Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usj, ja. Det der er så utrolig ekkelt. Slike knase-saker i kjøtt som egentlig skal være mykt gjør at jeg mister apetitten med én gang.

Her om dagen spiste jeg kjøttkaker, noe jeg vanligvis kan spise 4-5 av uten problem. Klarte ikke mer enn 2, fordi de var full av "chewy" biter. Æsj.

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende ja, og ekkelt.

Kjøpte en gang en pose kylling fileer. En eller flere av disse var det små bein i.

Også en gang jeg spiste en ostepølse fra Narvesen så var det (tror jeg) bein i, eller beinrester.

Noe hardt var det i alle fall som gjorde at jeg fikk vondt når jeg tygde. Fikk en gratis pølse av det da :-)

Lenke til kommentar

Den ene SSD-en min er "død", den starter så kræsjer. Prøvde å starte pc-en med disken jeg bruker nå for å se om jeg kan dra noen ting fra den disken jeg tror bare windows er død på.

Problemet er at disken nekter å ikke være boot disk, selv om jeg velger den andre SSD-en så booter den med den døde. Jævla irriterende, og om noen vet hva jeg kan gjøre hadde det vært kult.

Lenke til kommentar

Sov til 12 i dag og våknet i tillegg dautrøtt.

Og så har jeg lagt på meg i det siste. Jeg jogger, jobber og har byttet ut snacks med sunn mat, og likevel går jeg opp i vekt istedenfor ned. Skjønner det ikke. :(

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

PCen min vekker seg selv av dvalemodus sånn passe ofte. Spesielt morsomt om jeg glemmer å skru den av om natten og våkner fordi det høres ut som om noen tester en jetmotor på rommet i et lite sekund, da alt av vifter fyres opp

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Sov til 12 i dag og våknet i tillegg dautrøtt.

Og så har jeg lagt på meg i det siste. Jeg jogger, jobber og har byttet ut snacks med sunn mat, og likevel går jeg opp i vekt istedenfor ned. Skjønner det ikke. :(

Kansje du har bygget litt muskler av treningen!

Irriterer meg at jeg er så sliten att jeg ikke orker å dusje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...