Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men den har ikke taster som kan lyse i mørket, det kan min mac..

Jeg er imponert!

Kjøp deg en hvit Dell da. De har bakgrunns-belyste taster, men ikke selvlysende (noe jeg regner med at Mac heller ikke har).

Men jeg gir faen i hvem som vil betale 9000kr for en surfemaskin.

Lenke til kommentar

La idiotene kræsje og fryse :whistle:

Og irritere seg grønn over ting som ikke fungerer, mens vi eplespisere nyter saftige produkter med nøye gjennomvalgte produkter som fungerer dynamisk med resten av maskin/programvaren.

Det sier jo bare hvor uvitende du er. Alle maskiner krasjer, til og med maskiner som er designet for å kjøre i årevis uten reinstallering, reformatering eller en eneste reboot.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare det at du påstår at Windows-maskiner krasjer sier alt om hvor inkompetent du er innen området.

Ta deg en banan!

Gjør det selv. Hardcore Windows bruker i mange år. Trangsynte Vindusjævler som ikke innrømemr at dere bruker et pedofilt operativsystem.

Det er fordi du ikke er gamle karen! Alle småunger klarer å tulle ting til, og når man ikke sitter på en babymaskin, men en skikkelig datamaskin, så kan ting går galt.

Forklar meg hvorfor jeg aldri har hatt et virus på flere år og ikke har problemer med krasjing eller BSOD. Er jeg en trollmann? Fortrenger du fakta? Er jeg dyktig og du inkompetent? Har jeg en magisk versjon av Windows?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bare det at du påstår at Windows-maskiner krasjer sier alt om hvor inkompetent du er innen området.

Ta deg en banan!

Gjør det selv. Hardcore Windows bruker i mange år. Trangsynte Vindusjævler som ikke innrømemr at dere bruker et pedofilt operativsystem.

Det er fordi du ikke er gamle karen! Alle småunger klarer å tulle ting til, og når man ikke sitter på en babymaskin, men en skikkelig datamaskin, så kan ting går galt.

Forklar meg hvorfor jeg aldri har hatt et virus på flere år og ikke har problemer med krasjing eller BSOD. Er jeg en trollmann? Fortrenger du fakta? Er jeg dyktig og du inkompetent? Har jeg en magisk versjon av Windows?

Fordi du har et dyrt, resurskrevende antivirus? Og fordi du kun har nøyet deg med de fantastisk "avanserte" programmene Windows inkluderer i stede for å skaffe deg tullete 3. parts software? :whistle:

Lenke til kommentar

Du irriterer meg grenseløst. Og resten av diktaturet til Steve Jobs forsåvidt.

Ta heller Apple / Windows diskusjonen borte hos de andre likesinnede Apple-fanatikerne.

Endret av Friction#
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...