Primer4 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Folk som mener det er en sammenheng mellom pris og kvalitet, når det kommer til klær. Både ja og nei. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Hvorfor mener du at det ikke er det? De gangene jeg har kjøpt dyre klær, så har de gått i stykker rimelig fort. Uten untak. Du betaler for merket, that's it. Hvis du liker dyre klær, så er det helt greit for meg. Men vær i hvert fall ærlig på det. Si at du synes de er pene, eller at du er motebevisst. Virker som om folk "forsvarer" kjøpet sitt, med at det er god kvalitet. Endret 23. juni 2013 av Skurupu 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) De gangene jeg har kjøpt dyre klær, så har de gått i stykker rimelig fort. Uten untak. Du betaler for merket, that's it. Hvis du liker dyre klær, så er det helt greit for meg. Men vær i hvert fall ærlig på det. Si at du synes de er pene, eller at du er motebevisst. Virker som om folk "forsvarer" kjøpet sitt, med at det er god kvalitet. Du har rett når det gjelder kjente merker, men det er flere kategorier innen dyre klær. Du har de som tar høy pris for merkevaren, og du har mindre kjente produsenter som faktisk lager klær med bedre passform, bedre stoff, bedre holdbarhet og som ser generelt bedre ut. Endret 23. juni 2013 av Kammizez Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Football Manager 2013. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Begynner å bli lei av autotuna negerstemmer. Lei av autotune brukt som tydelig effekt og ikke et verktøy. Alle låtene til Flo Rida hadde vore mesterverk om han hadde holdt kjeft. Idiot som trur han kan å rappe som berre fortsetter og fortsetter med ubrukelige rim og "dance" og "go go" 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 At ikke vi kan skru ferdig bilen neste helg så jeg må vente en uke til.. Faen Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Er så irriterende mange anerkjente internettsider som er så dårlig å navigere seg gjennom (eller søke i) at jeg ofte bruker google for å komme meg inn på forskjellige deler av siden. Jezus. Endret 24. juni 2013 av Carlgutt 3 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Alle låtene til Flo Rida hadde vore mesterverk om han hadde holdt kjeft. Idiot som trur han kan å rappe som berre fortsetter og fortsetter med ubrukelige rim og "dance" og "go go" Nå, vel og merke, og ikke før. Han har blitt piss. Mainstream er piss. Negre er piss. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Alle låtene til Flo Rida hadde vore mesterverk om han hadde holdt kjeft. Idiot som trur han kan å rappe som berre fortsetter og fortsetter med ubrukelige rim og "dance" og "go go" Hva faen er det jeg leser? Alle låtene til Flo Ride er mesterverk, hold kjeft. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Hvis du liker dyre klær, så er det helt greit for meg. Men vær i hvert fall ærlig på det. Si at du synes de er pene, eller at du er motebevisst. Virker som om folk "forsvarer" kjøpet sitt, med at det er god kvalitet. Enig i at det er lite forskjell på kvaliteten på Cubus og Carlings men sammenligner du for eksempel Blåklader og Bluewear eller lignende ser man likevel stor sammenheng mellom pris&kvalitet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ja, den ser jeg. Men det blir noe annet. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ja, den ser jeg. Men det blir noe annet. Delvis ja, men seriøse merker som driver med mye kvalitetskontroll rundt sin egen produksjon vil somregel pumpe ut klær av bedre kvalitet enn merker hvis eneste fordel er sin lave pris. Men 100% enig i at de som kun går i Lacoste, Burberry, Gant, Armani etc. og tror at klærne sine er så mye bedre kvalitet enn det man finner på H&M/Cubus kan gå å legge seg, synes dyre klær går akkurat like fort istykker som billige og derfor handler jeg selv kun på Carlings når det er salg og synes det er ett fett om det er en krokodille på poloen eller ikke så lenge passformen er fin. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Hva faen er det jeg leser? Alle låtene til Flo Ride er mesterverk, hold kjeft. Ja det var jo det riktige begrepet om flo rida. Han rehasher ikke sangene, melodiene og voice synge faenskapet fra gamle sanger og andre sanger. Gjerne noe gammelt som noen andre allerede har rehashet. 3 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det er en katt som vanligvis streifer rundt i nabolaget her. Den er alltid stille og rolig, utenom midt på natta. Klokka 02-03 begynner den alltid å mjaue og krangle med andre dyr og bråker. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det er en katt som vanligvis streifer rundt i nabolaget her. Den er alltid stille og rolig, utenom midt på natta. Klokka 02-03 begynner den alltid å mjaue og krangle med andre dyr og bråker. Høres ut som meg for ett par år siden 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Delvis ja, men seriøse merker som driver med mye kvalitetskontroll rundt sin egen produksjon vil somregel pumpe ut klær av bedre kvalitet enn merker hvis eneste fordel er sin lave pris. Men 100% enig i at de som kun går i Lacoste, Burberry, Gant, Armani etc. og tror at klærne sine er så mye bedre kvalitet enn det man finner på H&M/Cubus kan gå å legge seg, synes dyre klær går akkurat like fort istykker som billige og derfor handler jeg selv kun på Carlings når det er salg og synes det er ett fett om det er en krokodille på poloen eller ikke så lenge passformen er fin. Jeg har fremdeles 5-15 år gamle "kostbare" bukser som jeg ikke har greid å slite ut. Med få unntak har rimeligere bukser har gått opp i sømmer eller revnet i stoffet innen étt år eller til og med etter 3 vask. Ingen av de dyre klærne jeg har kjøpt de siste 5 år har gått istykker, en god del av de rimelige klærne jeg har kjøpt i samme tidsrom er ødelagt. Jeg vil fraråde å kjøpe bukser eller skjorter under 1200 kr. Man trenger uansett ikke over 10 antrekk så den totale kostnaden er akseptabel. Når man er igang kommer man langt på vei med å kjøpe étt antrekk i året + strømper og undertøy som er forbruksvarer. For at klærne skal holde seg er det viktig at de får hvile mellom hver bruk og man skal ikke bruke de så lenge at de er gjennomsauset i svette før man vasker de. Helst skal man lufttørke klørne i en frisk bris og henge étt døgn eller noen dager på kleshenger i stativ så fibrene får restituert seg. Å ta på seg klærne rett fra tørkestativet er feil bruk. La klærne få luft. Man kan etter skjønn bruke et anntrekk noen ganger før vask, men la det få hvile et døgn på kleshengere mellom hver bruk. Endret 24. juni 2013 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Jeg er enig i at klær av motemerker (Gucci, Versace, D&G) er tilfeller hvor man betaler tusener ekstra for merket. Men klær av kvalitetsmerker (H/H, Nike, Adidas) er en helt annen sak. Selv om Cubus/H&M er helt greie, kan man ikke forvente at klær som er kjøpt der skal vare i flere år. Så sånn sett er det bedre å investere litt i klær slik at man ikke trenger å kjøpe nytt like ofte. Det sparer man på i det lange løp. Jeg er dog uenig i at det ikke finnes gode skjorter/bukser til under 1200. Man får f.eks. bra jeans til 700-800 kroner. Jeg har en del Only-klær (for å ta et eksempel) som har vart i 5+ år og ser fine ut enda. Endret 24. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Så klart når det kommer til skjorter, bukser og gensere så kan det være lurt å investere litt ekstra, men en t-skjorte er da fortsatt en t-skjorte og varer nok ikke så mye lengre enten du betaler 200,- eller 1000 ,- for den. Endret 24. juni 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 At alle værvarsel for dette stedet meldte om lettskyet og 18 grader nå. I stedet høljer regnet ned og det tordner, og temperaturen ligger nede på 13 grader. Jeg har ikke regntøy, for å si det sånn. Jeg kjørte på jobb (scooter) i jorts og t-skjorte. >< Fuck it, yr.no melder fortsatt om lettskyet og 0 - 0.2 mm regn og 18 grader. Storm.no har oppdatert seg til lett regn, men ingen sier noe om torden eller at temperaturen er 4 - 5 grader lavere enn meldt og har holdt seg der i et par timer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå