FrankBjarne Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Hverken eller. Jeg burde heller ha skrevet "En halv vannmelon og 1.5 liter vann = tur til toalettet hvert 30 minutt i 3 timer." Endret 9. juni 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Har drukket bortimot 4 liter veske iløpet av de siste 4 timene og har bare pisset en gang :o Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg prosesserer væske ekstremt fort. Renner tvers igjennom om det er vann det er snakk om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Edit: Det heter skrivefeil. For å være pirkete. Hahahaha! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 #yoloswag4life ? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Burgere klokka halv tre lol #swag #trueplayalifestylez #YMCM #YOLO Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Uttrykkene "Yolo", "swag", "faggot" og "nigger" irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 #yolo #swag #faggot #nigger #yoloswagfaggotnigger 7 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Irriterer meg at venner jeg hadde god kontakt med før bare hatt bestemt seg for å droppe meg helt uten videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg både elsker og hater søndager. Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Dobbelmoralske mennesker, urrrgh .. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Søndag er pre-ddomsday. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Uttrykkene "Yolo", "swag", "faggot" og "nigger" irriterer meg grenseløst. De to siste er ukule men de to første er gøyale Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Hvorfor finnes ikke 1. Søndagsdag Søndags kveld irriterer meg noe så sinnssykt. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Irriterer meg over konsoll-tøser. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Irriterer meg over konsoll-tøser. Ja, men det er en ok måte å spille økonomisk. (Woops, typooo) Endret 9. juni 2013 av iFire Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Ja. Men det er en ok måte å spille økonomisk. Jeg tror du misforsto. Jeg har ikke noe imot folk som spiller på konsoll, men alle disse fanboys som kommer med tåpelige argumenter om hvorfor konsoll er bedre. Det verste er at det de sier, ikke er sant en gang. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg tror du misforsto. Jeg har ikke noe imot folk som spiller på konsoll, men alle disse fanboys som kommer med tåpelige argumenter om hvorfor konsoll er bedre. Det verste er at det de sier, ikke er sant en gang. Neida, forsto det sånn som du mente det skulle forstås (tror jeg). Men alle fanboys er igrunn teite. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2013 Neida, forsto det sånn som du mente det skulle forstås (tror jeg). Men alle fanboys er igrunn teite. Det er sant. Vi burde utrydde dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå