Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At man nå kan se "best friends" til hvem som helst på snapchat! Hva faen? Trodde den dritten der var litt privat!!!!!?

Om dama finner ut av at to av de på "best friend"-listen min er to jenter som hu ikke vet at jeg snapper med så er jeg herved erklært singel...

 

Det er ikke god nok grunn for henne til å gjøre det slutt tenker dere, jo det er det, for hu har færska meg på lignende måter alt for mange ganger før.

Karma er noe dritt! :xmas:

Endret av Kjetil_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At man nå kan se "best friends" til hvem som helst på snapchat! Hva faen? Trodde den dritten der var litt privat!!!!!?

Om dama finner ut av at to av de på "best friend"-listen min er to jenter som hu ikke vet at jeg snapper med så er jeg herved erklært singel...

 

Det er ikke god nok grunn for henne til å gjøre det slutt tenker dere, jo det er det, for hu har færska meg på lignende måter alt for mange ganger før.

Karma er noe dritt! :xmas:

 

GENIALT! :D

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Hater når folk blir sure fordi du forteller dem sannheten. Folk må da for pokker forholde seg til virkeligheten og ikke leve i en boble.

 

Den er kjip. Det er enkelte som tror at så lenge de prøver "så godt de kan" eller "gjør det de tror er rett" så skal de automatisk være fritatt for all kritikk og at de behøver ingen flere synsvinkler på sin sak.

 

Jeg foretrekker heller å holde meg til å prøve å begrunne valgene jeg tar og stå ved dem til jeg potensielt får inn mer informasjon som kan vinkle meg annerledes enn å stå på mitt uansett hva og bli fornærmet/sur/lei meg om noen kommer med en annen mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne reklamen irriterer meg grønn [insert Fjordland reklame]

Spesielt bevegelsene hun gjør når hun putter gaffelen med biten i munnen, og

de som roper "god middag!" på slutten. 'Alle skal være så fornøyd og positive' liksom

på sånn teit måte. Kjenner igjen stilen fra idiotiske kurser og konferanser på jobben :glare:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...