010011110100110101000111 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 http://www.varden.no/nyheter/17-bommer-i-10-ar-1.7922103 Må betale for å komme seg til andre sida av byen? No thank you. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Bruk Windows 8 slik som alle andre for tiden. Come again? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Windows 8 er sånn ca 100 ganger bedre enn Windows 7 på de fleste områder. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Windows 8 er sånn ca 100 ganger bedre enn Windows 7 på de fleste områder. Du tar feil. Det er langt dårligere på de fleste områder som har med bruk av PC-er å gjøre. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Venter selv på windows 9, håper den har start meny og vinduer igjen. Dette metro-systemet i windows 8 er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Wow det er en som skravler i klasserommet her nå, my god er det mulig, her sitter jeg og jobber med mappeinnlevering til i morra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Du tar feil. Det er langt dårligere på de fleste områder som har med bruk av PC-er å gjøre. Den setningen kan brukes til å forstå hvorfor jeg hverken har Windows XP, 7, 8, 9, 15 eller ME installert på noen av maskinene mine. Jeg ville gjerne understeket "langt". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Så du spiller mange dataspill på PC-en eller? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Så du spiller mange dataspill på PC-en eller? Har ikke tid til slikt. Dessuten er jeg tilfreds med Indiespill og evt. Wine, selv om jeg prøver å unngå Wine siden det er litt påtrengende på systemet. Så nei. Spill er ingen hindring, om jeg er virkelig desperat så kunne jeg fyrt opp en disk jeg har liggende med Windows-installasjon på, om den ikke har blitt oppspist av hybelkaniner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kanskje ikke vits å starte forumets tusnede linux/windows-diskusjon. Linux er bra, windows er bra. Ferdig med det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Bruk Windows 8 slik som alle andre for tiden. Hahahahahahahahhahahahahahahahahahah Linux er bra, windows er bra. Hahahahahahahahhahahahahahahahahahah 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Denne reklamen irriterer meg grønn Spesielt bevegelsene hun gjør når hun putter gaffelen med biten i munnen, og de som roper "god middag!" på slutten. 'Alle skal være så fornøyd og positive' liksom på sånn teit måte. Kjenner igjen stilen fra idiotiske kurser og konferanser på jobben Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 ... Er det bare meg som synes han første mannen ligner på Jamie Oliver og hu dama minner om Tina Nordström? Og hvis ikke; er det med vilje? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kanskje ikke vits å starte forumets tusnede linux/windows-diskusjon. Linux er bra, windows er bra. Ferdig med det. Det var heller jeg som grep muligheten til å bygge på din mening om Windows 8. Jeg er ikke interessert i en diskusjon, og jeg prøver så godt jeg klarer å ikke skrive noen provoserende påstander. Jeg har egentlig sagt det jeg ville si. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Windows 8 passer bare godt inn i den typiske Microsoft-leveransen. Godt, dårlig, godt, dårlig, godt, dårlig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Windows 8 passer bare godt inn i den typiske Microsoft-leveransen. Godt, dårlig, godt, dårlig, godt, dårlig. Jeg tror du mener: Dårlig, dårlig, dårlig, dårlig, dårlig, dårlig. Endret 6. juni 2013 av Kaymeerah Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg ler. Det er så mye ting i Windows 8 som fungerer 100 ganger bedre enn i Windows 7. Du har den standard Windows 8 meningen som ikke har rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Irriterer meg grenseløst at folk legger ut bordannonser på finn uten å opplyse om størrelse. Er det mulig? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det er et bord. Så mange forskjellige størrelser på de er det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå