Smirnoff Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Når jeg får beinrester i burgeren. Holdt på å knuse ei tann p.g.a det, heldigvis gikk alt bra. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Usj, ja. Det der er så utrolig ekkelt. Slike knase-saker i kjøtt som egentlig skal være mykt gjør at jeg mister apetitten med én gang. Her om dagen spiste jeg kjøttkaker, noe jeg vanligvis kan spise 4-5 av uten problem. Klarte ikke mer enn 2, fordi de var full av "chewy" biter. Æsj. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Utrolig irriterende ja, og ekkelt. Kjøpte en gang en pose kylling fileer. En eller flere av disse var det små bein i. Også en gang jeg spiste en ostepølse fra Narvesen så var det (tror jeg) bein i, eller beinrester. Noe hardt var det i alle fall som gjorde at jeg fikk vondt når jeg tygde. Fikk en gratis pølse av det da :-) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jævla kjerring som oppfatter alt jeg skriver så frekt når jeg er jævla hyggelig mot hu og bryr meg om hu men hu sier jeg ikke bryr meg litt osv. Faen ass Lenke til kommentar
Populært innlegg Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. juni 2013 Jævla kjerring som oppfatter alt jeg skriver så frekt når jeg er jævla hyggelig mot hu og bryr meg om hu men hu sier jeg ikke bryr meg litt osv. Faen ass La meg gjette, hun ser sånn ut: Du ser sånn ut: Og det er masse rusbrus inne i bildet? 15 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Hahahaha Endret 30. juni 2013 av Lami Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Min anbefaling er å få deg en liten høneblund så ser alt sikkert lysere ut imorgen Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Den ene SSD-en min er "død", den starter så kræsjer. Prøvde å starte pc-en med disken jeg bruker nå for å se om jeg kan dra noen ting fra den disken jeg tror bare windows er død på. Problemet er at disken nekter å ikke være boot disk, selv om jeg velger den andre SSD-en så booter den med den døde. Jævla irriterende, og om noen vet hva jeg kan gjøre hadde det vært kult. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Vil sove, men er helt lys våken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ditto. Har prøvd å få sove i 4 timer nå. >< Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Søvn er for pyser og gravide kvinnfolk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Vel, jeg har alltid vært en pyse, så ... Irriterer meg også at hver gang jeg holder på å sovne, får jeg et helvetes nyseanfall. Allergi + forkjølelse = fuck Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Sov til 12 i dag og våknet i tillegg dautrøtt. Og så har jeg lagt på meg i det siste. Jeg jogger, jobber og har byttet ut snacks med sunn mat, og likevel går jeg opp i vekt istedenfor ned. Skjønner det ikke. Endret 30. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
koots Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 PCen min vekker seg selv av dvalemodus sånn passe ofte. Spesielt morsomt om jeg glemmer å skru den av om natten og våkner fordi det høres ut som om noen tester en jetmotor på rommet i et lite sekund, da alt av vifter fyres opp Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Sov til 12 i dag og våknet i tillegg dautrøtt. Og så har jeg lagt på meg i det siste. Jeg jogger, jobber og har byttet ut snacks med sunn mat, og likevel går jeg opp i vekt istedenfor ned. Skjønner det ikke. Kansje du har bygget litt muskler av treningen! Irriterer meg at jeg er så sliten att jeg ikke orker å dusje. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Irriterer meg over at jeg blir kvalm av å dusje med varmt vann... Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Irriterer meg at jeg ikke har mulighet for tradisjonelt piano i leiligheten. Umulig å få opp trappa. Og el-piano med kvaliteten jeg ønsker koster en halv månedslønn. Penger jeg helst vil bruke på andre ting. Jeg savner å spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Meglerne i Trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå