Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Noen som ikke kunne komme på jobb idag, noe som gjør at jeg MÅ jobbe mer enn planlagt noe som igjen fører til at jeg får en fin liten lapp på bilen fra Europark. Fuck, idag går jeg i minus. Er også fyllesjuk, ikke spist siden kl 5 igår, må tisse og hunden på pencilin er hjemme alene noe han ikke skulle vært nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som ikke kunne komme på jobb idag, noe som gjør at jeg MÅ jobbe mer enn planlagt noe som igjen fører til at jeg får en fin liten lapp på bilen fra Europark. Fuck, idag går jeg i minus. Er også fyllesjuk, ikke spist siden kl 5 igår, må tisse og hunden på pencilin er hjemme alene noe han ikke skulle vært nå.

 

Du gir vel den lappen til jobben din?

Lenke til kommentar

Noen som ikke kunne komme på jobb idag, noe som gjør at jeg MÅ jobbe mer enn planlagt noe som igjen fører til at jeg får en fin liten lapp på bilen fra Europark. Fuck, idag går jeg i minus. Er også fyllesjuk, ikke spist siden kl 5 igår, må tisse og hunden på pencilin er hjemme alene noe han ikke skulle vært nå.

Du kjenner ikke noen som kan kjøpe parkeringsbillett for deg, og hjelpe hunden din? :)

Lenke til kommentar
Et robust og brukandes OS ryner ikke med BSOD fordi nettverksadapteret slutter å svare, eller Bluetoothdriveren gjør "noe rart",

 

Nei, men det er litt redundant siden det ikke er gyldig lenger, det ikke var det hovedsaklige argumentet og de fleste overhalinger av Windows har hatt dette problemet (inkludert XP). Tipper at hvis du spør Ola Nordmann fra Vista-circlejerken om hvorfor Vista var dårlig så hadde han aldri kommet med det argumentet, spesielt siden det ble fort fikset så snart Vista fikk fotfeste og drivere.

Lenke til kommentar

Hvis det er noe som er virkelig ræva med Vista er det at det blir veldig, veldig treigt etter at det har vært i bruk en stund. Har ingen "bevis" eller noe, men det er i alle fall min personlige erfaring, og virker ikke som om XP/Win7 har lidd (like mye) av dette problemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøv kronisk tinnitus, du, så skal vi snakkes om irriterende tilstander..

Jeg synes ikke det er så irriterende i lengden, så lenge jeg sørger for å høre på musikk eller lignende, så er det enklere å ignorere. Nå har jeg vel og merke hatt tinnitus i over 10 år også, så det er vel noe jeg har vendt meg til. :p

Lenke til kommentar

At jeg ikke kommer til å se min stasjonære PC på nesten 2 måneder, og at jeg må bruke den bærbare med 10" mindre skjerm.

 

FY FAEN SÅ NEDTUR!

Uff ja en kompis av en kompis fikk fratatt pcen i sånn et år av onkel blå en gang. det er kjipt det!

 

I dag skulle jeg spise min havregrynsgrøt på kjøkkenet som jeg pleier å gjøre på denne tiden av døgnet da jeg hører en artig lyd. Lyden av piss. Hadde egentlig foretrukket om dassen var lenger unna kjøkkenbordet eller om det var tettere vegger

Lenke til kommentar

Prøv kronisk tinnitus, du, så skal vi snakkes om irriterende tilstander..

 

Har alltid hatt frekvenslyder i ørene så jeg er vant til det siden frekvensen holdt seg lik hele tiden, nå ble den plutselig mye høyere. Så jeg har sånn sett kronisk øresus, bare jeg har levd med det så lenge jeg kan huske. Skal sies at det jeg har levd med ikke er ille annet enn om kvelden når jeg skal sove.

Lenke til kommentar

Snart kommer jeg til å gjøre det fordi pisseren skal kjøpe noen ekstra høytalere til duden som stikker av med kjøkkenhøytalerene sånn at vi har stereo på kjøkkenet til enhver tid.

I verste fall får du bruke hodetelefoner, noise cancelling kansellerer lyden av rennende vann og piss som treffer urinal / doskål uten problemer.

 

Har alltid hatt frekvenslyder i ørene så jeg er vant til det siden frekvensen holdt seg lik hele tiden, nå ble den plutselig mye høyere. Så jeg har sånn sett kronisk øresus, bare jeg har levd med det så lenge jeg kan huske. Skal sies at det jeg har levd med ikke er ille annet enn om kvelden når jeg skal sove.

Jeg har løst det problemet ved å høre på musikk når jeg skal sove.

Jeg klarer ikke å sovne om jeg ikke hører på musikk, noe som gjør det til et helvete å overnatte hos andre eller dele rom med noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...