Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du tar feil. Det er langt dårligere på de fleste områder som har med bruk av PC-er å gjøre.

 

Den setningen kan brukes til å forstå hvorfor jeg hverken har Windows XP, 7, 8, 9, 15 eller ME installert på noen av maskinene mine. Jeg ville gjerne understeket "langt".

Lenke til kommentar

Så du spiller mange dataspill på PC-en eller?

 

Har ikke tid til slikt. Dessuten er jeg tilfreds med Indiespill og evt. Wine, selv om jeg prøver å unngå Wine siden det er litt påtrengende på systemet.

 

Så nei. Spill er ingen hindring, om jeg er virkelig desperat så kunne jeg fyrt opp en disk jeg har liggende med Windows-installasjon på, om den ikke har blitt oppspist av hybelkaniner.

Lenke til kommentar

Denne reklamen irriterer meg grønn

 

 

Spesielt bevegelsene hun gjør når hun putter gaffelen med biten i munnen, og

de som roper "god middag!" på slutten. 'Alle skal være så fornøyd og positive' liksom

på sånn teit måte. Kjenner igjen stilen fra idiotiske kurser og konferanser på jobben :glare:

Lenke til kommentar

Kanskje ikke vits å starte forumets tusnede linux/windows-diskusjon. Linux er bra, windows er bra. Ferdig med det. :p

 

Det var heller jeg som grep muligheten til å bygge på din mening om Windows 8.

 

Jeg er ikke interessert i en diskusjon, og jeg prøver så godt jeg klarer å ikke skrive noen provoserende påstander. Jeg har egentlig sagt det jeg ville si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...