KanoKrakk Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 At folk tror man kan komme og gå når man vil på jobb...! Kjedelig å få mer å gjøre pga andre har late dager. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Nei, du tenker "Stakkars offer, stygge stat!", og tenker ikke over at en sak har flere sider enn bare én. Det er ikke logisk. Vanskelig å si. På noen hunder er det veldig lett å se om de er aggressive, mens på andre er det ikke. Men man kan jo begynne å tenke seg om det manglende oppdragelse på hundene også? Det eieren sier om hundene sine er at han ikke kunne forestille seg at de kunne gjøre noe sånt. Men det sier jo alle hundeeiere som er glad i hundene sine, akkurat som mødre om ungene. Enkelte vil forsvare hundene sine i alle slags situasjoner, fordi det er jo bitte bissevovven deres som aldri gjør noe galt. Det er ikke bevis på verken det ene eller det andre i denne saken. Dog, politiet hadde vel ikke trengt å skyte dem så mange ganger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Det er ikke bevis på verken det ene eller det andre i denne saken. Dog, politiet hadde vel ikke trengt å skyte dem så mange ganger. Om de bommer de første fjorten gangene og bikkja bare blir pissed off, så er det absolutt nødvendig å skyte flere ganger skulle jeg tro. Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Hadde jeg vært politi og skulle rykket ut til to hunder som var rapportert aggressive, og disse kom løpende mot meg (kanskje med litt hundeskrekk i tillegg) hadde jeg nok avfyrt en salve eller to, ja! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Var en tur bort til noen venner tidligere. Vi sitter og snakker sammen, så skjer noe greier og det blir kjefting, før hun ene sier rett ut "di dumme ku", så ser hun på meg og himler med øynene. Jeg kjenner det blikket. Det sier "se på henne, hvor dum hun er. Back meg opp her.". Jeg fordrar ikke slik oppførsel. Jeg husker hun holdt på med det der da vi var unger, men nå er hun for faen 24 år gammel. Og sånn oppfører hun seg mot alle, hele tiden. Endret 18. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) 1. Vil heller ta det som "misshandling" enn avlivning når de trenger så mange kuler 2. Ikke nevnt noe om blod fra sauene, rundt hundene 3. Hundene lekte vel med sauene = slitne, slapper av.. Men jaja jeg tenker logisk og ikke stat -.- Hjertene til sauer kan sprenge fra å bli jagd av hund, faktisk. Selv om jeg selv reagerte på hvor mange skudd det tok for å ta ned 2 hunder, noe som tilsier at hundene var langt unna politiet. Men hva kan man egentlig forvente? Folk blir redd bare de ser hunden min, og da snakker vi voksne folk. De fleste som ikke er hundeiere greier ikke tyde kroppspråket til hunder. Endret 18. juni 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg fordrar ikke slik oppførsel. Jeg husker hun holdt på med det der da vi var unger, men nå er hun for faen 24 år gammel. Og sånn oppfører hun seg mot alle, hele tiden. Det er ikke henne? Skal innrømme at selv så gidder jeg ikke ha noe å gjøre med sånne Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Edderkopper! Har blitt narret av to stk., fikk etter mye slossing med meg selv klart å tatt den første (stor skummel husedderkopp på 2 cm), men den andre har funnet ut at den skal gjemme seg under en lukket dør. Åpner jeg den så løper den og gjemmer seg bak noe (slik at jeg ikke har kontroll på hvor den er), men må ta den jævelen... Har allerede mistet syne av den en gang. Bare jeg ser den bevege seg så løper jeg og hjertet kommer opp i halsen... Håpløst! Edderkopper er ikke annet enn en pest og plage og burde blitt utryddet! World - console: - ban all spiders Hadde det bare vært så enkelt... Endret 19. juni 2013 av Stian Aarskaug 3 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Eksamen om noen få timer. Begynner øvingen nå. Takk for alt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) *edderkopp-rant* Jeg er så enig med deg! Jeg klarer ikke ta dem heller for så snart de beveger seg kicker ekkel-faktoren inn og jeg skriker til og hopper en meter bakover. Takler dem ikke. Edit: Og som om ikke det var nok, så har jeg en katt som er vil etter alt som flyr av insekter, men edderkopper gir hun en blank faen i. Prøvde å få henne til å legge merke til en engang. Hun bare satt der og så dumt ut i lufta. Endret 19. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Edderkopper er jo søte! Vepser derimot kan godt forsvinne. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Fuck veps. Og bier. Og humler. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Og flått. Og mygg. Bier og humler er ikke noe problem. Endret 19. juni 2013 av Felnahkriin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Drepe alle insekter er ypperlig for naturen. Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Den stasjonære pc-en min bestemte seg for å streike over natta, helt plutselig. Laget en tråd i maskinen funker ikke, men jeg tenker bare å reformatere hele dritten å håpe på det beste siden jeg er utålmodig. Hva mister jeg av å reformatere? Har en SSD og en HDD. EDIT: Ser ikke ut som PC-en finner SSDen lenger. Den som har streika da eller? Endret 19. juni 2013 av Felnahkriin Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Likte ikke basstromma på den remastrede versjonen av Wish You Were Here på Spotify. (Likte egentlig ikke versjonen, remastering = ) Endret 19. juni 2013 av iFire Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Dette er mer min greie: "Crazy bitch" = meg. Men de løper bare og gjemmer seg, så er nødt til å finne noe sterkere (fikk et godt tips på forumet her faktisk). Men fluesmekker skulle jeg hatt meg! Helst med 2 meter langt skaft! Jeg er så enig med deg! Jeg klarer ikke ta dem heller for så snart de beveger seg kicker ekkel-faktoren inn og jeg skriker til og hopper en meter bakover. Takler dem ikke. Edit: Og som om ikke det var nok, så har jeg en katt som er vil etter alt som flyr av insekter, men edderkopper gir hun en blank faen i. Prøvde å få henne til å legge merke til en engang. Hun bare satt der og så dumt ut i lufta. Mhm, edderkopper er noe dritt. Den idioten av et kryp ligger under døra enda (jeg utsetter konfrontasjonen). Jeg skriker heldigvis ikke, men jeg løper så langt jeg kommer i andre enden av rommet (eller til neste rom). Hvis katter ikke vil ta edderkoppen, så er nok ikke vits å prøve heller. Det verste er når kattene leker med den, og ikke dreper den. Og så etter en stund blir de lei og går sin vei og lar edderkoppen kravle av sted... Likte ikke basstromma på den remastrede versjonen av Wish You Were Here på Spotify. (Likte egentlig ikke versjonen, remastering = ) Er det som er problemet med remastering og loudness war... :/ Endret 19. juni 2013 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2013 Er det som er problemet med remastering og loudness war... :/ Skjønner ikke hvorfor alt må til remastering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå