Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kan vi ikke ha sånne her festivaler i Norge? Sjekk den line-upen, omfg

http://www.creamfields.com/

 

Trur ikke der er stort nok miljø for det her i Norge. Det som finnes av elektronika-happenings er mye mer undergrunn. Ikke så mye mainstream-artister som spiller/spilles der. Det er i hvert fall min erfaring fra miljøet i Oslo. Drar du til sverige, for eksempel, så er de mye mer interessert i de store navnene enn de vi er.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Bilister som har en definisjon på forbikjøring som innebærer å kjøre mer eller mindre rett fram, for så å vrenge mot kanten idet man i teorien skulle passert en syklist som ligger i 40-45 km/t.

Nå blei jeg ikke kjørt ned fordi jeg har gode reflekser og har opplevd det samme flere ganger da jeg hadde mopedlappen, men det var ikke hennes fortjeneste. Var nær ved å bli påkjørt, nær å havne i grøfta og i tillegg begynte sykkelen å vingle såpass at jeg nesten tryna også i etterkant. For ordens skyld var det i praksis ingen trafikk på veien, og jeg bruker kun denne veien ca. 1 km.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Bilister som har en definisjon på forbikjøring som innebærer å kjøre mer eller mindre rett fram, for så å vrenge mot kanten idet man i teorien skulle passert en syklist som ligger i 40-45 km/t.

Nå blei jeg ikke kjørt ned fordi jeg har gode reflekser og har opplevd det samme flere ganger da jeg hadde mopedlappen, men det var ikke hennes fortjeneste. Var nær ved å bli påkjørt, nær å havne i grøfta og i tillegg begynte sykkelen å vingle såpass at jeg nesten tryna også i etterkant. For ordens skyld var det i praksis ingen trafikk på veien, og jeg bruker kun denne veien ca. 1 km.

 

Jeg kan trøste deg med at det er ikke bare tohjulinger som blir forbikjørt på denne måten. Enkelte virker å tro at forbikjøringen er ferdig i det deres bil er et par centimeter lenger fremme i veien enn den de kjører forbi.

Lenke til kommentar

Pripne studenter osv som skal være politisk korrekte osv.

F.eks om man bruker ordet neger så klikker de, hvis man fornedrer kvinner på kødd så klikker de, tåler ikke en dritt.

 

Unnskyld meg, det er jævlig gay. Lykke til med å skaffe smårips når dere er så utrolig lame, enjoy 27 år gamle pripne NTNU-kjerringer som går med fuckings ullgenser og strømpebukse and shit

  • Liker 9
Lenke til kommentar

At jeg ikke la inn de 2000kr på aksjer i et selskap i fjor (nov-des). Aksjen har steget 1640% i år.

 

Ellers det vanlige; Eldre mennesker, treige folk i trafikken, folk som prater i mobilen i kø, å glemmer å følge køen. Hunder som driter, treig innbetaling av lønn, skatt, bil som streiker, motorsykkel som streiker, pusse tenna å gå på do å drite.

Jo, å husleie. Å utgifter i å for seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...