Mchansern Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Hunder i senga er beyond ekkelt. 6 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 0,5 poeng i fra 6 på heldagsprøve. Hadde 23,5 / 25 riktige ... Er så utrolig teit Sjekket at poengene er rett talt sammen? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Veldig liten hund/valp da eller? Katta mi veier jo mer enn det. Han er blanding av Chihuahua og Papillion, så ja, han er liten. Hunder i senga er beyond ekkelt. Why? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Sjekket at poengene er rett talt sammen? Ja hadde rett på 22 av 23 matematiske oppgaver, klarte 1 skrive oppgave og fikk kun halvt poeng på siste skriveoppgave.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Why? Fordi du ligger i senga og spooner med et dyr som nettopp var ute i skogen og gjorde fra seg og nå drar den ræva si utover alle laken og dynetrekk. Dette på toppen av at den røyter og gulper/spyr i senga. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Fordi du ligger i senga og spooner med et dyr som nettopp var ute i skogen og gjorde fra seg og nå drar den ræva si utover alle laken og dynetrekk. Dette på toppen av at den røyter og gulper/spyr i senga. Jeg spooner ikke med bikkja, han pleier å legge seg på dyna som er over bena mine. Han drar omtrent aldri ræva si utover alle laken og dynetrekk og gulpe/spy gjør han veldig sjeldent. Røyting er det ikke så mye av fra en 2 kilos bikkje, men det som faktisk forekommer er ikke noe stress hvis jeg lufter godt og bytter trekk ofte. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Du kan kjøre så mye argumentasjon du vil, senga er forbeholdt mennesker. 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Det er deg om det. 1 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Noe som er ekkelt er å rense pumpekummer. Altså klatre nedi og stå å spyle møkk og ekskrementer fra mennesker. Det er ikke ekkelt å la hunden ligge i senga. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Vel å merke at Hansern er også en rabid hundehater. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Selv sov jeg med familiekatten noen ganger når jeg bodde hjemme for mange år sida. Lå i enden av senga ved føttene den pelsdotten der. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg liker både hunder og katter, men jeg vil ikke ha de på soverommet. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Du kan kjøre så mye argumentasjon du vil, senga er forbeholdt mennesker. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Du kan kjøre så mye argumentasjon du vil, senga er forbeholdt mennesker. Hvor faen skal jøder sove da? 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Hunder i senga er beyond ekkelt. Så jævla fisefin du var da. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Det er mye ekkelt et menneske kan dra opp i senga også. Tro meg, det trengs ikke å snakke om det en gang Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Tro meg, det trengs ikke å snakke om det en gang Du kan ikke ta opp noe sånt uten å fortelle, så jo. Kjør på. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 En gang etter fest våknet jeg opp med senga full av halvspist dumle. Hadde også pissa på meg. 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg elsker hunder og har hatt hund hele livet, og jeg anser ikke meg selv som fisefin, men hunder i senga er noe jeg synes er utrolig ekkelt. Det er et dyr, og burde behandles deretter. Min hund har egen godstol og saueskinnsteppe som han koser seg med Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Du kan ikke ta opp noe sånt uten å fortelle, så jo. Kjør på. Du kan begynne å gjette? Selv om jeg sa at vi ikke trengte "the talk" akkurat nå En ting som irriterer meg, er livet mitt. Er så grenseløst mislykka, og ingenting positivt som har skjedd de siste månedene. Til og med min yngre bror på 12 er mer vellykket enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå