Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er kjip. Det er enkelte som tror at så lenge de prøver "så godt de kan" eller "gjør det de tror er rett" så skal de automatisk være fritatt for all kritikk og at de behøver ingen flere synsvinkler på sin sak.

 

Stort sett akkurat det som er problemet. Folk har jobbet og jobbet, men det de har prestert har stått til stryk, som jeg har måttet bruke tid og krefter på å rette opp i underveis. Når jeg sier at jeg vil påpeke at jeg har vært en stor ressurs ovenfor sensor på den muntlige høringen, så mener de at jeg er egoistisk.

 

Jeg blir kvalm av den der "alle er like gode"-kulturen som jeg føler er et mantra i hele Norge.

Lenke til kommentar

Stort sett akkurat det som er problemet. Folk har jobbet og jobbet, men det de har prestert har stått til stryk, som jeg har måttet bruke tid og krefter på å rette opp i underveis. Når jeg sier at jeg vil påpeke at jeg har vært en stor ressurs ovenfor sensor på den muntlige høringen, så mener de at jeg er egoistisk.

 

Jeg blir kvalm av den der "alle er like gode"-kulturen som jeg føler er et mantra i hele Norge.

Ligger ikke problemet også i deg selv? Om du vil fortelle sensor at du har lagt mest arbeid i oppgaven, så må du da bare ignorere at andre synes du er egoistisk. Det er ingen som stopper deg. Du må bare velge å ta konsekvensene av det du ender opp med å gjøre.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Denne reklamen irriterer meg grønn

 

Spesielt bevegelsene hun gjør når hun putter gaffelen med biten i munnen, og

de som roper "god middag!" på slutten. 'Alle skal være så fornøyd og positive' liksom

på sånn teit måte. Kjenner igjen stilen fra idiotiske kurser og konferanser på jobben :glare:

 

GRØSS, DENNE REKLAMEN ER VERRE:

 

 

 

Får lyst til å slå ihjel noen hver gang jeg ser den FITTE LAMME REKLAMEN DER, FY FAEN SÅ LAME DEN ER, MED HVERTFALL MED DEN LILLE GUTTEN DER FY FAEN, DET ER IKKE GRENSER, jeg har lyst til å grave meg ned i jorda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Windows 8 passer bare godt inn i den typiske Microsoft-leveransen. Godt, dårlig, godt, dårlig, godt, dårlig.

 

Om det bare hadde vært riktig. Windows XP var meget dårlig mottatt da det ble sluppet, og populariteten vokste ikke før det ble modent. Windows Vista var heller aldri dårlig (relativt sett), det var en nocebo-effekt skapt av media, noe som blindtester og harde fakta kan bevise.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg har hatt så jævlig med mareritt i natt. Drømte om romvesener som kom i svære battleships og skulle utrydde jorda (100% inspirert av doctor who, så litt min feil er det nok), drømte at pappa kjørte bil og kjørte rett utfor en lang trapp... Med meg inni. Drømte at jeg og sjefen på jobb kranglet så fælt at jeg fikk sparken. Våknet klam og ekkel med pulsen i hundre. :nei:

Lenke til kommentar

Ligger ikke problemet også i deg selv? Om du vil fortelle sensor at du har lagt mest arbeid i oppgaven, så må du da bare ignorere at andre synes du er egoistisk. Det er ingen som stopper deg. Du må bare velge å ta konsekvensene av det du ender opp med å gjøre.

 

Jojo, altså, jeg bryr meg jo ikke noe om at andre sier at jeg er egoistisk. Jeg mener egoisme er positivt, selvopptatthet og narsissisme er noe annet. Jeg sa uansett ifra. Angrer på at jeg ikke gikk enda hardere ut og slaktet dem totalt, men samtidig er det greit å bevare noe av relasjonene også.

Lenke til kommentar

GRØSS, DENNE REKLAMEN ER VERRE:

 

 

 

Får lyst til å slå ihjel noen hver gang jeg ser den FITTE LAMME REKLAMEN DER, FY FAEN SÅ LAME DEN ER, MED HVERTFALL MED DEN LILLE GUTTEN DER FY FAEN, DET ER IKKE GRENSER, jeg har lyst til å grave meg ned i jorda.

Tuller du? Den er jo FANTASTISK! :D Den er jo så selvironisk at det er helt herllig.

Om det bare hadde vært riktig. Windows XP var meget dårlig mottatt da det ble sluppet, og populariteten vokste ikke før det ble modent. Windows Vista var heller aldri dårlig (relativt sett), det var en nocebo-effekt skapt av media, noe som blindtester og harde fakta kan bevise.

Pfftf. Da det kom var det krisedårlig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pfftf. Da det kom var det krisedårlig.

 

Vista eller XP?

 

Vista var aldri noe spesielt. Grunnen til at mottakelsen ble dårlig var på grunn av den naturlige utviklingen som kom med RAM-krav og søkeindekseringen som choket harddisken din til tider. Dette førte til et media-sirkus á det vi finner i dag med Xbox One, noe som automatisk ga en negativ effekt fordi kundene trodde det var dårlig, også kalt en nocebo-effekt.

 

Tror det var Microsoft selv som gjorde blindtester der de rebrandet Vista til "The new Windows" og spurte kundene om de synes det var noen forbedringer siden Vista. Fellesnevneren til denne undersøkelsen var at de påstod at dette "nye" operativsystemet var mye raskere og reponsivt enn Vista og at de gjerne hadde oppgradert på flekken om de hadde muligheten.

 

Vista var en massiv forbedring fra XP, som er et rent minefelt av et operativsystem og en gigantisk risiko å bruke. Selv jeg som Linuxmann kan si at Vista var mye, mye bedre enn XP, men for min del er dette som å sammenligne to svære bøtter med dritt.

Lenke til kommentar

Vista eller XP?

Vista. Vista var et mareritt av bluescreens og tilfeldige hengsom kunne vare et halvminutt eller mer da det kom. Mye av dette var selvfølgelig på grunn av dårlige drivere fra tredjeparter, men operativsystemet kan ikke akkurat bli beskyldt for å være robust. Kjernen i VItsa var også i like stor grad ett makkverk som xp sin var, noe de først klarte å (delvis) gjøre noe med Windows 7
Lenke til kommentar

Vista. Vista var et mareritt av bluescreens og tilfeldige hengsom kunne vare et halvminutt eller mer da det kom. Mye av dette var selvfølgelig på grunn av dårlige drivere fra tredjeparter, men operativsystemet kan ikke akkurat bli beskyldt for å være robust. Kjernen i VItsa var også i like stor grad ett makkverk som xp sin var, noe de først klarte å (delvis) gjøre noe med Windows 7

 

Det er nettopp på grunn av drivere ja, så vil ikke kalle dette for et gyldig argument. Hadde Windows 7 kommet istedet for Vista så hadde det vært Windows 7 som hadde slitt med BSOD og dårlige drivere. Om jeg ikke husker feil så hadde XP det samme problemet i sine unge dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...