Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

At ebay overfylles av falske autografer når en kjendis dør , det meste er bare falsk dritt (spes hvis det er en kjendis som dør i tidlig alder , da kan det bli helt ekstremt)

Lenke til kommentar

Angående Loudness Wars: Den eneste funksjonen er å få låten til å være mer høylydt, så den får mest mulig oppmerksomhet på radio sammenliknet med andre låter. Når en startet, fulgte de andre etter.

 

Det høres ikke BEDRE ut på noe som helst slags utstyr. Det kan også høres bedre i støyende omgivelser, men det er nok neppe derfor de gjør det.

Lenke til kommentar

Når "kompis" blir "hjernevaska" av dama noe som gjør at man ender opp med å ta en lengre tur alene.

Føler med deg. Har en "kompis" som jeg gikk mye med før, vi skrudde sammen på bilene våre osv, så fikk han seg dame, ei jævla kontrollsyk drittkjerring som herser rundt med han, men han ser det ikke selv og vel.. Har ikke sett han på 3-4 uker.

Lenke til kommentar

3-4 uker? Jeg har ikke sett en venn på 3-4 år.

 

Dama hans er nesten psykopatisk. Hun fant på de villeste historier om voldsbruk og voldtektforsøk, og ga vennen min et ultimatum om å slutte å se den og den vennen, eller slutte å se henne. Slik plukket hun vekk én og én venn til det kun var de to igjen, så hun kunne ha ham for seg selv.

Lenke til kommentar

Man kunne vel hatt følelser og samtidig presis sanseoppfatning?

Da hadde alle følt det samme. Men på en måte så ses vel ting på samme måte, men siden assossiasjoner og inntrykk er annerledes så skaper det forskjellige følelser blant folk og påvirker annerledes. Så på en måte har vi vel sanser på lik linje.
Lenke til kommentar

3-4 uker? Jeg har ikke sett en venn på 3-4 år.

 

Dama hans er nesten psykopatisk. Hun fant på de villeste historier om voldsbruk og voldtektforsøk, og ga vennen min et ultimatum om å slutte å se den og den vennen, eller slutte å se henne. Slik plukket hun vekk én og én venn til det kun var de to igjen, så hun kunne ha ham for seg selv.

 

Vel, nå har de bare holdt på i 3-4 uker.. Og ho fikk han jo til å si til meg at han ikke kunne være med meg opp til rakkestad å levere bilen min 2 dager før vi skulle dra fordi han visstnok måtte hjelpe til med noe utearbeid på huset til mora hans..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...