Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Netcom, først selger de meg forsikring til mobilen på falske premisser, så er de plutselig faen meg så frekke at de sender meg en rull love-hearts og ett gavekort på 300,- etter jeg har sagt til de at jeg sier opp sekundet bindingstiden er over.

De presterte å si til meg etter en rekke med problemer at jeg var på deres liste over gull kunder. Jeg hadde abbonement hos de i 1 uke. Ba de dra er visst sted for å si det slik. Makan til tafatt rumpeslikking skal man lete lenge etter. Kommer ikke til å bruke NetCom om jeg får det gratis en gang.

Lenke til kommentar

Nysing er jo digg.

Ikke når man har det som kalles fotisk lysrefleks. Er avhengig av solbriller når jeg kjører bil. Ikke så kjekt når man kjører motorsykkel, og har hjel på seg når man må nyse flere ganger på rad.

Lenke til kommentar

De presterte å si til meg etter en rekke med problemer at jeg var på deres liste over gull kunder. Jeg hadde abbonement hos de i 1 uke. Ba de dra er visst sted for å si det slik. Makan til tafatt rumpeslikking skal man lete lenge etter. Kommer ikke til å bruke NetCom om jeg får det gratis en gang.

Har for eksempel hatt forsikring hos dem i nesten to år nå, husker jeg kryssforhørte selgeren om hva forsikringen gjall da mine mobiltelefoner har en lei vane i å gå istykker ganske ofte, joda forsikringen skulle gjelde uansett om det var min egen feil den gikk istykker osv.

Og hva faen sier de når mobiltelefonen faktisk går istykker, "LOLFUCKOFFN00B, snakk med samsung, kanskje de kan hjelpe deg"

Og så presterer de faen i røde hælvette å sende meg en jævla smykkeeske med FØKKINGS LOVEHEARTS OG ETT FØRBANNA GAVEKORT PÅ TRE HUNDRE KRONER, FIKS DEN HÆLVETTES TELEFONEN MIN ELLER DRA TE HÆLVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111!!!11111111111111111

"Vi setter pris på og ha deg som kunde" de jævla fettlæsthoran har fått 2 000,- i forsikringspenga også vil de fan ikke fiks telefonen min førr 700,- som det koste.

ALDRI MER NETCOM

Fra nå av kjøper jeg telefoner uten binding også får jeg meg billigabonnement istedenfor.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har for eksempel hatt forsikring hos dem i nesten to år nå, husker jeg kryssforhørte selgeren om hva forsikringen gjall da mine mobiltelefoner har en lei vane i å gå istykker ganske ofte, joda forsikringen skulle gjelde uansett om det var min egen feil den gikk istykker osv.

Og hva faen sier de når mobiltelefonen faktisk går istykker, "LOLFUCKOFFN00B, snakk med samsung, kanskje de kan hjelpe deg"

Og så presterer de faen i røde hælvette å sende meg en jævla smykkeeske med FØKKINGS LOVEHEARTS OG ETT FØRBANNA GAVEKORT PÅ TRE HUNDRE KRONER, FIKS DEN HÆLVETTES TELEFONEN MIN ELLER DRA TE HÆLVETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111!!!11111111111111111

"Vi setter pris på og ha deg som kunde" de jævla fettlæsthoran har fått 2 000,- i forsikringspenga også vil de fan ikke fiks telefonen min førr 700,- som det koste.

ALDRI MER NETCOM

Fra nå av kjøper jeg telefoner uten binding også får jeg meg billigabonnement istedenfor.

Nå fikk jeg lyst på Love Hearts.

Lenke til kommentar

At UDI tydeligvis ikke annerkjenner Edward Snowden som den helten han er.. Flaut av Norge at vi ikke tar han inn

Ser ut som VG har vært ute med misvisende artikkel igjen, eller at de har "utelatt" viktige detaljer fra saken.

"Etter loven må man være på norsk jord eller ved grensen for å kunne søke asyl i Norge. Snowden skal befinne seg i transittområdet på Sjeremetjevo-flyplassen i Moskva."

Men ja, han hadde sikkert ikke fått asyl i Norge uansett.

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

Ja, han søkte fra en ambasade i Russland. Men uansett, det er snakk om en av nåtidens største og viktigste lekasjer.

I en tid hvor personvern og privatliv blir trampet på av styresmaktene så er han en moderne helt i den vestlige verden, noe som burde være mer enn god nok grunn unntak..

Men ja, vi hadde nok gitt han fra oss med en gang USA kom og banket på døren til lille Norge, vi må jo for all del ikke gjøre noe de ikke liker.

Lenke til kommentar

Naboer som bråker, med skrikeunger som har fått for mye sukker i seg. Når jeg bråker så kommer hele politistyrken og ber meg holde kjeft/ta ned volumet. Folk med familie har lov til alt ser det ut som!

Åårh! Tell me about it! Vi som er barnløse og liker å leve litt får ikke lov til det, fordi vi forstyrrer nabofamilien. I mens får de lov til å bråke så mye de vil. Ungene kan trampe og skrike og lage leven. De forstyrrer jo ingen, de bittetmå englebarna.

Endret av Therawyn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Åårh! Tell me about it! Vi som er barnløse og liker å leve litt får ikke lov til det, fordi vi forstyrrer nabofamilien. I mens får de lov til å bråke så mye de vil. Ungene kan trampe og skrike og lage leven. De forstyrrer jo ingen, de bittetmå englebarna.

Åh ja, småbarnsforeldre har det lett. Problemet er at de ikke kan gjøre så mye med det midt på natta, men det kan du.

Bare vent du....

Lenke til kommentar

Nysing er jo digg.

Det er sant, men jeg har en tendens til å få så sterke nys at jeg skremmer bort alle i nærheten. Dette forekommer som oftest når det ikke passer.

På muntlig eksamen, fikk jeg et anfall på 8 nys etter hverandre mens sensor satt der og glodde av skrekk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Åh ja, småbarnsforeldre har det lett. Problemet er at de ikke kan gjøre så mye med det midt på natta, men det kan du.

Bare vent du....

Hvem sa noe om midt på natten? Jeg har alltid fått klage når jeg har hørt på musikk mellom 16 og 18. Vanligvis ikke senere enn det, utenom i helgene.

Prøver faktisk å ta hensyn. Problemet er at så langt har ikke naboene mine det.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Hvem sa noe om midt på natten? Jeg har alltid fått klage når jeg har hørt på musikk mellom 16 og 18. Vanligvis ikke senere enn det, utenom i helgene.

Prøver faktisk å ta hensyn. Problemet er at så langt har ikke naboene mine det.

Bor selv i en veldig lytt leilighet. Virker som om ingen bryr seg om lyd her :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...