Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville spare noen kroner, ventet da med å bestille The Last of Us til etter launch. Nå er alt utsolgt og jeg må sannsynligvis vente flere dager lengre. FML.

Fysiske kopier er flotte greier :wee: .

Tenk om det fantes en tjeneste online du kunne kjøpe spill hvor du hadde de samlet i et enkelt bibliotek.

Lenke til kommentar

Ville spare noen kroner, ventet da med å bestille The Last of Us til etter launch. Nå er alt utsolgt og jeg må sannsynligvis vente flere dager lengre. FML.

Irriterer meg at dette er PS3 only. Blir nok til at jeg må dra hjem for å spille det, evt. stjele med meg PS3en en helg for å få spilt dette spillet.

Endret av Occi
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har hatt så jævlig med mareritt i natt. Drømte om romvesener som kom i svære battleships og skulle utrydde jorda (100% inspirert av doctor who, så litt min feil er det nok), drømte at pappa kjørte bil og kjørte rett utfor en lang trapp... Med meg inni. Drømte at jeg og sjefen på jobb kranglet så fælt at jeg fikk sparken. Våknet klam og ekkel med pulsen i hundre. :nei:

 

Jeg drømte at jeg vant 68.500 kr på langoddsen. Nå angrer jeg at jeg ikke tippet i dag, var sikker t ett tegn på att jeg hadde kommet til og vinne. :(

Lenke til kommentar

Da er vi to, Banksy.

 

On topic; hatt omtrent samme drøm 2 ganger på rad nå. Solgte airsoft utstyret mitt for noen dager sida, drømte først at kjøperen kom til å bruke dette pluss militær-uniformen (fake) han kjøpte til å begå ran, og jeg da fikk politiet på døra som følge av det.

 

Så i natt drømte jeg at samme fyren ringte meg og kjefta meg huden full for at pelletsene ikke passa i løpet og mp5 våpenet ble ødelagt.

 

Annoying as hell..

Lenke til kommentar

Får ikke logget på Steam lengre, forbanna oppdatering som har ødelagt hele greiene.

90% av alle oppdateringer er bare faenskap.

Selv! Steam har vært et helvete de siste ukene. Har aldri hatt noe problemer med det... I går måtte jeg reinstallere hele driten fordi ingenting fungerte.

 

 

Er det Solid Snake du har som avatar?
Lenke til kommentar

Det er nettopp på grunn av drivere ja, så vil ikke kalle dette for et gyldig argument. Hadde Windows 7 kommet istedet for Vista så hadde det vært Windows 7 som hadde slitt med BSOD og dårlige drivere. Om jeg ikke husker feil så hadde XP det samme problemet i sine unge dager.

Et robust og brukandes OS ryner ikke med BSOD fordi nettverksadapteret slutter å svare, eller Bluetoothdriveren gjør "noe rart",
Lenke til kommentar

Har fått tinnitus på venstre øre helt plutselig. Har ikke vært borti noe høye lyder eller betennelse så legen sa det sansynligvis går over etterhvert, men mer irriterende tilstand har jeg ikke vært borti før.

 

Prøv kronisk tinnitus, du, så skal vi snakkes om irriterende tilstander..

Lenke til kommentar

Mareritt nå igjen. Gjennom hele natten denne gang, og mye verre enn i går natt + søvnparalyse. Var så ille at da jeg kom ut av den siste paralysen prøvde jeg med all min makt (det var ganske vanskelig, mtp. Hvor trøtt jeg var) å holde øynene åpne. Dette foregikk vel i en halvtime før jeg sovnet igjen og gikk rett tilbake til det samme marerittet. Ikke noen behagelig natt, med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...