WarpX Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lærer: Hvorfor har du mac? Jente: Fordi den er hvit, ikke mange som var hvite når jeg kjøpte. BRAAAAAAAAAAIN EXPLODE!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! Herregud er det mulig... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lærer: Hvorfor har du mac? Jente: Fordi den er hvit, ikke mange som var hvite når jeg kjøpte. BRAAAAAAAAAAIN EXPLODE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Epic Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Speaking of mac.. at folk fortsatt kjøper skvipet etter artikler som dette har blitt skrevet, er ufattelig for meg. Og det irriterer noe jævli at folk betaler blodpris for søppel. http://www.nettavisen.no/it/article3030850.ece Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Lærer: Hvorfor har du mac? Jente: Fordi den er hvit, ikke mange som var hvite når jeg kjøpte. BRAAAAAAAAAAIN EXPLODE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.asus.no/product.aspx?P_ID=hbAiLQA6LRG0qcNH Denne er både liten og "søt", samt hvit. Ikke minst koster denne en brøkdel av det hennes surfemaskin koster. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Men den har ikke taster som kan lyse i mørket, det kan min mac.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det er ikke bilde av et eple på den. Da suger den. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Men den har ikke taster som kan lyse i mørket, det kan min mac.. Jeg er imponert! Kjøp deg en hvit Dell da. De har bakgrunns-belyste taster, men ikke selvlysende (noe jeg regner med at Mac heller ikke har). Men jeg gir faen i hvem som vil betale 9000kr for en surfemaskin. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 La idiotene kaste bort pengene sine 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Samme sier jeg. La de uvitende fjolsene sløse pengene sine på merkevarer mens vi andre sparer penger på bedre maskinvare. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 La idiotene kræsje og fryse Og irritere seg grønn over ting som ikke fungerer, mens vi eplespisere nyter saftige produkter med nøye gjennomvalgte produkter som fungerer dynamisk med resten av maskin/programvaren. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 saksa er borte. Tuller bort ALT. HVER dag må jeg lete tulling etter nøkler eller telefon. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Bare det at du påstår at Windows-maskiner krasjer sier alt om hvor inkompetent du er innen området. Ta deg en banan! 2 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Bare det at du påstår at Windows-maskiner krasjer sier alt om hvor inkompetent du er innen området. Ta deg en banan! Gjør det selv. Hardcore Windows bruker i mange år. Trangsynte Vindusjævler som ikke innrømemr at dere bruker et pedofilt operativsystem. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) La idiotene kræsje og fryse Og irritere seg grønn over ting som ikke fungerer, mens vi eplespisere nyter saftige produkter med nøye gjennomvalgte produkter som fungerer dynamisk med resten av maskin/programvaren. Det sier jo bare hvor uvitende du er. Alle maskiner krasjer, til og med maskiner som er designet for å kjøre i årevis uten reinstallering, reformatering eller en eneste reboot. Endret 13. desember 2010 av Kaymeerah 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ikke start en diskusjon om hvorvidt Apple-produkter er bedre enn andre... 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Bare det at du påstår at Windows-maskiner krasjer sier alt om hvor inkompetent du er innen området. Ta deg en banan! Gjør det selv. Hardcore Windows bruker i mange år. Trangsynte Vindusjævler som ikke innrømemr at dere bruker et pedofilt operativsystem. Det er fordi du ikke er gamle karen! Alle småunger klarer å tulle ting til, og når man ikke sitter på en babymaskin, men en skikkelig datamaskin, så kan ting går galt. Forklar meg hvorfor jeg aldri har hatt et virus på flere år og ikke har problemer med krasjing eller BSOD. Er jeg en trollmann? Fortrenger du fakta? Er jeg dyktig og du inkompetent? Har jeg en magisk versjon av Windows? 2 Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Irriterer meg at når jeg er hos mamma øker antall km til skolen med ca. 3. FML! Ikke start en diskusjon om hvorvidt Apple-produkter er bedre enn andre... Noe de ikke er. Endret 13. desember 2010 av Iste-Mannen 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Bare det at du påstår at Windows-maskiner krasjer sier alt om hvor inkompetent du er innen området. Ta deg en banan! Gjør det selv. Hardcore Windows bruker i mange år. Trangsynte Vindusjævler som ikke innrømemr at dere bruker et pedofilt operativsystem. Det er fordi du ikke er gamle karen! Alle småunger klarer å tulle ting til, og når man ikke sitter på en babymaskin, men en skikkelig datamaskin, så kan ting går galt. Forklar meg hvorfor jeg aldri har hatt et virus på flere år og ikke har problemer med krasjing eller BSOD. Er jeg en trollmann? Fortrenger du fakta? Er jeg dyktig og du inkompetent? Har jeg en magisk versjon av Windows? Fordi du har et dyrt, resurskrevende antivirus? Og fordi du kun har nøyet deg med de fantastisk "avanserte" programmene Windows inkluderer i stede for å skaffe deg tullete 3. parts software? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 En diskusjon om hvorvidt fornuftige produkter er bedre enn Apple da? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 (endret) Gjør det selv. Hardcore Windows bruker i mange år. Trangsynte Vindusjævler som ikke innrømemr at dere bruker et pedofilt operativsystem. Du irriterer meg grenseløst. Og resten av diktaturet til Steve Jobs forsåvidt. Ta heller Apple / Windows diskusjonen borte hos de andre likesinnede Apple-fanatikerne. Endret 13. desember 2010 av Friction# 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå