Diskutant Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Langvarig matforgiftning. /vondt Lenke til kommentar
otl Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Litt irriterende at det er så mye folk kan irritere seg over. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Er så irritert på meg selv fordi jeg spiste en hel bigone take-away helt alene. Er helt sprengt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Første dag i juli allerede. Faen som tida flyr. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Folk som uttaler å som og. Greit nok at noen suger i norsk, men kan man ikke forskjellen på å og og får man gjøre som de fleste andre, og uttale begge deler som å. 2 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Små norske poteter. Overalt. Jeg vil ha store poteter! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Folk som uttaler å som og. Greit nok at noen suger i norsk, men kan man ikke forskjellen på å og og får man gjøre som de fleste andre, og uttale begge deler som å. Tenker du på en viss fotballprogramleder nå? Han har alltid irriter meg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Små norske poteter. Overalt. Jeg vil ha store poteter! Spiser ikke poteter selv, men de jordete små potetene ser skikkelig stusselige ut. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Spiser ikke poteter selv, men de jordete små potetene ser skikkelig stusselige ut. Ja. Jeg var tvunget til å kjøpe en lukket potetpose uten å se hvordan dem var. Alle sammen var bitte små. Ble mange små bakte poteter i dag... Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Folk som skal overdøve andre HELE TIDEN. Har satt i sammen et PC-oppsett på Prisjakt, men ventet en måned i håp om at prisene ville synke. Men gjett hva som har skjedd? Totalsummen har steget med kr 400. Grrr.. Endret 1. juli 2013 av Diabetus Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Når man innstallerer noe som går drittkjapt så tar det drittlang tid på 99%, minner meg om når man er flere folk og alle er klare til å dra så er det en TREG JÆVEL igjen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Folk som ikke kan lese gjennom innlegg en ekstra gang før de svarer med ca det man nettopp har forklart dem som om man hadde forklart noe annet -.- Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Å våkne etter 4 timar søvn pga. magesjau, samt at det hindrar vidare soving og frukost. Jaggu gøy å gå ut for å trekke litt frisk luft, bli møtt av gjødsel i morgonsola 20m unna, så spy rein magesyre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Folk som ikke kan lese gjennom innlegg en ekstra gang før de svarer med ca det man nettopp har forklart dem som om man hadde forklart noe annet -.- Tegnsetting er en fin ting. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Å ikke få sove når du vil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Fikk satans vondt i nakken og skuldra i går da jeg hadde et nyseanfall, og det har fortsatt ikke gitt seg. >< Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 At jeg får så lett skyldfølelse for ting. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Netcom, først selger de meg forsikring til mobilen på falske premisser, så er de plutselig faen meg så frekke at de sender meg en rull love-hearts og ett gavekort på 300,- etter jeg har sagt til de at jeg sier opp sekundet bindingstiden er over. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Netcom, først selger de meg forsikring til mobilen på falske premisser, så er de plutselig faen meg så frekke at de sender meg en rull love-hearts og ett gavekort på 300,- etter jeg har sagt til de at jeg sier opp sekundet bindingstiden er over. Hehe, dristig! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå