Akrapovic Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Funnet en fantastisk spisestue på finn.no. Akkurat de stolene jeg har lyst på, fantastisk bord og et par andre møbler i tillegg. Alt til en pris mindre enn verdien av stolene nye. Og så kan jeg ikke kjøpe det fordi bordet er en halv meter for langt. ARGH! Bruk øks eller no' sånt. Link? Endret 16. juni 2013 av iFire Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Hadde håpet å få jobbet litt i fred og ro et par timer nå, men neida! ALLTID må det være noen folk her og ødelegge stemningen. Særlig en som har sitt "andre hjem" her, har faen ikke vært innom èn helg uten at han har vært her. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Er det mulig. Spurte smør på begge sidene på to brødskiver... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Er det mulig. Spurte smør på begge sidene på to brødskiver... Ta en 3-dobbel ostesmørbrødsandwich! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Ta en 3-dobbel ostesmørbrødsandwich! Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før? O_O Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Lager ofte ostesmørbrød, og sliter ofte med at det er dårlig plass på tallerkenen. Jeg har aldri tenkt på å lage det dobbelt... Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Runket på meg gnagsår. Passe lei ufrivillig ferie. Been there, done that, eneste som hjelper er litt agrosan/aloe vera salve kombinert med hvile. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Har vært på leting etter konfirmasjonsklokken i over tre måneder nå... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Guide til ostesmørbrød: 1. Varm opp ovnen på 220C 2. Ta to brødskiver, og legg de ved siden av hverandre 3. Ta smør på begge (Helst noe godt smør) 4. Ta 4-6 små derter av BBQ-saus på hver av brødskivene 5. Legg på 6 skiver grillpølse på hver av brødskivene 6. Ta på ketchup og sennep 7. Legg må mye ost på hver brødskive 8. Legg på krydder på hver brødskive (Som oregano og grillkrydder) 9. Legg på evt. mer BBQ-saus/Ketchup/sennep 10. Klæsj sammen brødene 11. Legg på smør, ost og oregano på den øverste brødskiva 12. Sett ostesmørbrødet i ovnen 13. Vent i 5-10 min til osten har smeltet, og brødet er crispy 14. Enjoy! (Noe som irriterer meg, var at jeg stekte ostesmørbrødet over i ca 15 min forrige gang ) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Lager ofte ostesmørbrød, og sliter ofte med at det er dårlig plass på tallerkenen. Jeg har aldri tenkt på å lage det dobbelt... Kjøp en større tallerken? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Kjøp en større tallerken? Da er det ikke plass i mikrobølgeovnen. Vi snakker om 7+ brødskiver her. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Ey, lad de i ovn. Da det blir gode. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Stemmer, men jeg er så utålmodig at jeg ikke orker å ta det i ovn. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 16. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2013 Facebook er oversvømt med "vine" shit, ingen ende Jeg har så lyst å slette facebook, skaper ingenting annet enn irritasjon..! 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Telefonen min er bricked. Bankkortet mitt er også "bricked". Hvordan faen skjedde det? Begge deler slutta å funke samtidig... Endret 17. juni 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Facebook er oversvømt med "vine" shit, ingen ende Jeg har så lyst å slette facebook, skaper ingenting annet enn irritasjon..! Ja huff, vintrær er no dritt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Telefonen min er bricked. Bankkortet mitt er også "bricked". Hvordan faen skjedde det? Begge deler slutta å funke samtidig... Sterke elektromagnetiske krefter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 At nok et fysisk utsalgssted for PC-komponenter og lignende, som også bygger og reparerer maskiner, må gi tapt og fortsette å eksistere kun på nett. >< Faen! Jeg digga å gå innom Mamoz og kjøpe ting jeg ikke trengte for å bygge PC-er som endte opp halvferdige og nedstøvete ... Ja huff, vintrær er no dritt. Ikke vintrær, Vine er en app hvor du kan lage små snutter som du deler med venner, kjente og spammer ned Facebook og lignende med. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 17. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2013 Kom fuckings opp på fuckings eksamen i fuckings naturfag. Faen. Helvete. Dritt. Pardon my french. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå