Need44speed Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 kjeder meg utrolig mye nå Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hadia Tajik. Hva prøver hun seg på nå? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hva prøver hun seg på nå? Var ho som pressa på den nye piratloven som no er bekrefta. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvorfor kan vi ikke ha sånne her festivaler i Norge? Sjekk den line-upen, omfg http://www.creamfields.com/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Politisk engasjerte folk irriterer meg. Folk som ikke gir bittelitt faen i ting irriterer meg. Rødstrømper og regelryttere, blæææ Endret 10. juni 2013 av coyotemannen 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Hvorfor kan vi ikke ha sånne her festivaler i Norge? Sjekk den line-upen, omfg http://www.creamfields.com/ Trur ikke der er stort nok miljø for det her i Norge. Det som finnes av elektronika-happenings er mye mer undergrunn. Ikke så mye mainstream-artister som spiller/spilles der. Det er i hvert fall min erfaring fra miljøet i Oslo. Drar du til sverige, for eksempel, så er de mye mer interessert i de store navnene enn de vi er. Endret 10. juni 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 De som kun har PC er enten fattigjævler eller bryr seg ikke om gaming. Jeg kunne kjøpt alle konsollene som finnes, men jeg gjør det ikke akkurat -fordi- jeg bryr meg om gaming. Ingenting irriterer meg mer enn at spill fordummes p.g.a disse evinnelige konsollene. 3 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 De som kun har PC er enten fattigjævler eller bryr seg ikke om gaming. Slike idiotiske utsagn gir meg migrene. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Bilister som har en definisjon på forbikjøring som innebærer å kjøre mer eller mindre rett fram, for så å vrenge mot kanten idet man i teorien skulle passert en syklist som ligger i 40-45 km/t. Nå blei jeg ikke kjørt ned fordi jeg har gode reflekser og har opplevd det samme flere ganger da jeg hadde mopedlappen, men det var ikke hennes fortjeneste. Var nær ved å bli påkjørt, nær å havne i grøfta og i tillegg begynte sykkelen å vingle såpass at jeg nesten tryna også i etterkant. For ordens skyld var det i praksis ingen trafikk på veien, og jeg bruker kun denne veien ca. 1 km. Endret 11. juni 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Var en stygg ulykke i Drammen der to omkom. Jeg gikk forbi stedet i går og folk kjører godt over fartsgrensa forbi med mobilen til øret. Herre gud LÆRER DERE SERIØST ALDRI??? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Bilister som har en definisjon på forbikjøring som innebærer å kjøre mer eller mindre rett fram, for så å vrenge mot kanten idet man i teorien skulle passert en syklist som ligger i 40-45 km/t. Nå blei jeg ikke kjørt ned fordi jeg har gode reflekser og har opplevd det samme flere ganger da jeg hadde mopedlappen, men det var ikke hennes fortjeneste. Var nær ved å bli påkjørt, nær å havne i grøfta og i tillegg begynte sykkelen å vingle såpass at jeg nesten tryna også i etterkant. For ordens skyld var det i praksis ingen trafikk på veien, og jeg bruker kun denne veien ca. 1 km. Jeg kan trøste deg med at det er ikke bare tohjulinger som blir forbikjørt på denne måten. Enkelte virker å tro at forbikjøringen er ferdig i det deres bil er et par centimeter lenger fremme i veien enn den de kjører forbi. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Fanboys av alle slag irriterer meg grenseløs.. Total blind for andres meninger, umulig å diskutere med. Ødelegger altfor mange debatter her på forumet Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Anti-fanboys er like ille. FYI. 1 Lenke til kommentar
010011110100110101000111 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Beina i kroppen min er ujevne og har noen "urenheter", hypokonderen i meg sier det er farlig. Irriterende at jeg tviler på om han tar feil eller ikke. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Pripne studenter osv som skal være politisk korrekte osv. F.eks om man bruker ordet neger så klikker de, hvis man fornedrer kvinner på kødd så klikker de, tåler ikke en dritt. Unnskyld meg, det er jævlig gay. Lykke til med å skaffe smårips når dere er så utrolig lame, enjoy 27 år gamle pripne NTNU-kjerringer som går med fuckings ullgenser og strømpebukse and shit 9 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Unnskyld meg, det er jævlig gay. Lykke til med å skaffe smårips når dere er så utrolig lame, enjoy 27 år gamle pripne NTNU-kjerringer som går med fuckings ullgenser og strømpebukse and shit Er du... seriøs nå? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Folk som kommer og forventer å få alt ferdig servert og som ikke kan bidra med en dritt Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 At det er overskya og meldt regn fra i kveld av og i hele morgen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Pensjonistnaboen som alltid har noe å klage på.. Hvorfor må det alltid være en sånnen satan som man bare har lyst til å knuse trynet på? Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 At jeg ikke la inn de 2000kr på aksjer i et selskap i fjor (nov-des). Aksjen har steget 1640% i år. Ellers det vanlige; Eldre mennesker, treige folk i trafikken, folk som prater i mobilen i kø, å glemmer å følge køen. Hunder som driter, treig innbetaling av lønn, skatt, bil som streiker, motorsykkel som streiker, pusse tenna å gå på do å drite. Jo, å husleie. Å utgifter i å for seg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå