Diskutant Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 At 100% ferdig installasjon/ nedlasting ikke betyr 100% ferdig. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Helvettes Get ass! Er noe problem med nettet da jeg får kun 45 Mb av 70 Mb linja mi, men får jo ikke kontakt med dem! Burde kanskje ha ventet mer enn 15 min når jeg hadde kontakt for en time siden. Det er litt irriterende at nettleverandører kan operere med netthastigheter "opptil x Mbps". Da har de egentlig fraskrevet seg ansvaret med å tilby tilstrekkelig hastighet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Også en bløff. wow so edgy Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Er sant det, men nå har Get faktisk levert det de har stått for og jeg hadde topphastighet på linja mi. Er et eller annet som skjedde for noen dager siden og sykt irriterende å ikke finne ut hva som faktisk halverer linja. Håper jeg kommer i kontakt med dem i dag og får undersøkt saken. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Har 500 kroner igjen på konto og 7 kompiser som hver skylder meg 500 spenn. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Da har du vel kanskje lært noe om "vennene" dine? 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Aldri lån ut penger til bekjente. At folk i det hele tatt trenger å låne av deg er grunn nok i seg selv til å si nei. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Derfor er muntlig eksamen en bløff. Eksamen generelt der man må kunne hele pensum er en bløff da man bare trenger en god dose flaks for å havne på en oppgave man kan veldig godt. Jeg fikk global oppvarming og drivhuseffekten på Naturfageksamen i den uforberedte delen. Jeg er ganske sikker på at alle kan ro seg i land til en femmer med det temaet. Enten kjører man spørsmål fra hele pensum eller så er det ikke vits i å ha eksamen imo. Der igjen er tid et stort problem. Det verste er jo selve forskjellen på muntlig og skriftlig eksamen. Et dusin av bekjente som fikk 6 på muntlig eksamen i går, mens folk som kommer opp i skriftlig stort sett får dårligere karakterer. Lenke til kommentar
Appear Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 At jeg ikke er ferdig i forsvaret før September. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Akkurat skrevet ferdig presentasjonen (Del 1 av 3) til eksamen i morgen. Endte opp med 3 sider fulle med ren skrift i størrelse 12. Det vil si 1515 ord. Og det skal være maks 15 minutter, helst 10. Kommer aldri til å funke, nå må jeg sikkert kutte ned masse. Får lese gjennom og se. Endret 18. juni 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Jaja bra vi har tidenes mest inkompetente politifolk.. nesten bedre hvis de hadde vært korrupte, for dette er tull og jævelskap 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Jaja bra vi har tidenes mest inkompetente politifolk.. nesten bedre hvis de hadde vært korrupte, for dette er tull og jævelskap Kvalmt Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Jaja bra vi har tidenes mest inkompetente politifolk.. nesten bedre hvis de hadde vært korrupte, for dette er tull og jævelskap Det ene utelukker ikke det andre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 MP5 for å avlive to hunder? Det virker jo litt overkill... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Ganske store hunder da. Jeg hadde ikke følt meg trygg med et par sånne oppi fjeset. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 1. Vil heller ta det som "misshandling" enn avlivning når de trenger så mange kuler 2. Ikke nevnt noe om blod fra sauene, rundt hundene 3. Hundene lekte vel med sauene = slitne, slapper av.. Men jaja jeg tenker logisk og ikke stat -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Men jaja jeg tenker logisk og ikke stat -.- Nei, du tenker "Stakkars offer, stygge stat!", og tenker ikke over at en sak har flere sider enn bare én. Det er ikke logisk. Ganske store hunder da. Jeg hadde ikke følt meg trygg med et par sånne oppi fjeset. Vanskelig å si. På noen hunder er det veldig lett å se om de er aggressive, mens på andre er det ikke. Men man kan jo begynne å tenke seg om det manglende oppdragelse på hundene også? 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Blitt syk. Feber, vondt i halsen og snørrete. Flotters! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Jobben har blitt så utmattende at jeg ikke gjør annet enn å sitte på ræva og slappe av de dagene jeg har fri, etter å ha sovet 12 lange timer. Orker ingenting. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2013 Føler med deg. Ting er så hektisk nå før sommerferien, og fortsatt mye som må gjøres, at jeg nesten ikke har ork til å stå opp morgenen. Disse 3 ukene vil føles som 3 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå