Slimda Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Naturfag er vel blant det enklere å komme opp i? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er ikke det bare å forklare om jentetiss og guttetiss og sånn? 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Naturfag er vel blant det enklere å komme opp i? Jeg kom opp i naturfag på VG3. Det var enten det eller matte, så jeg var fornøyd. Jeg fikk en rimelig greit karakter også, bare av å fjase litt om genmodifisering i en halvtime. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Kom fuckings opp på fuckings eksamen i fuckings naturfag. Faen. Helvete. Dritt. Pardon my french. Prøv norsk, du. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Er ikke det bare å forklare om jentetiss og guttetiss og sånn? Hovedtema er alternativ oppvarming av hus, som innebærer at jeg må kunne alt om solfangere, solcellepanel, varmepumper osv. I tillegg så må jeg kunne HELE PENSUM til spørrerunden etterpå. I tillegg til det igjen, så må jeg utføre et forsøk der jeg må sette sammen et solcellepanel. Naturfag er vel blant det enklere å komme opp i? Nei. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Naturfag vg3 er jo møkk lett. Dro en 5 med rundt 12 timers øving. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Dette er VG1. Og tviler på at jeg får til 12 timers øving. Jeg har absolutt ingen arbeidslyst, og har ikke gjort en dritt enda. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hovedtema er alternativ oppvarming av hus, som innebærer at jeg må kunne alt om solfangere, solcellepanel, varmepumper osv. I tillegg så må jeg kunne HELE PENSUM til spørrerunden etterpå. I tillegg til det igjen, så må jeg utføre et forsøk der jeg må sette sammen et solcellepanel. Poenget med å ha et fag er jo at du faktisk skal kunne hele pensum etter et år. Det blir ikke noe bedre på muntlig eksamen på universitetet. Min bror og svoger er er leger begge to, og du må ikke tro at på deres muntlige eksamen skal de bare kunne øre-nese-hals-pensum. Sett deg ned og øv, du, så skal det nok gå bra. Og tviler på at jeg får til 12 timers øving. Jeg har absolutt ingen arbeidslyst, og har ikke gjort en dritt enda. Det er jo din egen feil og ditt problem, viss du faktisk øver strukturert og skikkelig så er det gooood tid. Pluss at du har sikkert 48 timer til disposisjon, ikke 12. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Prøv norsk, du. Norsk er jo pisslett. Bare preike i vei om dialekter, språkhistorie eller litteraturhistorie. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Kom opp i Norsk VG3 15 minutter på å lage PowerPoint. 0 min øving, 4'er lett. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jaja, får vel bare gi meg selv et spark i ræva så jeg får begynt. På en annen side så irriterer det meg at pakken min er forsinket. Møkk. Og fuck alle dere som ikke bruker blinklys. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hva folk synes er vanskelig eller ikke er jo veldig individuelt. Kommer også veldig ann på hvordan lærer du har i faget. Selv syntes jeg matte var banalt enkelt, mens norsk var et helvete. En utrolig kjedelig lærer gjorde at interessen for norsk-faget var helt på bånn. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Kom opp i historie VG3 14 minutter i senga med sensor, 6'er lett. Etter skolen dro jeg på meg masken og reddet verden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Har også vært oppe i historie. 15 minutter på å skumlese historieboka om kommunismen på Cuba, 15 minutter på å prate om det. 6 uten problemer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg kom opp i geografi muntlig under VG1. Egentlig et veldig fint fag å komme opp i, bortsett fra at jeg trakk emnet "stein". Jeg fikk en halvtime på meg til å memorisere utseende på rundt 30 steiner. Bommet utrolig nok på kun èn av steinene. Sov 2 timer den natten, leste i 30 minutter. Fikk karakter 5. Glemte alt jeg nettopp hadde tillært meg selv 5 minutter senere. Liker ikke muntlige prøver på grunn av dette. Det er så mye trynefaktor med i bildet. Jeg fortjente ikke den 5-eren, for å si det sånn. Liker generelt ikke noen fag/prøver hvor karakteren settes basert på synsing. "Harde fag" som matte og fysikk er det som gjelder. Her får du karakteren du fortjener. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Eneste jeg husker å ha kommet opp til i muntilg, er engelsk på VG3. Dro til skolen, fikk oppgaven og en liten stund å pugge på. Men hvem hadde selvfølgelig glemt både bok og slikt? Mr. Slimda. Pytt pytt. Klarte å ro meg til en femmer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Derfor er muntlig eksamen en bløff. Eksamen generelt der man må kunne hele pensum er en bløff da man bare trenger en god dose flaks for å havne på en oppgave man kan veldig godt. Jeg fikk global oppvarming og drivhuseffekten på Naturfageksamen i den uforberedte delen. Jeg er ganske sikker på at alle kan ro seg i land til en femmer med det temaet. Enten kjører man spørsmål fra hele pensum eller så er det ikke vits i å ha eksamen imo. Der igjen er tid et stort problem. 6 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 global oppvarming Også en bløff. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Helvettes Get ass! Er noe problem med nettet da jeg får kun 45 Mb av 70 Mb linja mi, men får jo ikke kontakt med dem! Burde kanskje ha ventet mer enn 15 min når jeg hadde kontakt for en time siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå