Neppe Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 At jeg ikke kommer til å se min stasjonære PC på nesten 2 måneder, og at jeg må bruke den bærbare med 10" mindre skjerm. FY FAEN SÅ NEDTUR! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg tror du mener: Dårlig, dårlig, dårlig, dårlig, dårlig, dårlig. Godt å se deg igjen! Spist for mye pizza. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Firefox er helt på styr i dag, stopper opp og er jævlig tregt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Firefox er helt på styr i dag, stopper opp og er jævlig tregt. Å? Virker helt fin her hvertfall Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 At jeg ikke kommer til å se min stasjonære PC på nesten 2 måneder, og at jeg må bruke den bærbare med 10" mindre skjerm. FY FAEN SÅ NEDTUR! Du kan dra på besøk til den stasjonære i helgene? Kvalitetstid! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) At man nå kan se "best friends" til hvem som helst på snapchat! Hva faen? Trodde den dritten der var litt privat!!!!!? Om dama finner ut av at to av de på "best friend"-listen min er to jenter som hu ikke vet at jeg snapper med så er jeg herved erklært singel... Det er ikke god nok grunn for henne til å gjøre det slutt tenker dere, jo det er det, for hu har færska meg på lignende måter alt for mange ganger før. Karma er noe dritt! Endret 6. juni 2013 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Om dama finner ut av at to av de på "best friend"-listen min er to jenter som hu ikke vet at jeg snapper med så er jeg herved erklært singel... Eller om hun leser dette innlegget? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) At man nå kan se "best friends" til hvem som helst på snapchat! Hva faen? Trodde den dritten der var litt privat!!!!!? Om dama finner ut av at to av de på "best friend"-listen min er to jenter som hu ikke vet at jeg snapper med så er jeg herved erklært singel... Det er ikke god nok grunn for henne til å gjøre det slutt tenker dere, jo det er det, for hu har færska meg på lignende måter alt for mange ganger før. Karma er noe dritt! GENIALT! Endret 6. juni 2013 av Durochris Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Akkurat nå irriterer insekter som flyr noe jævlig. En god grunn til å hate sommeren! 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg finner det irriterendes å våkne opp alene og spise frokost alene.. :-) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg finner det irriterendes å våkne opp alene og spise frokost alene.. :-) Jeg må innrømme at det som irriterer meg mest er å måtte lage frokosten selv. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hater når folk blir sure fordi du forteller dem sannheten. Folk må da for pokker forholde seg til virkeligheten og ikke leve i en boble. Denne gangen handler det om gruppearbeid... 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det er et bord. Så mange forskjellige størrelser på de er det ikke What? Jo! 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hater når folk blir sure fordi du forteller dem sannheten. Folk må da for pokker forholde seg til virkeligheten og ikke leve i en boble. Den er kjip. Det er enkelte som tror at så lenge de prøver "så godt de kan" eller "gjør det de tror er rett" så skal de automatisk være fritatt for all kritikk og at de behøver ingen flere synsvinkler på sin sak. Jeg foretrekker heller å holde meg til å prøve å begrunne valgene jeg tar og stå ved dem til jeg potensielt får inn mer informasjon som kan vinkle meg annerledes enn å stå på mitt uansett hva og bli fornærmet/sur/lei meg om noen kommer med en annen mening. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 What? Jo! føler du er litt kverulant nå- Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Denne reklamen irriterer meg grønn [insert Fjordland reklame] Spesielt bevegelsene hun gjør når hun putter gaffelen med biten i munnen, og de som roper "god middag!" på slutten. 'Alle skal være så fornøyd og positive' liksom på sånn teit måte. Kjenner igjen stilen fra idiotiske kurser og konferanser på jobben 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Utrolig tett i nesen.. Suger like mye hver gang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå