Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker faktisk MoP. Mye bedre enn Cata, spør du meg. Spilt til 90 og elsket hvert shekund. Mye er forbedret, syns jeg. Quests og dailies er blitt mye mer interessante, dungeons er ikke bare faceroll lenger, etc.

 

Når jeg endelig har begynt å like Matt Smith som doctor, så slutter han.

Samme her. :( Men Tennant er fremdeles favoritten. Trist når han måtte slutte. :(

 

Skifte av skuespillere irriterer meg veldig i Doctor Who. Både av doctor og companions. Verste episoden jeg så var Doomsday. *hulk*

Lenke til kommentar

 

 

Det koster ikke allverden å skaffe en PC som kjører WoW mer enn godt nok.

Nei, men er ikke bare det jeg spiller da. Dessuten vil jeg ha en skikkelig PC denne gangen. Kjøpte en slik som du snakker om for ca. 5 år siden. Bare dritt. Ellers takk.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg skulle til å gjøre det nå, men mamma sa at det er sent nå og at jeg heller skulle vente til imorgen.

 

Kanskje på tide å begynne å vurdere utflytting dersom du må rådføre deg med mor for å ta en dusj?

 

Van bør med omhu velge hvem man omgås, ikke bare ha kontakt med hvem som helst fordi det familie, slekt, barndomsvenner, folk man går i klasse med eller kolleger på jobben. Kjører de deg ned i grøften eller nekter deg å gjøre som du føler er det fult mulig å dumpe de ut av livet enten det er en dusj eller mulighet for selvrealisering de står i veien for.

 

"Nå skal du bare lukte møkk i 10-12 timer til så kan du muligens få dusje. I tillegg så får du overført odøren til sengetøyet som jeg har bestemt ikke skal byttees før om 3 uker. Tar du av det sengetøyet så skal jeg sørge for at det kommer på igjen og vasker du det skal jeg for egen hånd sause det inn med ku-møkk og re-applikere det på sengen din."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet du hvor gammel Barne-TV er? Er han 15-16 er det en smule vanskelig å bare flytte for seg selv. Det vet jeg alt om.

 

Dessuten gir ikke det han skrev grunnlag for å vurdere om moren hans er noen han bør eller ikke bør omgås.

 

Noe av det mest irriterende jeg kommer på er folk som trekker konklusjoner basert på luft og dømmer deretter. Dette er ikke rettet spesielt mot deg, BadCat, bare kom på det nå.

Lenke til kommentar

Nei, men er ikke bare det jeg spiller da. Dessuten vil jeg ha en skikkelig PC denne gangen. Kjøpte en slik som du snakker om for ca. 5 år siden. Bare dritt. Ellers takk.

 

Det kan være en skikkelig PC selv om den ikke koster så mye. Alt av spill kjører på halvparten av kraften til et HD 7850 som koster under 1500 kr. Du har neppe kjøpt en slik jeg snakker om for jeg velger komponentene med omhu basert på mer enn 20 års erfaring og interesse for maskinvare enten det er et oppsett til 5k eller 50k. Det er ikke slik at en PC blir bedretil spill jo mer penger man putter i oppsettet etter at man har passert maskinvarekravene til det man skal kjøre. Har man >60 FPS så har man > 60 FPS enten man har 73 eller 273 FPS.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Vet du hvor gammel Barne-TV er? Er han 15-16 er det en smule vanskelig å bare flytte for seg selv. Det vet jeg alt om.

 

Dessuten gir ikke det han skrev grunnlag for å vurdere om moren hans er noen han bør eller ikke bør omgås.

 

Noe av det mest irriterende jeg kommer på er folk som trekker konklusjoner basert på luft og dømmer deretter. Dette er ikke rettet spesielt mot deg, BadCat, bare kom på det nå.

 

Jeg skrev "Kanskje på tide å begynne å vurdere utflytting dersom du må rådføre deg med mor for å ta en dusj?" Det meste i livet har timer, uker, måneder eller år som forsinkelse fra man begynner å handle til det skjer.

 

Jeg har ikke sagt at han må bryte med moren men poengterer den feilaktige oppfatningen mange har om at foreldre, og slekt er noe man skal ha kontakt med livet ut for enhver pris.

 

Jeg sier det som et generelt råd. Det er ikke bra å bo hjemme for lenge selv om det er trivelige forhold i hjemmet og man har omgjengelige foreldre. Det er alt for mange på både 30 og 50 år som fremdeles bor hjemme og blir undertrykket av foreldre og slekt hver bidige dag. Om man så bare er 15-16 år er det ikke for tidlig å begynne å planlegge eller legge opp penger til utflytting for det kan bli trasig den dagen man føler et akutt behov for å komme seg hjemmefra men ikke har spart opp penger eller funnet andre måter å realisere det på, feks ved å flytte bort i forbindelse med studier eller jobb.

 

Har man problemer, begrensninger eller annet som skurrer hjemme er det på tide å vurdere/forberede utflytting. Det kan gå flere år til man faktisk kommer seg ut.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

Selvfølgelig er det ikke dumt å begynne å planlegge på den alderen, men jeg forstod det slik at du var av den oppfatning at det bare var å up & go så snart ting begynte å virke ukomfortabelt hjemme.

 

Og ja, jeg er enig i at man ikke må ha kontakt med folk bare fordi det er familie. Selv har jeg bare kontakt med de aller nærmeste. Men så lenge man er så ung bidrar mor og far til å skape et miljø å vokse opp i til man er klar til å stå på egne ben. På mange måter har man det bedre hjemme til man faktisk er klar til å bo alene enn om man bare flytter uten videre. Igjen, det vet jeg alt om. :p

 

Så vi er vel litt enige. Beklager misforståelsen.

__________________________________________________________

 

Pappa er så jævlig drittsekk i fylla. Selv om jeg vet jeg ikke burde høre på ham så forsurer det hele dagen min når han ringer bare for å slenge dritt. Faen så jævlig.

Lenke til kommentar

Så jævlig mye tordenvær i det siste. Er vel heller at jeg irriterer meg på dårlig overspenningsvern i sikringsskapet.

 

Tordenvær er digg. Hvis du er heldig kan du en sjelden gang få se en liten virvelvind.

 

Det er bare tull å være overnervøs for å skader på utstyr. Ja, det er mulig og det skjer med noen, men det skal mye til for at det skje med akkurat deg. Ca én av 50 000 ganger det er uvær og det tilsvarer 137 år dersom det er tordenvær hver eneste dag, noe det ikke er. Ganske dumt å bruke energi på å bekrymre seg over noe som kanskje skjer en gang i løpet av tusen år dersom du hadde levd så lenge.

 

Jeg kan skjønne at man tar forhåndsregler om man har et hifi-anlegg til 750k, men har man kun en PC til noen titusener ser jeg ikke helt verdien i å bekymre seg for ingen ting.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...