt utrolig mye moro med det spillet. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Ikke bare ytelsen i spillet, men mye krever også presisjon til en analog kontroller, pluss at skytingen er pisselett med mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå