Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikker på at du ikke bare går igjennom en liten fase? Trust me, ting blir bedre!

Går gjennom en liten fase? Dette er ikke en fase. Det er enda et fall ned i en evig lang og mørk grop. Jeg har vært der flere ganger. Hver gang jeg klatrer opp, blir jeg dyttet enda lenger ned igjen.

 

Jeg har hatt det vanskelig siden jeg var liten. Orker ikke å skrive ned alt, så skriver bare noe om det.

 

Foreldrene mine. Moren min er sur hele tiden. Faren min nekter meg å gjøre ting, besøke venner, bruke pc/mob, gjøre ting. Vennene mine kan jeg ikke stole på. Alle jeg blir kjent med, viser seg å være d-bags som bare lyver og aldri støtter meg i noen situasjoner. Dette er siden barneskolen. Jeg ble også mobbet en del i 5. Og 6. Dette stoppet, men jeg har ikke hatt det bedre siden.

 

I tillegg til at jeg får en del dårligere karakterer enn jeg har jobbet for. Jeg jobber masse med skole, og jobber hardt, men får bare 3-4 i karakterer.

 

Føler også at jeg ikke får noe tilbake for alt jeg sliter ræva av meg for hver jævla dag. Det er utrolig slitsomt, og bare en dag er tung å komme seg igjennom.

 

Før kunne jeg sitte og spille så lenge jeg hadde mulighet uten å kjede meg. Nå blir jeg lei etter et par minutter, og ingenting er noe særlig spennende. Jeg kjeder meg hver dag.

 

Foreldrene mine er skilt, og jeg har måttet drasse med meg sekk, bag, sykkel/ski fram og tilbake i åresvis på en busstur på 50 minutter.

 

I tillegg til at jeg har hatt utrolig mye press imot meg hele tiden. Alt er vanskelig.

 

Ikke fortell at jeg skal snakke med psykolog osv. Jeg har gjort det for et halvt år nå. Det hjelper ikke i det hele tatt. Jeg driver også med trening, prøver å være sosial, holder på med mye annet osv.

 

Det som hadde vært drømmen min, er å møte en jente, kjøpe en leilighet her i byen og komme meg unna alt det ille. Rett og slett en ny start. I tillegg til å jobbe som programmerer. Dette virker dog uoppnåelig, men det har holdt meg oppe en stund. Nå ser jeg at dette ikke virker realistisk, og alt blir verre.

 

Huff, ble langt dette her, men håper noen har innspill. Det er ikke stort å gjøre med dette, men mye hjelper :)

 

Takk for meg, og dette irriterer grensesløst.

Lenke til kommentar

Dette er vel egentlig en god beskrivelse av en gjennomsnittlig 15-åring. Depresjoner er vel også like vanlig som en forkjølelse for tiden. Det hjelper ikke å tro at du har det noe verre enn alle andre, for alle har problemer, i større eller mindre grad. Å tenke over hvor negativt livet ditt er hjelper ihvertfall ikke. Tvert imot.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Livet kommer alltid til å by på utfordringer, i en større eller mindre grad. Du kommer til å møte mennesker, som behandler deg som dritt nå og da. Ingen grunn til å gi opp håp eller drømmer. Jobb mot målene dine, og gjør det du kan for at du har det bra. Enkelte mål tar kanskje lengre tid enn andre, på grunn av uventede hendelser. Men om du virkelig vil noe, så lar du ikke noe komme i veien for det.

Lenke til kommentar

Noe som er virkelig irriterende er mote. Jeg trenger nye skjorter til sommerbruk, men fordi moten forandrer seg hvert bidige år er det ingen butikker som har noe jeg kan tenke meg å gå i. Bare kjedelige og personlighetsløse plagg som er å finne i år. Komfortable bukser har jeg ikke fått tak i på 10 år.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Noe som er virkelig irriterende er mote. Jeg trenger nye skjorter til sommerbruk, men fordi moten forandrer seg hvert bidige år er det ingen butikker som har noe jeg kan tenke meg å gå i. Bare kjedelige og personlighetsløse plagg som er å finne i år. Komfortable bukser har jeg fått tak i på 10 år.

Kjøp enkle, ensfargede skjorter i lyse farger, som hvitt, lyseblått, lys oransje, lyserosa og kanskje lysegult og lysegrønt. Sistnevnte balanserer på en ganske tynn grense mellom pent og stygt, og nyansene avgjør mye her. Til dagligdags foretrekker jeg oxford-skjorter, som er i en litt tykkere bomull. Fordelen er at de ikke trenger å strykes etter vask, henger de bare opp på kleshenger og lar de lufttørke, og da er det helt akseptable til dagligdags.

Finnes så og si overalt, og de kommer aldri til å gå av moten. Tidløse plagg, og kombinert med sommerlige bukser og shorts har du plagg du kan bruke år etter år.

 

Finnes i mange prisklasser, f.eks. fra HM og Zara. Jeg har en del fra Uniqlo, som du får rimelig billig på internett, og Polo Ralph Lauren sine er også veldig populære. Samme med Brooks Brothers.

 

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-S2013/377501/1113098/OXFORD%20SHIRT

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/no/en/zara-S2013/398504/1048034/BUTTON%20DOWN%20OXFORD%20SHIRT

http://www.hm.com/no/product/08529?article=08529-D#article=08529-C

http://www.hm.com/no/product/07696?article=07696-A#article=07696-A

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...