Sexylubb1 Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Pensjonistnaboen som alltid har noe å klage på.. Hvorfor må det alltid være en sånnen satan som man bare har lyst til å knuse trynet på? Jeg har og en sånn. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg har og en sånn. Kanskje du flyttet inn der vi bodde før, for der er det også en Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Brukte 2500 på lønningsdagen i går. Hva faen? Kjøpte bare et nytt antrekk, parfyme, spiste sushi to ganger, besilte pizza fra peppes på kvelden, handla på butikken, hvordan er det mulig?!?!?!? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 hvordan er det mulig?!?!?!? Du bestilte Peppes hjem på kvelden. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Peppes-dama som kom med pizzaen var MAD fin. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Tror faktisk det er noe de gjør med vilje. De fleste Peppes-damene jeg ser kjøre rundt omkring er ganske fine. (Og bilene deres er ofte bulka ). Ting som irriterer meg? Jeg er jævlig trøtt. Problemer med å sove. Tror jeg må få meg underjordisk soverom. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Peppes-dama som kom med pizzaen var MAD fin. Visste du ikke at Peppes også tilbyr tilleggstjenester? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Visste du ikke at Peppes også tilbyr tilleggstjenester? Gratis om de glemmer å ta med rømmesaus. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Ingen damer som jobber på min avdeling. Her er det kun pølser... Endret 12. juni 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Ingen damer som jobber på min avdeling. Her er det kun pølser... Ansett en assistent. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Nå synes jeg alle skal sette seg ned og ikke finne på noe nytt på en stund, men forbedre det man har. Vi har så mye teknologi nå men ALT har ventetid, loadings, buffering osv, og da mener jeg ALT. Telefonen min bruker tid på å slå seg på, f.eks netflix bruker tid på å loade, videoen jeg skal se på netflix må bufres osv. Det er så mye ventetid på alle mulige devices og tjenester. Det er HER fokuset må ligge snart. FASTER FASTER FASTER Jeg er syk i dag og veldig, veldig utålmodig... Endret 12. juni 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Du vet hva lossing er for noe? Skaff deg bedre intranett så skal du se loadinga på Netflix skjer instant. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Du vet hva lossing er for noe? losse ('lɔsə) verb transitiv tømme skip for last, mots. laste² (1) losse containere 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Alle kan slå opp ting i ordboka. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Faen da, når jeg går i bar overkropp er det menn som gir meg lange blikk, type flytter ikke blikket før huet går i 180 grader. Ikke lett å være i god form i disse dager. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2013 Faen da, når jeg går i bar overkropp er det menn som gir meg lange blikk, type flytter ikke blikket før huet går i 180 grader. Ikke lett å være i god form i disse dager. reetweeted by snikskryting Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 Nå synes jeg alle skal sette seg ned og ikke finne på noe nytt på en stund, men forbedre det man har. Vi har så mye teknologi nå men ALT har ventetid, loadings, buffering osv, og da mener jeg ALT. Telefonen min bruker tid på å slå seg på, f.eks netflix bruker tid på å loade, videoen jeg skal se på netflix må bufres osv. Det er så mye ventetid på alle mulige devices og tjenester. Det er HER fokuset må ligge snart. FASTER FASTER FASTER Jeg er syk i dag og veldig, veldig utålmodig... Og det er slike ting man bedrer med teknologiske framskritt 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) FUCK NÅR BUTIKKEN ÅPNER SKAL JEG KJØPE PARACET OG SPISE MEG METT PÅ DEM. Trenger ikke å være syk nå FOR FAEN Og så har jeg noen syke feberfantasi-lyder, først hører jeg masse dryppelyder og så høres det ut som et bål under senga mi. Jeez Endret 13. juni 2013 av coyotemannen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 Artige.no Facebook Folk som ikke bruker blinklys (kjøretøy) Pollen Fluer 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 Hvorfor er det 15 liter saus i alle mikroferdigretter? "Vil du ha sausflom med litt kylling? Eller sausflom med en dæsj kjøttkaker? Hva med hollandaiseoversvømmelse med en anelse laks?" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå