NoNamesLeft Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 at det er så jevlig treigt og laste opp til youtube... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Sett alle Dexter-episodene. Ingen flere igjen. Ble plutselig veldig suicidal. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Tja, nå skal jeg kverne hjernen min for å se om noe irriterer meg. Ja nå skal vi se: Alle agnostikere, ateister og whatnots som skal "angripe" alle religiøse på religionsdelen av forumet. Det virker som om det er gått sport i å stille de til veggs og virkelig kjøre de hardt. Vis respekt for faen. Alle er ikke like, noen trenger et fast holdepunkt i livet. Nei, jeg er ikke kristen om dere lurte på det. Endret 13. desember 2010 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 jeg irriterer meg over relgion. hvordan hadde verden vært uten? religion forårsaker mange kriger (tror jeg) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Å ikke tro på en gud, er å tro at det ikke eksisterer en gud. Alle tror på noe, alle er da religiøse. Selv tror jeg på gud og at vi lever i helvete. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Å ikke tro på en gud, er å tro at det ikke eksisterer en gud. Alle tror på noe, alle er da religiøse. Selv tror jeg på gud og at vi lever i helvete. Jeg må le 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 jeg irriterer meg over relgion. hvordan hadde verden vært uten? religion forårsaker mange kriger (tror jeg) Oh yeah! Hvertfall 2. verdenskrig, Irak-krigne og Afgan-krigen (tror jeg). Religion er så jævlig fucka! irriterer meg grønn over apekattene i kirka eller synnagogen eller jeg vettaforfaenirassen jeg, men det er noe forpult møkk å drive å tilbe den jævla ape-guden sin! Skjønner de ikke at de bare driter seg ut når de ber til en jævla mytologisk figur som kanskje eksisterte for 2000 år siden mens de venter på føkkings Domme-dag? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Sett alle Dexter-episodene. Ingen flere igjen. Ble plutselig veldig suicidal. Enig. Kommer da vel flere sesonger? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Å ikke tro på en gud, er å tro at det ikke eksisterer en gud. Alle tror på noe, alle er da religiøse. Selv tror jeg på gud og at vi lever i helvete. Åh... Å ikke tro på julenissen er å tro at julenissen ikke eksisterer? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Ja, kommer en til. Var til Munty Endret 13. desember 2010 av Dragen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Oh yeah! Hvertfall 2. verdenskrig Forløpet til 2. Verdenskrig er 1. verdenskrig og de sanksjonene Tyskland fikk etter de fikk skylden for krigen. Noe Hitler nektet å betale Eller må jeg si meg enig med de andre. Jeg vil ha mer Dexter Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Å ikke tro på en gud, er å tro at det ikke eksisterer en gud. Alle tror på noe, alle er da religiøse. Selv tror jeg på gud og at vi lever i helvete. Åh... Å ikke tro på julenissen er å tro at julenissen ikke eksisterer? Vel, hvis man ikke tror på noe, så må man jo tro på det motsatte? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tror relgion redder mange mennesker jeg, men i utgangspunktet er det mer negativt enn positivt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Vel, hvis man ikke tror på noe, så må man jo tro på det motsatte? Eller man kan stille seg nøytral, eller helt likegyldig til situasjonen? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Religion i seg selv er ikke negativt. Å tro på et liv etter livet er jo å håpe. Og håp er noe alle trenger i livet sitt. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Religion i seg selv er ikke negativt. Å tro på et liv etter livet er jo å håpe. Og håp er noe alle trenger i livet sitt. Akkurat! Men vil si mange misbruker relgion til sin egen fordel. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 tenk om det bare hadde vært èn relgion? Da hadde det sikkert vært mindre krig og sånn Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dette er ikke riktig tråd (eller sted) for en "Finnes det en gud"-diskusjon. Som et resultat av dette har ni innlegg blitt slettet. Ønsker dere å kaste bort tiden deres på å krangle om hva som er best, kan dere gjøre dette i en annen del av forumet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Fiksa litt på den jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Vel, hvis man ikke tror på noe, så må man jo tro på det motsatte? Å tro er en aktiv handling. Fraværet, den passive, er ikke noe du aktivt gjør. Altså er ikke det å ikke tro en tro. Ikke noe vits med religion i mine øyne. Å tilegne en entitet ufortjent ære og falskt håp er ikke ønskbart for progresjon. Fnis, knis. Uansett, hvorfor er disse knappene på forumet så mongo? Rediger åpner full behandling, multisitering kuker seg osv.. Endret 13. desember 2010 av chokke Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 jeg irriterer meg over relgion. hvordan hadde verden vært uten? religion forårsaker mange kriger (tror jeg) Oh yeah! Hvertfall 2. verdenskrig, Irak-krigne og Afgan-krigen (tror jeg). Religion er så jævlig fucka! irriterer meg grønn over apekattene i kirka eller synnagogen eller jeg vettaforfaenirassen jeg, men det er noe forpult møkk å drive å tilbe den jævla ape-guden sin! Skjønner de ikke at de bare driter seg ut når de ber til en jævla mytologisk figur som kanskje eksisterte for 2000 år siden mens de venter på føkkings Domme-dag? Jesus Kristus Du vet virkelig ikke hva du snakker om. Hitler tok det jøder fordi de var en del av det jødiske folk og ble brukt som syndebukker. De ble ikke drept pga religionen, men tilhørighet. Han tok også homofile, kommunister, sigøynere osv, noe som viser at det ikke var religiøst motivert. Irak krigen hadde helle ingenting med religion å gjøre. Man "trodde" at Irak produserte atomvåpen, og ville dermed utgjøre en trussel mot USA. Religion hadde en indirekte påvirkning på noen områder, men var ikke en utløsende faktor. Jeg er for øverig enig det McHansern sier. Og dere som sier at religion er roten til alt vondt vet virkelig ikke hva de snakker om. At enter ikke funker irriterer voldsomt. Arhm: Innen Islam er det dødlige konflikter grunnet tilhørighet til forskjellige rettninger, så fordi det er en religion, betyr ikke nødvendigvis fred. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå