Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jøss, vi er superrare fordi vi har forskjellig matinteresser. Da er jeg vel den eneste som liker New Orleans og B'n'B fra Peppes. :roll:

 

OnT. antiperspiranten virker ikke ordentlig.

Det var en spøk. Ro ned trusene.

 

BadCat: Nei, jeg baker ikke. :)

 

Irriterer litt at så snart en kvinne klager over magesmerter roper alle GRAVID!!!enen med én gang. :hrm:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Faen i svarte satans helvete, kom opp i norsk muntlig eksamen... det absolutt jævligste som var å komme opp i. Fuck this shit

 

Ja det var ikke vanskelig å se at du ikke liker norskfaget ;)

 

Jeg klarer å teller det som anses å være i overkant mye grammatikkfeil på noe så lite som tre setninger :)

 

Hehe neida, nå var jeg pirkete :)

 

EDIT: Ja, jeg vet at en smiley istedenfor punktum er en teknisk, sett svært alvorlig grammatikkfeil :) :) :) :)

 

EDIT2: Glemte nesten å irritere meg over noe. Det irriterer meg at tiden, så relativt som den oppfattes, akkurat nå får meg til å oppfatte den som relativt stillestående!

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Når en venter på å gå inn til timen, og randome folk snakker så høyt, at de hyler.. Hater når folk som er høylytte. :wallbash:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Ja det var ikke vanskelig å se at du ikke liker norskfaget ;)

 

Jeg klarer å teller det som anses å være i overkant mye grammatikkfeil på noe så lite som tre setninger :)

 

Hehe neida, nå var jeg pirkete :)

 

EDIT: Ja, jeg vet at en smiley istedenfor punktum er en teknisk, sett svært alvorlig grammatikkfeil :) :) :) :)

 

EDIT2: Glemte nesten å irritere meg over noe. Det irriterer meg at tiden, så relativt som den oppfattes, akkurat nå får meg til å oppfatte den som relativt stillestående!

jadajadajadajadajada.....

Lenke til kommentar

BH-stropper med en sånn metallgreie på innsiden.

Bruk skikkelig sports-BH. MYE behageligere. :)

 

Folk som holder på med mobilen når du prøver å føre en samtale.

Ta fra dem telefonen og si at de får den igjen når de har lært å høre etter når folk snakker. :p

 

ERROR-lyden fra WIndows XP.

Bruk Windows 8 slik som alle andre for tiden. :tease:

Lenke til kommentar

Bruk skikkelig sports-BH. MYE behageligere. :)

 

 

Ta fra dem telefonen og si at de får den igjen når de har lært å høre etter når folk snakker. :p

 

 

Bruk Windows 8 slik som alle andre for tiden. :tease:

 

Waaah okay... Sports-BH funker ikke for meg. Bruker det når jeg trener, men det er fortsatt ikke bra.

 

 

Jeg har brukt Windows 8,dessverre. Jeg synes ikke Windows 8 passer til PC.. mer til nettbrett osv. men dette er jo en tråd i seg selv.

Lenke til kommentar

 

 

Deg om det når du ikke kan se spøk bli besvart med spøk. ;)

Åneidu. Ikke prøv å vri deg unna med "LOLOLITROLLULOL". Den biter jeg ikke på. :tease:

 

I all seriøshet irriterer det grenseløst når folk sier noe man blir opprørt over og i det øyeblikket de ser det da begynner å late som at det hele var en spøk når det TYDELIG IKKE var det. Ikke rettet mot deg, Myst, helt ærlig.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Åneidu. Ikke prøv å vri deg unna med "LOLOLITROLLULOL". Den biter jeg ikke på. :tease:

 

I all seriøshet irriterer det grenseløst når folk sier noe man blir opprørt over og i det øyeblikket de ser det da begynner å late som at det hele var en spøk når det TYDELIG IKKE var det. Ikke rettet mot deg, Myst, helt ærlig.

 

You just made him your bitch, Therawyn ;)

Lenke til kommentar

None taken. :thumbup: Kjent sak at ironi/sarkasme/etc ikke funker skriftlig når det ikke er entydig angitt. Får vel innrømme at det var en blandingssak hvis det får deg til å føle bedre.

 

Yeah, keep telling yourself that.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Bilderberger-møtet starter i dag og de får lov til å bryte loven år inn og ut uten at folk flest bryr seg.

 

"The Logan Act (1 Stat. 613, 30 January 1799, currently codified at 18 U.S.C. § 953) is a United States federal law that forbids unauthorized citizens from negotiating with foreign governments. It was passed in 1799 and last amended in 1994. Violation of the Logan Act is a felony, punishable under federal law with imprisonment of up to three years.

 

The text of the Act is broad and is addressed at any attempt of a US citizen to conduct foreign relations without authority. "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...